Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe przygotowanie i realizacja kampanii radiowej promującej działania Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 I.Cel zamówienia- informowanie o zagadnieniach związanych z wdrażaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020, w tym promocja możliwości wsparcia i efektów realizacji projektów finansowanych z EFS w ramach RPO WSL 2014- 2020. II.Odbiorcy- mieszkańcy woj. śląskiego. III.Zakres usługi 1.Zasięg kampanii-województwo śląskie. 2.Usługa obejmuje 2.1.Przygotowanie, produkcję i emisję 3 debat radiowych. 2.2.Przygotowanie, produkcję i emisję 3 reportaży radiowych. 2.3.Przygotowanie, produkcję i 500 -krotną emisję 4 spotów radiowych. 3.Szczegółowe założenia dotyczące realizacji debat radiowych 3.1 Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyć wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz z kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem każdej z debat będzie również promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 3.2 Usługa obejmować będzie opracowanie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, zaproszenie i zapewnienie uczestników do debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli instytucji rynku pracy, pracodawców, przedsiębiorców, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, nagranie każdej z debat radiowych w studiu na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, opracowanie scenariusza i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdej debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, nagranie podsumowania każdej z debat w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, dopuszcza się urozmaicenie debat dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debat; zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, 1 - krotną emisję każdej debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), 1 - krotną emisję podsumowania każdej debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 1-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), min. 10-krotną emisję promosów zapowiadających każdą z debat w dniach poprzedzających emisję debat w przypadku emisji debat na antenie 1 stacji radiowej w przypadku emisji debat w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotną emisję promosów poprzedzających każdą debatę w każdej ze stacji, emisja debat oraz podsumowań debat w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz- godziny emisji 6.30 - 19.30 co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres- listopad 2015 r. - kwiecień 2016 r. dla Aglomeracji Śląskiej). 4.Szczegółowe założenia dotyczące realizacji reportaży radiowych 4.1Reportaże służyć mają przedstawieniu aktualnych problemów rynku pracy związanych np. ze wsparciem osób nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących oraz z kształceniem zawodowym osób dorosłych. Celem reportaży będzie promocja możliwości wsparcia w ramach działań RPO WSL 2014 - 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 4.2Usługa obejmować będzie opracowanie scenariuszy 3 reportaży do akceptacji Zamawiającego, przygotowanie reportaży w zakresie organizacyjnym i technicznym oraz zapewnienie bohaterów reportaży w porozumieniu z Zamawiającym, nagranie 3 reportaży w formie max. 5 minutowych programów, opracowanie scenariuszy i produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) każdego reportażu na antenie radiowej o długości max 30 sekund, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, 1 - krotną emisję każdego reportażu (łącznie 3 emisje) w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (wówczas reportaże muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), min. 10-krotną emisję promosów zapowiadających każdy z reportaży w dniach poprzedzających ich emisję w przypadku emisji na antenie 1 stacji radiowej (łącznie min. 45 emisji), w przypadku emisji debat w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie 5 - krotną emisję promosów poprzedzających każdy z reportaży w każdej ze stacji, promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz, godziny emisji 6.30 - 19.30, co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą reportaże oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres listopad 2015 r. - kwiecień 2016 r. dla Aglomeracji Śląskiej). emisja reportaży w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego. 5.Szczegółowe założenia dotyczące realizacji spotów radiowych 5.1 Celem kampanii w postaci spotów radiowych będzie promocja możliwości wsparcia w ramach poszczególnych działań RPO WSL 2014- 2020 wdrażanych przez WUP w Katowicach. 5.2 Usługa obejmować będzie: pracowanie scenariuszy 4 spotów radiowych dotyczących możliwości wsparcia w ramach RPO WSL 2014-2020 np. wsparcia osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo, przedsiębiorców i osób pracujących, osób dorosłych zainteresowanych kształceniem zawodowym; Wykonawca przygotuje co najmniej 2 propozycje treści roboczych do każdego z 4 spotów (łącznie 8), nagranie 4 spotów radiowych o długości 30 sekund, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej, 500-krotną emisję w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie (wówczas spoty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), emisję 4 rodzajów spotów proporcjonalnie tj. każdy rodzaj musi zostać wyemitowany 125 razy, spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko ra,; godziny emisji 6.30 - 19.30, co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą spoty będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres listopad 2015 r. - kwiecień 2016 r. dla Aglomeracji Śląskiej). 6.Uwagi ogólne 6.1 Wszystkie materiały (debaty, reportaże, spoty) zostaną wyemitowane na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego mediaplanu. 6.2 Wykonawca przekaże wszystkie nagrania w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym. 6.3 Wszystkie wyemitowane nagrania będą zawierały odpowiednią informację o współfinansowaniu ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z dokumentem Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Dokładna treść informacji zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. 6.4 Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL 2014-2020). 6.5 Warunkiem zapłaty za usługę jest dostarczenie przez Wykonawcę oświadczenia, że wszystkie nagrania zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym mediaplanem. 6.6 Wszystkie elementy kampanii, tj. debaty, reportaże oraz spoty radiowe muszą być traktowane jako jedna usługa wyemitowana w jednej lub kilku stacjach radiowych. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym stację lub stacje radiowe, w których wyemituje łącznie wszystkie elementy kampanii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. IV.Licencja: Wykonawca zapewni bezterminową licencję na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD-DVD, pamięć USB). V.Wymagania dotyczące osób zaangażowanych w realizację zamówienia 1.Wykonawca zapewni następujący personel 1.1 Osobę odpowiedzialną za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi 1.2 Dziennikarza (moderatora każdej debaty), posiadającego doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat 1.3 Dziennikarza reportażystę posiadającego doświadczenie w realizacji co najmniej 1 reportażu radiowego, który został wyemitowany w mediach regionalnych lub krajowych (radiu lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat 1.4 Lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrań - do akceptacji Zamawiającego. VI. Termin realizacji usługi: do 23 grudnia 2016 r. Szczegółowe terminy zostaną ustalone na etapie realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Poziom słuchalności radiostacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach