Przetargi.pl
WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 WE WSI KADY, OPYPY, KSIĄŻENICE

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7240570 , fax. 22 7240570
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41 41
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7240570, fax. 22 7240570
    REGON: 01497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 1503 WE WSI KADY, OPYPY, KSIĄŻENICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót drogowych, polegających na wykonaniu chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1503W, we wsi Kady i Opypy, Gmina Grodzisk Mazowiecki, Powiat Grodziski. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie chodnika o szerokości 2,0 - 2,5m, na odcinku od km 2+377,5 do km 3+036,2, zjazdów bramowych, zjazdów publicznych, 1 włączenia w drogę boczną z robotami ziemnymi, przepustami, rozbiórki istniejących elementów (przepusty, konstrukcja zjazdów, włączenia w drogi boczne), przestawienie ogrodzenia. 1.Konstrukcja chodników: kostka brukowa betonowa czerwona gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 4cm, podbudowa z kruszywa naturalnego gr. 15cm, obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 na ławie betonowej z oporem. 2.Konstrukcja zjazdów bramowych: kostka brukowa betonowa szara gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 4cm, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15cm, obramowanie zjazdów krawężnikiem (opornik) betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem. 3.Konstrukcja zjazdów publicznych: kostka brukowa betonowa szara gr. 8cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 4cm, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 20cm, obramowanie zjazdów krawężnikiem (opornik) betonowym 12x25 na ławie betonowej z oporem. 4.Konstrukcja zjazdów w drogi boczne: warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6cm, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 20cm, warstwa odsączająca gr. 15 cm, obramowanie zjazdów krawężnikiem betonowym 20x30 na ławie betonowej z oporem. 5.Odwodnienie: pod zjazdami bramowymi, publicznymi i drogami bocznymi z rur PVC o średnicy 400mm na ławie żwirowej gr. 20cm, z rur betonowych z kołnierzem o średnicy 400mm na ławie żwirowej gr. 20cm, ścianki czołowe z elementów betonowych prefabrykowanych ze skrzydełkami, studnie rewizyjne z rur betonowych o średnicy 1 000 mm i głębokości 1m z płytą żelbetową, płytą denną i włazem żeliwnym - 2szt. 6.Wycinka drzew: zakres robót obejmuje wycięcie 133 szt. drzew o średnicy 5-100 cm. 7.Roboty wykończeniowe: plantowanie skarp, poboczy, dna rowu z humusowaniem i obsianiem trawą. 8.Przestawienie ogrodzenia: ogrodzenie z elementów betonowych prefabrykowanych ze słupkami betonowymi prefabrykowanymi wraz z brama z metalowych kształtowników w ramie z kształtownika na słupkach metalowych z kształtownika. 9.Projekt organizacji ruchu. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. 10.Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 11.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 12.W przypadku rozbieżności co do zakresu robót określonych w poszczególnych częściach dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach przetargowych obowiązujący jest zakres najszerszy, chyba że Zamawiający w sposób jednoznaczny wyłączył określone roboty lub dostawy z zakresu objętego przetargiem. 13.Przedmiar robót, ma jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, STWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 14.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Technologię oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 będący integralną częścią SIWZ, zawierający: 1.Dokumentacja projektowa wraz przedmiarem - załącznik nr 9A. 2.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - załącznik nr 9B. 3.Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST) oraz WT(1-5) - załącznik nr 9C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach