Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ EUROPEJSKIE TARGI PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI, KTÓRE ODBYWAJĄ SIĘ 9 PAŹDZIERNIKA 2014R. W KATOWICACH, BIELSKU-BIAŁEJ I CZĘSTOCHOWIE

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ EUROPEJSKIE TARGI PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI, KTÓRE ODBYWAJĄ SIĘ 9 PAŹDZIERNIKA 2014R. W KATOWICACH, BIELSKU-BIAŁEJ I CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizację kampanii radiowej promującej Europejskie Targi Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji, które odbywają się 9 października 2014r. w Katowicach, Bielsku-Białej i Częstochowie.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Cel i odbiorcy kampanii: 1.1 Cele kampanii: - Zachęcenie mieszkańców regionu do odwiedzenia targów 1. 2. Odbiorcy kampanii: - osoby bezrobotne, poszukujące pracy lub zagrożeni utratą pracy w województwie śląskim - jak również osoby poszukujące ciekawej oferty edukacyjnej lub szkoleniowej. 2. Cena powinna obejmować: Opracowanie treści roboczego spotu reklamowego: - 1 spot, przy czym Wykonawca przygotuje co najmniej 3 propozycje treści, z których zostanie wybrany 1 tekst. Oprawa muzyczna i lektor do akceptacji Zamawiającego. Produkcję 1 spotu reklamowego o długości 30 sek. - zapewnienie lektora, oprawy muzycznej, opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji spotu. Emisję spotu: - liczba emisji: minimum 250-krotna (wskazana liczba obejmuje łączną emisję spotu we wszystkich stacjach radiowych, przy czym rozłożenie liczby spotów powinno być równomiernie we wszystkich stacjach radiowych z tolerancją plus-minus 15 proc. liczoną od stacji w której będzie emitowana największa liczba spotów) - termin emisji: od 1 do 9 października 2014r., jednak nie później niż do godz. 11.00 w dniu 9 października - zgodnie z zaakceptowanym media planem; - okres emisji: 9 dni; - godziny emisji: od 6.30-19.00; - spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; - wymagany zasięg kampanii: całe województwo śląskie (emisja na antenie 3 stacji, które łącznie pozwolą osiągnąć wymagane kryterium zasięgu (określone na podstawie koncesji KRRiT..) - co najmniej 2 stacje radiowe, na antenie których emitowany będzie spot, będą miały udział w czasie słuchania na poziomie minimum 2,8 % dla każdej stacji (zgodnie z badaniem Radio Track Milllward Brown, za okres: grudzień - maj 2014r. dla Aglomeracji Śląskiej); Roczną licencję na wykorzystanie wyprodukowanego spotu na następujących polach eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (płyty CD/DVD, pamięć USB). 3. Harmonogram oraz tryb akceptacji produkcji spotu: Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje dot. Targów przydatne na etapie przygotowywania spotu w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi media plan do akceptacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający akceptuje go lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje media planu aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego 3 treści robocze spotu oraz głos lektorski w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy informacji nt Targów. Zamawiający dokona akceptacji wybranego tekstu lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione treści i-lub głos lektorski w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne scenariusze spotów bądź przedstawi inną propozycję lektora, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego treści spotu-lektora Wykonawca przedstawi 3 różne oprawy muzyczne spotu do akceptacji Zamawiającego. Po akceptacji oprawy muzycznej, nastąpi produkcja spotu. Wyprodukowany spot zostanie dostarczony Zamawiającemu w formacie MP3 lub innym akceptowanym przez Windows Media Player w terminie 2 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego treści spotu - w celu akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowy lub poprawiony spot w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi kolejną propozycje spotu, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przesyła materiały do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. Zaakceptowany spot będzie wyemitowany zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę media planem. W przypadku niewyemitowania spotu w terminie zgodnym z media planem Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym spot miał być wyemitowany oraz dodatkowo jednego bezpłatnego spotu w terminie przez siebie wybranym - za każdy niewyemitowany spot. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją. 4. Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, roczną licencję, inne koszty związane z realizacją kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: - papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia-oświadczeń, że spot wyemitowano zgodnie z media planem, - wyprodukowanego w ramach kampanii spotu, utrwalonego na nośniku elektronicznym (płyta CD/pamięć USB). 5. Elementy oferty składane do przetargu: Propozycja dotycząca doboru stacji radiowych. Wycena wartości usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba emisji spotów
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach