Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII TELEWIZYJNEJ PROMUJĄCEJ EUROPEJSKIE TARGI PRACY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII TELEWIZYJNEJ PROMUJĄCEJ EUROPEJSKIE TARGI PRACY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii telewizyjnej promującej Europejskie Targi Pracy Przedsiębiorczości i Edukacji w terminie 3-9 października 2014 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1 Cel i zakres kampanii: Cele kampanii: - Zachęcenie mieszkańców regionu do skorzystania z ofert jakie pracodawcy przygotowali dla potencjanych pracowników. - Upowszechnienie wśród mieszkańców województwa śląskiego informacji o miejscu i czasie trwania Targów. - Zachęcenie osób poszukujacych pracy do odwiedzenia stoisk pracodawców w czasie trwania Targów. - Podniesienie świadomości mieszkańców województwa śląskiego gdzie i w jaki sposób mogą poszukiwać pracy. - Promocja Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach jako nowoczesnej instytucji rynku pracy, która swoimi działaniami przyczynia się do systematycznej redukcji stopy bezrobocia. Odbiorcy kampanii: Mieszkańcy i osoby pracujące lub poszukujące pracy w województwie śląskim - w tym osoby nieaktywne zawodowo, pracujący, zagrożeni utratą pracy, osoby zainteresowane założeniem własnej działalności gospodarczej. Instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne i szkoleniowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy, partnerzy społeczno-gospodarczy, organizacje pozarządowe, instytucje wsparcia przedsiębiorczości. Opracowanie treści roboczych spotów reklamowych TV: - 3 spotów informujących o miejscach i czasie Targów ( jeden do wyboru) - spot typu planszowego. Produkcja spotów reklamowych: - ilość spotów: 1. - długość spotu: 30 sekund; - liczba lektorów: zapewnienienie 1osoby do realizacji nagrań - oprawa muzyczna; - opieka dziennikarska podczas przygotowania i realizacji spotu. Emisja spotów: - liczba emisji: minimum 15-krotna (wskazana liczba obejmuje łaczną emisję wszystkich spotów); - termin emisji: 3 do 9 października 2014 r., jednak nie później niż do 9 października, godz 10.00, br. - zgodnie z zaakceptowanym media planem; - okres emisji: 7 dni - spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie ogladalności (przed lub po głównym wydaniu aktualności). W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; - wymagany zasięg kampanii: całe województwo śląskie . roczna licencja na wykorzystanie wyprodukowanych spotów na następujących polach eksploatacji: telewizja, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (płyty DVD, pamięć USB). 1.2 Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii: Zamawiający przekaże Wykonawcy dane przydatne na etapie przygotowywania spotu dotyczących Europejskich Targów Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji w terminie -1 dzień roboczy od dnia zawarcia umowy. Wykonawca przedstawi media plan do akceptacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający akceptuje go lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje media planu aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego treści robocze spotu w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy danych statystycznych i informacji o Targach. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione treści w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne scenariusze spotu, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego treści spotu nastąpi ich produkcja. Wyprodukowany spot zostanie dostarczony Zamawiającemu w formacie DVD lub innym akceptowanym przez Windows Media Player w terminie 3 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego treści spotu - w celu akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 2 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nową lub poprawioną propozycję spotu w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi kolejne propozycje spotu, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zaakceptowany spot zostanie wyemitowany zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę media planem. Wykonawca przesyła materiały do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. W przypadku niewyemitowania spotu w terminie zgodnym z media planem Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym spot miał być wyemitowany oraz dodatkowo jednego bezpłatnego spotu w terminie przez siebie wybranym - za każdy niewyemitowany spot. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją, jednak nie później niż do 9 października 2014 roku. 1.3 Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, roczną licencję, inne koszty związane z realizacją kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: - papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia/oświadczeń, że spoty wyemitowano zgodnie z media planem, - wyprodukowanego w ramach kampanii spotu, utrwalonego na nośniku elektronicznym (płyta DVD/pamięć USB). 1.4 Elementy oferty składane do przetargu: Propozycja dotycząca doboru stacji telewizyjnej. Wycena wartości usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach