Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż dźwigu szpitalnego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - budynek nr 3 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 7

Szpital Specjalistyczny Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Żeromskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3963266, 3863332 , fax. 032 2816765
  • Data zamieszczenia: 2013-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Nr 1
    ul. Żeromskiego 7 7
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3963266, 3863332, fax. 032 2816765
    REGON: 27023584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital1.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż dźwigu szpitalnego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych - budynek nr 3 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Zakup, dostawa i montaż nowego osobowego dźwigu szpitalnego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 3 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu przy ul. Żeromskiego 7. - Demontaż i montaż dźwigu w istniejącym szybie windowym w budynku nr 3 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu, przy ul.Żeromskiego 7, o następujących parametrach:-dźwig osobowy, przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich oraz specjalistycznych łóżkach szpitalnych.Typ dźwigu: osobowy; Udźwig: 1200 kg; Ilość osób: 16 osób;Wysokość podnoszenia: około 14 m; Prędkość jazdy: 1 m na s;Kabina przelotowa: nie; Ilość przystanków: 5; Ilość dojść: 5; Szyb:Wymiar szybu: 2400 mm x 1450 mm (wewnętrzny, wykończony) (szerokość x głębokość) do zweryfikowania na obiekcie przez oferenta,Wysokość nadszybia: 3600 mm; Głębokość podszybia: 1000 mm; Kabina:Wymiar kabiny: szerokość i głębokość dopasowana do wymaganego udźwigu zgodnie z normą PN-EN 81.1, wysokość kabiny 2200 mm, Drzwi kabinowe:Typ: automatyczne;Rodzaj drzwi: teleskopowe 2 - panelowe,Wykończenie drzwi: stal nierdzewna LEN o grubości 1,5 mm, o wzmocnionej konstrukcji skrzydeł, progi wzmocnione stalowe - nierdzewne, Wymiar światła drzwi: Szerokość: 1200 mm; Wysokość: 2100 mm; Drzwi szybowe: Typ: automatyczne, Rodzaj drzwi: teleskopowe 2 - panelowe, Wykończenie drzwi: stal nierdzewna LEN o grubości 1,5 mm, o wzmocnionej konstrukcji skrzydeł, progi wzmocnione stalowe - nierdzewne, Wymiar światła drzwi: Szerokość: 1200 mm; Wysokość: 2100 mm; Wykończenie ścian kabiny; Ściana boczna prawa: stal nierdzewna LEN o grubości 1,5 mm; Ściana boczna lewa: stal nierdzewna LEN o grubości 1,5 mm; Ściana czołowa: stal nierdzewna LEN o grubości 1,5 mm; Lustro: tak; Położenie lustra: na ścianie bocznej od połowy wysokości kabiny, Poręcz: tak na dwóch ścianach, Położenie poręczy: na czołowej i bocznej ścianie (stal nierdzewna) Wentylator: niewidoczny w panelu dyspozycji lub w suficie uruchamiany za pomocą przycisku, Oświetlenie: górne, w ramce z blachy nierdzewnej zabudowane szkłem bezpiecznym, Podłoga: pokryta wykładziną antypoślizgową, Cokoliki i odbojnice: tak - z blachy nierdzewnej z otworami do wentylacji grawitacyjnej, Panel dyspozycji: z blachy nierdzewnej umiejscowiony na bocznej ścianie na 0,5 wysokości kabiny, Zabezpieczenie wejścia: kurtyna świetlna, Przyciski: okrągłe z alfabetem Braille-a, antywandal; Wyświetlacz: kolorowy LCD z możliwością zaprogramowania dodatkowych funkcji i komunikatów wyświetlanych i przypisanych do piętra, na którym znajduje się winda, zgodnie z wymogami zamawiającego, Sterowanie:1) mikroprocesorowe, 2)zabezpieczenie przed przeciążeniem i spaleniem silnika, 3) zintegrowany monitor operatorski wyświetlający parametry dźwigu, awarie, przyczyny awarii,4)z możliwością zapisu minimum 100 ostatnich usterek, 5) zbiorczość góra - dół, 6)funkcja jazd priorytetowych w kasetach wezwań realizowana przez czytniki kart lub breloki, 7)funkcja potwierdzająca zjazd pożarowy dźwigu. Po zjeździe pożarowym na przystanek ewakuacyjny i otwarciu drzwi sterowanie powinno wygenerować powrotny sygnał do centrali p.poż., potwierdzający zakończenie tego zjazdu. 8) możliwość podłączenia do sieci internetowej z możliwością kontroli pracy dźwigu w dyżurce, oraz w firmie konserwującej. Funkcja ta ma umożliwić diagnostykę dźwigu oraz zmianę parametrów pracy bez konieczności przyjazdu przedstawiciela serwisu. Strzałki kierunku jazdy na każdym przystanku: tak w wyświetlaczu, Zjazd awaryjny po zaniku napięcia: tak, do najbliższego przystanku, Zjazd pożarowy: tak, po otrzymaniu sygnału z centrali p.poż, Informacja głosowa w kabinie: tak z możliwością zaprogramowania komunikatów zgodnie z wymogami Zamawiającego na poszczególnych przystankach, System łączności ze służbami ratunkowymi: z kabiny dźwigu, podszybia oraz dachu kabiny, Oświetlenie awaryjne: tak; Przycisk zamykania i otwierania drzwi: tak; Możliwość konserwacji przez inną firmę: tak, dlatego Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wszystkich programów, urządzeń i materiałów umożliwiających prowadzenie serwisu innym podmiotom posiadającym uprawnienia UDT do konserwacji dźwigów, oraz zobowiązany jest na prośbę Zamawiającego dokonania przeszkolenia w zakresie umożliwiającym wykonywanie wymaganych przeglądów, pracowników firmy konserwującej wskazanej przez Zamawiającego, Rama kabinowa: z prowadnikami rolowymi zapewniającymi cichą pracę dźwigu, oraz chwytaczami poślizgowymi gwarantującymi wyeliminowanie uszkodzeń prowadnic przy zadziałaniu podczas wykonywania prób (elementem blokującym chwytacza nie może być rolka),Napęd: elektryczny, Ilość startów na godzinę: 180; Ponadto cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z wymianą dźwigu, a w szczególności: - wykonanie wszystkich wymaganych projektów; - wykonanie ekspertyzy szybu; -wykonanie podestów montażowych zgodnie z wymogami BHP; -zabezpieczenia placu budowy;- prowadzenie prac uciążliwych w godzinach nocnych po uzgodnieniu z Zamawiającym; -koszty wszystkich materiałów;- demontażu dźwigu, transportu, oraz utylizacji zdemontowanych materiałów; -montaż dźwigu; -wykonanie wszystkich niezbędnych instalacji elektrycznych w tym zasilającej dźwig, wraz z dostosowaniem oświetlenia na przystankach 50 LUX, oraz oświetlenia przy szafie sterowej 200 LUX; - -wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem istniejącego szybu dla potrzeb montażu nowego dźwigu, tj. wykonanie rozkuć, uzupełnienie ewentualnych ubytków tynków, wypełnienie pozostałych w ścianach szybu otworów, wykonanie wentylacji szybu, malowanie szybu, rozkucie otworów drzwiowych, obróbki drzwi po montażu, malowanie dna podszybia, oraz odtworzenie powłok malarskich na przystankach; -odbiór dźwigu przez UDT-CERT oraz udział w tym odbiorze. -gwarancja- 36 miesięcy na wszystkie podzespoły; -w okresie gwarancyjnym konserwacja bieżąca wraz z niezbędnymi do użycia materiałami będzie realizowana przez Wykonawcę bezpłatnie (Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania konserwacji przez podwykonawcę). Cena powinna zawierać również wszystkie wymagane materiały eksploatacyjne w okresie gwarancji, oraz bezpłatny comiesięczny serwis w okresie gwarancji, bezpłatny udział w badaniu rocznym dźwigu, oraz koszty wykonania pomiarów elektrycznych. W związku z tym, że cena za wykonanie robót jest ryczałtowa i nie podlega zmianie w czasie realizacji zadania, zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym w obecności jego przedstawiciela. Wyroby budowlane, stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, mają spełniać wymagania przepisów, a Kierownik robót jest odpowiedzialny za wbudowane materiały i każdorazowo na żądanie Inspektora Nadzoru, Inwestora lub organów kontrolujących (zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane) winien okazać dokumenty stwierdzające przydatność wyrobów do stosowania w budownictwie. Po zakończeniu robót Wykonawca przekaże Inwestorowi komplet dokumentów (protokoły badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, deklaracje itp.). UWAGA. Wszystkie wymiary należy sprawdzić w naturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie nin. zamówienia winien wnieść wadium w wysokości 7 900,00 (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych ). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999 ING Bank Śląski S.A Odział w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wpłaty hasła: Wadium - dźwig szpitalny ZP/PN/11/2013 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć (oryginał) Zamawiającemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom, Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3). 5.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno:- być wystawione na Szpital Specjalistyczny Nr 1, ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, -zawierać w swej treści oświadczenie bezwarunkowego zobowiązania gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu zamawiającego. -mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą - zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy),- Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta (poręczyciela) bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym i zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12.2. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zatrzymanie wadium: 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13 Inne postanowienia dotyczące wadium: 13.1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 13.2. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1 nn. rozdziału, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium winno zabezpieczać cały 30 -dniowy okres związania ofertą, za początek którego uważa się dzień, w którym upłynął termin do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach