Przetargi.pl
Dostaw wędlin 2013r.

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, ul. Sobieskiego 302
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7787900, 7787922 , fax. 058 7787904
  • Data zamieszczenia: 2012-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Sobieskiego 302 302
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 7787900, 7787922, fax. 058 7787904
    REGON: 00109320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostaw wędlin 2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa transportem na koszt wykonawcy, do magazynu żywnościowego zamawiającego wędlin wieprzowych i podrobów wieprzowych w niżej wymienionym asortymencie i ilościach: 1. Kiełbasa zwyczajna - ilość 3000 kg, zgodna z PN-A-82007 2. Kiełbasa mortadela - ilość 2300 kg, zgodna z PN-A-82007 3. Kiełbasa metka - ilość 2300 kg, zgodna z PN-A-82007 4. Kiełbasa Lunchmeat - ilość 2300 kg, zgodny z PN-A-82007 5. Kiełbasa parówkowa - ilość 2500 kg, zgodna z PN-A-82007 6. Parówki cienkie - ilość 2500 kg, zgodne z PN-A-82007 7. Pasztetowa - ilość 2300 kg, zgodna z PN-A-82007 8. Salceson biały - ilość 2000 kg , zgodny z PN -A-82707 9. Kaszanka - ilość 2300 kg, zgodna z PN-A-82007 10. Mielonka wieprzowa - ilość 2500 kg, zgodna z PN-A-82007 11. Wątroba wieprzowa - ilość 1500 kg, zgodne z PN-86/A-82004 Przedmiot zamówienia musi być zgodny z w/w Polskimi Normami i posiadać aktualny Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI) - wędliny wieprzowe muszą posiadać określone terminy przydatności do spożycia Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6 Transport przedmiotu zamówienia do magazynu żywnościowego Zamawiającego zapewnia Wykonawca na swój koszt i ryzyko - środkami transportu spełniającymi wymogi sanitarne. Wymagania organizacyjne Dostawy przedmiotu zamówienia realizowane będą partiami, dwa razy w tygodniu tj. we wtorki i czwartki, każdorazowo zamawiane z dwudniowym wyprzedzeniem pisemnie lub faksem przez przedstawiciela zamawiającego. Wymagania dot. gwarancji W przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia tj. nie spełniającego wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zapewni jego nieodpłatną wymianę tego samego dnia - w godzinach urzędowania zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151311305
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wymagania wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach