Przetargi.pl
PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA ORAZ EMISJA DEBAT RADIOWYCH

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZYGOTOWANIE, REALIZACJA ORAZ EMISJA DEBAT RADIOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I PO WER. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat aktualnych problemów związanych z problemem wsparcia na rynku pracy ludzi młodych do 30 roku życia, oddalonych od rynku pracy (tzw. NEET). 1.Usługa będzie obejmować: a.stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, b.przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, c.zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli powiatowych urzędów pracy, pracodawców, przedsiębiorców, osób młodych, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, d.nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, e.produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, f.nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, g.dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; h.zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, i.zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, j.1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), k.1 - krotną emisja podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), l.min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających debatę na co najmniej 1 dzień poprzedzający emisję debaty w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, m.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, n.promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). p.przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosów) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, q.bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD lub DVD, pamięć USB. 2.Wymagania dotyczące stacji radiowych na której-ych odbędzie się emisja: a.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). b.emisja debaty odbędzie się w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), c.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego 3.Wymagania dotyczące personelu, który musi zapewnić Wykonawca osoba odpowiedzialna za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi, dziennikarz (moderator debaty) posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty-dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat, lektorzy - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrania. 4.Termin realizacji usługi: do 30 grudnia 2015 r. Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi I Osoby młode na rynku pracy realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER). Część II Przedmiotem zamówienia jest realizacja oraz emisja debaty radiowej na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach Osi VII lub VIII RPO WSL. Zorganizowanie publicznej dyskusji będzie służyło wyrażeniu opinii na temat nowego podejścia do systemu finansowania usług rozwojowych dla przedsiębiorców i ich pracowników lub promocji możliwości wsparcia, jakie w tych obszarach przewiduje RPO WSL oraz budowy pozytywnego wizerunku nowego podejścia do aktywizacji zawodowej osób po 30 roku życia i zdobywania kwalifikacji zawodowych zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami pracodawców. 1.Usługa będzie obejmować: a.stworzenie scenariusza spotkania we współpracy z Zamawiającym, b.przygotowanie debaty w zakresie organizacyjnym, technicznym i logistycznym, c.zaproszenie i zapewnienie uczestników debaty - prowadzącego dziennikarza, przedstawicieli powiatowych urzędów pracy, pracodawców, przedsiębiorców, osób młodych, przedstawiciela Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach oraz ewentualnie innych gości - lista osób do uzgodnienia z Zamawiającym, d.nagranie debaty radiowej w studio na terenie woj. śląskiego - w formie min. 30 - max 45 minutowego programu, e.produkcja zapowiedzi (tzw. promosa) debaty na antenie radiowej o długości max 30 sekund, f.nagranie podsumowania debaty w formie min. 10 max. 15 minutowego programu, podczas którego zostaną przedstawione najciekawsze wypowiedzi, g.dopuszcza się urozmaicenie debaty dodatkowymi materiałami, np. sondą uliczną, mini reportażami - wykorzystanie dodatkowych elementów będzie zależało od przyjętego scenariusza debaty; h.zapewnienie opieki dziennikarskiej podczas przygotowania i realizacji usługi, i.zapewnienie odpowiedniej oprawy muzycznej wyprodukowanych materiałów, j.1 - krotną emisję debaty w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debata musi zostać wyemitowana w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), k.1 - krotną emisja podsumowania debaty na antenie radiowej w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (podsumowanie musi zostać 2-krotnie wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), l.min. 5-krotną emisję promosów zapowiadających debatę na co najmniej 1 dzień poprzedzający emisję debaty w przypadku emisji debaty na antenie 1 stacji radiowej, w przypadku emisji debaty w kilku stacjach radiowych łącznie obejmujących swym zasięgiem całe woj. śląskie min. 5 - krotna emisja promosów poprzedzających debatę w każdej ze stacji, m.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego, n.promosy mają znaleźć się na pozycji premium w bloku reklamowym: pierwsza-ostatnia pozycja w min. 50% emisji w najlepszym czasie słuchalności. W jednym bloku reklamowym promos może zostać wyemitowany tylko raz; godziny emisji: 6.30 - 19.30, o.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowana będzie debata, podsumowanie debaty oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). p.przekazanie nagrań (debaty, podsumowania debaty oraz promosów) w wersji elektronicznej w formacie MP3 lub innym obsługiwanym przez Windows Media Player - ostateczny format do uzgodnienia z Zamawiającym, q.bezterminowa licencja na wykorzystanie wyprodukowanych materiałów na następujących polach eksploatacji (radio, Internet, utrwalenie na nośnikach elektronicznych wykorzystywanych w dystrybucji bezpośredniej m.in. płyty CD lub DVD, pamięć USB. 2.Wymagania dotyczące stacji radiowych na której-ych odbędzie się emisja: a.co najmniej 1 stacja radiowa, na antenie której emitowane będą debaty, podsumowanie debat oraz promosy będzie miała słuchalność na poziomie minimum 3,0 % (zgodnie z badaniem Radio Track, realizowanym na zlecenie Komitetu Badań Radiowych, za okres: marzec -sierpień 2015 r. dla Aglomeracji Śląskiej). b.emisja debaty odbędzie się w stacji lub stacjach radiowych obejmujących swym zasięgiem łącznie całe woj. śląskie (wówczas debaty muszą zostać wyemitowane w każdej ze stacji, które łącznie obejmują swym zasięgiem woj. śląskie), c.emisja debaty oraz podsumowania debaty w czasie uwzględniającym specyfikę ramówki danej stacji radiowej (w bloku programów o charakterze społeczno-ekonomicznym zapewniającym największą słuchalność) - do akceptacji Zamawiającego 3.Wymagania dotyczące personelu, który musi zapewnić Wykonawca osoba odpowiedzialna za całość współpracy i kontakty z Zamawiającym podczas realizacji usługi, dziennikarz (moderator debaty) posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pracy redakcyjnej w radiu zajmujący się tematyką społeczno-ekonomiczną; doświadczenie w prowadzeniu (moderowaniu) co najmniej 1 debaty/dyskusji o tematyce społeczno-ekonomicznej, która została wyemitowana w mediach regionalnych lub krajowych (radiu, telewizji lub Internecie) w ciągu ostatnich 3 lat, lektorzy - co najmniej 2 różne głosy do realizacji nagrania. 4.Termin realizacji usługi: do 30 grudnia 2015 r . Zamawiający zapewni materiały źródłowe na temat możliwości i form wsparcia oraz typów projektów możliwych do realizacji w ramach osi VII lub VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (RPO WSL).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 922000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba promosów zapowiadajacych debatę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach