Przetargi.pl
REMONT UL. ŚWIERCZYNIECKIEJ W KM 0+000 DO 0+869 W BIERUNIU

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT UL. ŚWIERCZYNIECKIEJ W KM 0+000 DO 0+869 W BIERUNIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ul. Świerczynieckiej w km 0+000 do 0+869 w Bieruniu. B) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Roboty ziemne i rozbiórkowe m.in.: a) frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 10 cm - 6 083,00 m2, b) rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm z ławą betonową z oporem - 1 236,00 m, c) rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej wraz z obrzeżami 8x30 cm - 2 852,00 m2, d) rozebranie podbudowy tłuczniowej - 5 824,10 m2 2. Wykonanie podbudowy obejmującej m.in.: a) podbudowę z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 42 cm - 5 824,10 m2, b) podbudowę z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm - 5 824,10 m2. 3. Wykonanie elementów ulicy obejmujące zabudowę krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem - 1 793,00 m, 4. Wykonanie nawierzchni drogi obejmujące: a) nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm - D35/50 - 6 586,00 m2, b) nawierzchnię z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna o gr. 4 cm - 6 586,00 m2 . 5. Wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów obejmujące: a) nawierzchnię zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony typ behaton na podsypce cementowo-piaskowej - 401,00 m2, b) nawierzchnię chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, kolor szary typ behaton na podsypce cementowo-piaskowej - 1 738,00 m2 C) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach, stanowiących załączniki do SIWZ: 1. przedmiar robót, 2. mapa zasadnicza z zaznaczonym zakresem robót, 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). D) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: 1. Zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie. 2. Opracuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz harmonogram robót i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia. 3. Zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym. 4. Wykona zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę oraz pokryje koszty zużycia wody i energii elektrycznej. 5. Dokona ewentualnych zamknięć i wyłączeń czasowych mediów. 6. Zleci nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. 7. Zapewni bieżącą obsługę geodezyjną i wznowienie ewentualnie zniszczonych w trakcie robót budowlanych kamieni granicznych. 8. Wykona inwentaryzację terenu przed rozpoczęciem robót. 9. Przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory przewidziane przepisami, wynikające ze STWiORB oraz dokumentacji i inne. 10. Zapewni warunki bezpieczeństwa podczas wykonywania robót poprzez prawidłowe oznakowanie miejsca robót i zajęcia pasa drogowego, oraz bieżące utrzymanie i czyszczenie dróg z których będzie korzystał w czasie realizacji zadania. 11. Prawidłowo oznakuje oraz zabezpieczy dojścia i dojazdy do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 12. Będzie informować na bieżąco właścicieli i użytkowników poszczególnych nieruchomości o wszelkich utrudnieniach. 13. Zabezpieczy możliwość dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 14. Naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 15. W przypadku uszkodzenia urządzeń - poniesie koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych. 16. Przywróci teren zajęty w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli przyległych terenów o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 17. Wykona i przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z budowaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 18. Wykona tymczasową organizację ruchu zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu (dostawa, montaż i demontaż oznakowania). 19. Wykona dokumentację powykonawczą zawierającą oryginały wszystkich dokumentów. Najpóźniej w dniu odbioru robót dostarczy geodezyjną inwentaryzację powykonawczą (zaktualizowana mapa geodezyjna). E) Jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy i normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( t.j. Dz. U. z 2010 Nr 138 poz.935 z poźn. zmianami): zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały i urządzenia. Obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu szczegółowy harmonogram realizacji robót, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) oraz dokumentację fotograficzną w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy. F) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. Zamówienie nie jest finansowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EFTA. G) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. H) Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi 36 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. I) Nazwy i kody według słownika CPV: 45233140-2 Roboty drogowe 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach