Przetargi.pl
Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2015 z podziałem na 6 zadań

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2015-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2015 z podziałem na 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest w ramach zamówienia p.n.: Roboty utrzymaniowe dróg, ulic gminnych i dróg wewnętrznych, których Gmina Świebodzin jest zarządcą oraz remonty wiat na przystankach w roku 2015 z podziałem na 6 zadań, wykonywanie: 1.1. Remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych - Zadanie 1, polegających m.in. na: - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości ok. 222 t, - naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno w ilości ok. 4 t, - uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym o pow. ok. 18 m2, - frezowaniu nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 70 m2, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin o pow. ok. 115 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 8 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. lub 1.2. Remontów cząstkowych pozostałych nawierzchni - Zadanie 2, polegających m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 4000 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 4000 m2, - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm o pow. ok. 90 m2, - rozbiórce nawierzchni z betonu o pow. ok. 15 m2, - rozbiórce ław pod krawężniki ok. 6 m3, - rozbiórce obrzeży o wym. 8x30 cm o długości ok. 60 m, - rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej o pow. ok. 40 m2, - mechanicznym rozebraniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o pow. ok. 44 m2, - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników o pow. ok. 120 m2, - wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego o pow. ok. 120 m2, - humusowaniu skarp z obsianiem o pow. ok. 60 m2, - ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 20x30 cm o długości ok. 90 m, - ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm o długości ok. 200 m, - wykonaniu jezdni i chodników z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm i 8 cm o pow. ok. 880 m2, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych, dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych w ilości ok. 8 szt., - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych ok. 28,5 m3. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 (Zadanie 2), które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. lub 1.3. Remontów dróg wewnętrznych - Zadanie 3, polegających m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie o pow. ok. 14200 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczanie o pow. ok. 14200 m2, - naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym ok. 70 m3, - wykaszaniu chwastów i jednorodnych samosiewów oraz wycinaniu krzaków o pow. ok. 3400 m2, - oczyszczeniu rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu o długości ok. 50 mb, - ścinaniu drzew w ilości ok. 2 szt., - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych ok. 23,5 m3. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. lub 1.4. Oznakowania pionowego i poziomego - Zadanie 4, polegających m.in. na: - mechanicznym malowaniu linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową o pow. ok. 760 m2, - ręcznym malowaniu linii na miejscach postojowych dla osób niepełnosprawnych i przejściach dla pieszych o pow. ok. 50 m2, - zamontowaniu słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 7 cm w ilości ok. 20 szt., - przymocowaniu tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych w ilości ok. 23 szt., - zamontowaniu poręczy ochronnych łańcuchowych podwójnych o długości ok. 10 m, - ustawieniu barier ochronnych stalowych o długości ok. 8 m, - ustawienie lustra drogowego o śr. 80 cm w ilości ok. 2 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-4 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. lub 1.5. Remontów wiat na przystankach - Zadanie 5, polegających m.in. na: - wymianie zardzewiałych lub zniszczonych elementów wiat na przystankach tj. blach i ścian stalowych lub ocynkowanych na blachy i ściany ocynkowane o pow. ok. 28 m2, - odnowieniu wiat na przystankach poprzez dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych o pow. ok. 20 m2, - oszkleniu ram metalowych wiat o pow. ok. 12 m2, - naprawie drewnianych elementów siedziska ławki o pow. ok. 10 m2, - uzupełnieniu ubytków tynku na przystankach betonowych przed ich malowaniem o pow. ok. 30 m2, - dwukrotnym malowaniu ścian przystanków betonowych o pow. ok. 235 m2, - demontażu wiaty przystankowej w ilości 1 szt. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-5 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 2a-5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca musi uwzględnić w ofertowym wynagrodzeniu. lub 1.6. Koszenia pasów przydrożnych - Zadanie 6, polegających m.in. na: 1) Etap I - koszeniu pasów przydrożnych - poboczy, skarp, rowów i terenu z traw na wysokość ok. 5 cm, chawastów, samosiewów i odrostów w tym obkaszaniu pachołków i znaków drogowych - na szerokości ok. 2,5 m od krawędzi jezdni byłej drogi krajowej nr 3 z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym - o dł. ok. 48,6 km. 2) Etap II - koszeniu pasów przydrożnych - poboczy, skarp, rowów i terenu z traw na wysokość ok. 5 cm, chawastów, samosiewów i odrostów w tym obkaszaniu pachołków i znaków drogowych - na szerokości ok. 2,5 m od krawędzi jezdni byłej drogi krajowej nr 3 z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym - o dł. ok. 48,6 km. 3) Etap III - koszeniu pasów przydrożnych - poboczy, skarp, rowów i terenu z traw na wysokość ok. 5 cm, chawastów, samosiewów i odrostów w tym obkaszaniu pachołków i znaków drogowych - na całej szerokości pasa drogowego o zmiennej szerokości do granicy istniejących drzew lub żywopłotów byłej drogi krajowej nr 3 z pozostawieniem skoszonych materiałów roślinnych w pasie drogowym - o dł. ok. 48,6 km. 4) Etap IV - przycinaniu żywopłotów na wysokość ok. 1,2 m i szerokość ok. 1,4 m w pasie drogowym byłej drogi krajowej nr 3 z rozdrobnieniem przyciętych gałęzi w rębaku i pozostawieniem zrębek w pasie drogowym - o pow. ok. 5700 m2. Każdy Etap przedmiotu zamówienia będzie wykonywany w pasie drogowym byłej drogi krajowej nr 3 o długości ok. 24,3 km, której zarządcą jest Gmina Świebodzin. Wszystkie prace należy prowadzić przy zachowaniu ruchu drogowego, wobec czego konieczne jest odpowiednie zabezpieczenie, oznakowanie terenu oraz sprzętu mechanicznego przy użyciu którego będą wykonywane prace, w taki sposób, aby nie wpływało to negatywnie na bezpieczeństwo osób trzecich jak i ich mienia, a także przy pomocy osób odpowiednio przeszkolonych w zakresie obsługi sprzętu mechanicznego. Ponadto osoby pracujące w pasie drogowym muszą być wyposażone w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym. Przed rozpoczęciem wykonywania prac, przedstawiciel Zamawiającego dokona objazdu byłej drogi krajowej nr 3 z przedstawicielem Wykonawcy, celem poinstruowania w terenie o sposobie wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia, w szczególności wskazania konkretnych żywopłotów do przycinania. 2.1. Dla Zadania 1-5: Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp. g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 100 000,00 zł (Zadanie 1), 50 000,00 zł (Zadanie 2), 50 000,00 zł (Zadanie 3), 20 000,00 zł (Zadanie 4), 5 000,00 zł (Zadanie 5), i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie uwzględnił transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 2.2. Dla Zadania 6: Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zabezpieczenia i oznakowania terenu prac wykonywanych w pasie drogowym byłej drogi krajowej nr 3, na której odbywa się ruch pojazdów, b) transportu pracowników i sprzętu do miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia, c) wyposażenia każdego pracownika pracującego w pasie drogowym w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, d) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. e) zakupu paliwa, płynów, olejów itp. f) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, g) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, okres realizacji i na minimalną wartość 20 000,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1: 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100). Zadanie 2: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Zadanie 3: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Zadanie 4: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Zadanie 5: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zadanie 6: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP). Dokument przelewu należy opisać: Zadanie 1: Wadium - Remonty nawierzchni bitumicznych - Zadanie 1. Zadanie 2: Wadium - Remonty pozostałych nawierzchni - Zadanie 2. Zadanie 3: Wadium - Remonty dróg wewnętrznych - Zadanie 3. Zadanie 4: Wadium - Oznakowanie pionowe i poziome - Zadanie 4. Zadanie 6: Wadium - Koszenie pasów przydrożnych - Zadanie 6. Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 26.02.2015 r. do godz. 10:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 26.02.2015 r. do godz. 10:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach