Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ WSPARCIE OFEROWANE W RAMACH DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP W KATOWICACH W RAMACH PO KL ORAZ PRZEDSTAWIAJĄCEJ INFORMACJE NA TEMAT OSIĄGNIĘĆ DOTYCZĄCYCH EFS W ASPEKCIE ZADAŃ WUP W KATOWICACH W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2007-2013 PO KL

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ WSPARCIE OFEROWANE W RAMACH DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP W KATOWICACH W RAMACH PO KL ORAZ PRZEDSTAWIAJĄCEJ INFORMACJE NA TEMAT OSIĄGNIĘĆ DOTYCZĄCYCH EFS W ASPEKCIE ZADAŃ WUP W KATOWICACH W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2007-2013 PO KL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Cel i zakres kampanii: Cele kampanii: - Zachęcenie mieszkańców regionu do skorzystania ze wsparcia w ramach projektów PO KL realizowanych w zakresie działań wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach Upowszechnienie wśród mieszkańców regionu wiedzy na temat wykorzystania środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) w ramach działań Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) wdrażanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w perspektywie 2007-2013 Wykreowanie wśród mieszkańców województwa śląskiego pozytywnego wizerunku EFS w zakresie działań PO KL wdrażanych przez WUP w Katowicach; Podniesienie świadomości mieszkańców województwa śląskiego na temat roli EFS w rozwoju społecznym regionu; Promocja Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach jako nowoczesnej instytucji rynku pracy, która swoimi działaniami przyczynia się do realizacji celów PO KL w województwie śląskim. Odbiorcy kampanii: Mieszkańcy i osoby pracujące w województwie śląskim - potencjalni odbiorcy wsparcia EFS (w tym osoby nieaktywne zawodowo, pracujący, zagrożeni utratą pracy, osoby zainteresowane założeniem własnej działalności gospodarczej) oraz potencjalni projektodawcy, w tym m. in.: instytucje rynku pracy, instytucje edukacyjne i szkoleniowe, jednostki samorządu terytorialnego, przedsiębiorcy, partnerzy społeczno-gospodarczy, organizacje pozarządowe, instytucje wsparcia przedsiębiorczości. Opracowanie treści roboczych spotów reklamowych: - 10 spotów, różnych pod względem tematycznym; po co najmniej 2 propozycje treści dla każdego spotu (łącznie: 20 treści roboczych); - tematyka spotów dotyczyć ma wsparcia z EFS dla osób: nieaktywnych zawodowo - 2 spoty, zatrudnionych (w tym zagrożonych utratą pracy) - 2 spoty, zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej - 2 spoty oraz efektów wdrażania działań PO KL przez WUP w Katowicach (tj. podsumowania perspektywy finansowej 2007-2013 PO KL) - 4 spoty; - treść spotów uwzględniać ma zróżnicowanie adresatów wsparcia z PO KL, np. pod względem wieku, płci, stopnia sprawności. Produkcja spotów reklamowych: - liczba spotów: 10; - długość 1 spotu: 30 sekund; - liczba lektorów: zapewnienie minimum 3 osób do realizacji nagrań (w tym zapewnienie głosów kobiecego i męskiego); - oprawa muzyczna; - opieka dziennikarska podczas przygotowania i realizacji spotów. Emisja spotów: - liczba edycji: 1; - liczba emisji: minimum 900-krotna (wskazana liczba obejmuje łączną emisję wszystkich spotów); - termin emisji: sierpień - wrzesień 2014 r., jednak nie później niż do 30 października br. - zgodnie z zaakceptowanym media planem; - okres emisji: minimum 6 tygodni; - godziny emisji: 6.30-20.30; - spoty mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza/ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym spot może zostać wyemitowany tylko raz; - wymagany zasięg kampanii: województwo śląskie (dopuszcza się możliwość emisji na antenie kliku stacji, które łącznie pozwolą osiągnąć wymagane kryterium zasięgu); - co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą spoty, będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: grudzień 2013 - maj 2014). Bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych spotów na następujących polach eksploatacji: radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej (płyty CD/DVD, pamięć USB). 2.2 Harmonogram oraz tryb akceptacji materiałów w kampanii: Zamawiający przekaże Wykonawcy dane statystyczne przydatne na etapie przygotowywania spotów dotyczących efektów wdrażania działań PO KL przez WUP w Katowicach oraz treść informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Na etapie tworzenia treści spotów i ich akceptacji Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia Wykonawcy dodatkowych danych o charakterze statystycznym. Wykonawca przedstawi media plan do akceptacji Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający akceptuje go lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. Wykonawca opracuje kolejne propozycje media planu aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego treści robocze spotów w terminie do 7 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy danych statystycznych i informacji o współfinansowaniu. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione treści w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca opracuje kolejne scenariusze spotów, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Po ostatecznym zatwierdzeniu przez Zamawiającego treści spotów nastąpi ich produkcja. Wyprodukowane spoty zostaną dostarczone Zamawiającemu w formacie MP3 lub innym akceptowanym przez Windows Media Player w terminie 5 dni roboczych od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego treści spotów - w celu akceptacji. Zamawiający dokona akceptacji lub zgłasza uwagi w terminie 3 dni roboczych. W przypadku braku akceptacji bądź zgłoszenia uwag, Wykonawca przestawi nowe lub poprawione propozycje spotów w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia uwag przez Zamawiającego. Wykonawca przedstawi kolejne propozycje spotów, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego. Zaakceptowane spoty zostaną wyemitowane zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę media planem. Wykonawca przesyła materiały do akceptacji Zamawiającego, a Zamawiający dokonuje akceptacji tych materiałów drogą mailową. W przypadku niewyemitowania spotu w terminie zgodnym z media planem Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym spot miał być wyemitowany oraz dodatkowo jednego bezpłatnego spotu w terminie przez siebie wybranym - za każdy niewyemitowany spot. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją. 2.3 Uwagi ogólne: Wykonawca zobowiązuje się do wyemitowania na końcu każdego spotu informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.4 Kwestie finansowe związane z realizacją kampanii: W cenie za przygotowanie i realizację kampanii należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, bezterminową licencję, inne koszty związane z realizacją kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: - papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia/oświadczeń, że spoty wyemitowano zgodnie z media planem, - wyprodukowanych w ramach kampanii spotów, utrwalonych na nośniku elektronicznym (płyta CD/pamięć USB). 2.5 Elementy oferty składane do przetargu: Propozycja dotycząca doboru stacji radiowych. Wycena wartości usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach