Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
- Data zamieszczenia: 2014-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
ul. Kościuszki 30 30
40-048 Katowice, woj. śląskie
tel. 0 32 757 33 61
REGON: 27685569600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA I EMISJA DEBATY RADIOWEJ NA TEMAT OFERTY PRIORYTETU INWESTYCYJNEGO 10.3 BIS REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, realizacja i emisja debaty radiowej na temat oferty Priorytetu Inwestycyjnego 10.3 BIS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie m.in. dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, wzmocnienia systemów kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym systemu dualnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a. Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie, realizację oraz emisję debaty radiowej na temat oferty Priorytetu Inwestycyjnego 10.3 BIS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie m.in. dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, wzmocnienia systemów kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym systemu dualnego w opinii bezpośrednich odbiorców proponowanych zmian. b. Zorganizowanie publicznej dyskusji ma się przyczynić do promocji możliwości wsparcia, jakie przewiduje Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 oraz budowy pozytywnego wizerunku kształcenia zawodowego, z uwzględnieniem opinii i uwag bezpośrednich odbiorców planowanych zmian. c. Usługa będzie obejmować: stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli grup docelowych takich, jak np. nauczyciel zawodu, rzemieślnik przygotowujący uczniów do zawodu, dyrektor placówki kształcenia zawodowego (technikum, szkoła zasadnicza), młodociany uczeń-pracownik, przedstawiciel zakładu pracy, pracownik uczelni, osoba z Kuratorium Oświaty odpowiadająca za pion kształcenia zawodowego, pracownik PUP - ostateczna lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, 1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem całe woj. śląskie), 2 - krotną emisję podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem całe woj. śląskie), min. 14-krotną emisję promosów zapowiadających debatę w ciągu 7 dni poprzedzających emisję debaty - w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie - min. 14-krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, emisję debaty oraz podsumowań debaty w godzinach od 8.00 do 20.00 z uwzględnieniem specyfiki ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, - promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności, - w jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.00 - 20.00, - co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 2,5 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: kwiecień-wrzesień 2014), przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosa) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, bezterminową licencję na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD-DVD, pamięć USB. d. Harmonogram współpracy: Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały źródłowe na temat oferty Priorytetu Inwestycyjnego 10.3 BIS Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 w zakresie m.in. dostosowania systemów kształcenia i szkolenia do potrzeb rynku pracy, wzmocnienia systemów kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym systemu dualnego w terminie 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy dane dziennikarza (moderatora debaty) zaangażowanego w realizację usługi wraz z dokumentacją dotyczącą wymaganego doświadczenia (np. CV); Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego mediaplan w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy; mediaplan może ulec zmianie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, w szczególności ze względu na konieczność zapewnienia obecności zaproszonych uczestników debaty; Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego scenariusz debaty oraz propozycję treści promosa debaty w terminie 4 dni roboczych od podpisania umowy; Zamawiający akceptuje lub zgłasza uwagi do przesłanych treści w terminie 3 dni roboczych od przekazania; Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego nagrania promosów, debaty oraz podsumowania debaty w terminie 7 dni roboczych od zaakceptowania scenariuszy promosa oraz debaty; Zamawiający akceptuje lub zgłasza uwagi do przesłanych treści w terminie 5 dni roboczych od przekazania. Wykonawca zobowiązuje się do wyemitowania na końcu każdego materiału informacji o współfinansowaniu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego. Po zakończeniu realizacji usługi Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie, iż wszystkie nagrane materiały zostały wyemitowane zgodnie z zaakceptowanym media planem. W przypadku niewyemitowania danego materiału (promosa, debaty lub podsumowania debaty) w terminie zgodnym z media Planem, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia emisji w innym terminie i czasie antenowym o równej wartości do czasu, w którym miał on być wyemitowany oraz dodatkowo jednej bezpłatnej emisji podsumowania debaty w terminie przez siebie wybranym. O nowym czasie emisji Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego na dzień przed emisją. e. Wykonawca na etapie realizacji usługi zapewni: dziennikarza (moderatora debaty) posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmującego się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat; lektorów - co najmniej 2 różne głosy do realizacji każdego z nagrań ( 1 kobieta, 1 mężczyzna) f. Termin realizacji usługi: do 22 grudnia 2014 r . g. Kwestie finansowe związane z realizacją usługi: w cenie realizacji usługi należy uwzględnić: kreację, produkcję, emisję, bezterminową licencję oraz inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu: - papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia, że wyprodukowane materiały wyemitowano zgodnie z mediaplanem; - elektronicznej wersji wyprodukowanych materiałów - w formacie MP3 lub innym uzgodnionym z Zamawiającym obsługiwanym przez Windows Media Player. h. Elementy oferty składane do przetargu: Propozycja dotycząca doboru stacji radiowych. Wycena wartości usługiPracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba emisji promosów zapowiadających debatę
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KOMPLEKSOWE PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ DZIAŁANIA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W KATOWICACH W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020
Dodano: 2016-06-06 - PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA ORAZ EMISJA DEBAT RADIOWYCH
Dodano: 2015-11-27 - PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ KRAJOWY FUNDUSZ SZKOLENIOWY
Dodano: 2015-03-12 - PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA I EMISJA DEBATY NA TEMAT OFERTY PRIORYTETU INWESTYCYJNEGO 10.3 BIS REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZCTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014 - 2020 W ZAKRESIE M.IN. DOSTOSOWANIA SYSTEMÓW KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA DO POTRZEB RYNKU PRACY, WZMOCNIENIA SYSTEMÓW KSZTAŁCENIA I SZKOLENIA ZAWODOWEGO, W TYM SYSTEMU DUALNEGO.
Dodano: 2014-08-26 - PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII TELEWIZYJNEJ PROMUJĄCEJ EUROPEJSKIE TARGI PRACY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI
Dodano: 2014-08-18 - PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ EUROPEJSKIE TARGI PRACY, PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I EDUKACJI, KTÓRE ODBYWAJĄ SIĘ 9 PAŹDZIERNIKA 2014R. W KATOWICACH, BIELSKU-BIAŁEJ I CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2014-08-11 - PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ PRODUKT PROJEKTU ŚLĄSKIE WYZWANIA TJ. MODEL AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I INTEGRACJI SPOŁECZNEJ KOBIET W RODZINACH GÓRNICZYCH
Dodano: 2014-07-18 - PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII RADIOWEJ PROMUJĄCEJ WSPARCIE OFEROWANE W RAMACH DZIAŁAŃ WDRAŻANYCH PRZEZ WUP W KATOWICACH W RAMACH PO KL ORAZ PRZEDSTAWIAJĄCEJ INFORMACJE NA TEMAT OSIĄGNIĘĆ DOTYCZĄCYCH EFS W ASPEKCIE ZADAŃ WUP W KATOWICACH W PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2007-2013 PO KL
Dodano: 2014-06-24