Przetargi.pl
Opracowanie Strategii Rozwoju Kultury Powiatu Tarnogórskiego na lata 2010 - 2020

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2010-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Strategii Rozwoju Kultury Powiatu Tarnogórskiego na lata 2010 - 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przekazanie Zamawiającemu Strategii Rozwoju Kultury Powiatu Tarnogórskiego na lata 2010 - 2020. 2. Zadaniem Wykonawcy będzie opracowanie strategii rozwoju kultury metodą sesji strategicznych, przeprowadzenie badań ankietowych oraz opracowanie raportów oraz analizy preferencji społecznych w zakresie rozwoju kultury. Strategia powinna być zgodna z dokumentami lokalnymi, regionalnymi i krajowymi, których treść porusza tematykę opracowywanej strategii : Strategią Rozwoju Kraju na lata 2007 - 2015, Strategią Rozwoju Województwa Śląskiego na lata 2000 - 2015, Narodową Strategią Rozwoju Kultury na lata 2004-2013, Strategią Rozwoju Kultury w Województwie Śląskim na lata 2006-2020, Strategią Rozwoju Kultury w Województwie Śląskim na lata 2006-2020, Strategią Rozwoju Krajowego Produktu Turystycznego Polski, Strategią Rozwoju Turystyki w Województwie Śląskim na lata 2004-2013, zaktualizowaną Strategią Rozwoju Powiatu Tarnogórskiego na lata 2010-2020, istniejącymi Strategiami rozwoju i planami zagospodarowania przestrzennego gmin wchodzących w skład powiatu tarnogórskiego, innymi dokumentami programowymi Unii Europejskiej, w tym z zapisami Strategii Lizbońskiej. 3. Sesje strategiczne zostaną przeprowadzone z udziałem przedstawicieli różnych środowisk każdej z dziewięciu gmin Powiatu Tarnogórskiego: samorządu, branży turystycznej, kultury, biznesu, organizacji pozarządowych, mieszkańców, itp. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zorganizowania 10 sesji strategicznych, w tym 1 sesja zorganizowana w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ulicy Karłuszowiec 5 oraz po jednej sesji w każdej z gmin Powiatu Tarnogórskiego. W każdym takim spotkaniu powinno uczestniczyć od 25 do 60 osób, w tym co najmniej po 2 uczestników wskazanych przez Zamawiającego a reprezentujących gminy wchodzące w skład powiatu tarnogórskiego. 5. Wykonawca odpowiada za: organizację przeprowadzanych sesji, zaproszenia, zapewnienie sali, materiałów dla uczestników oraz przygotowanie merytoryczne do poprowadzenia sesji. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu do akceptacji listę uczestników, terminy i miejsca sesji w terminie do 21 dni od podpisania umowy. 6. Wykonawca po przeprowadzeniu każdej sesji strategicznej zobowiązany jest do sporządzenia raportu z jej przebiegu. 7. Sesje mają służyć: zweryfikowaniu najistotniejszych kwestii związanych z opracowaniem planu strategicznego wynikającego z diagnozy i prognozy; stworzeniu dokumentu przedstawiającego jasny, przejrzysty plan działania, który ma doprowadzić do wzrostu liczby osób odwiedzających Powiat, korzystających z oferty kulturalnej oraz zaprezentować kompleksowe podejście do zagadnienia budowania produktu kulturalnego. 8. Strategia ma za zadanie określić możliwości efektywniejszego wykorzystania potencjału kulturalnego Powiatu Tarnogórskiego. 9.Zamówienie ma zostać zrealizowane w IV etapach: Etap I: Badania wizerunkowe Etap II: Audyt kulturalny, inwentaryzacja Etap III: Strategia dla Powiatu Tarnogórskiego Etap IV: Kreowanie marki 10. Dokument Strategia Rozwoju Kultury Powiatu Tarnogórskiego na lata 2010 - 2020 powinna mieć układ według poniższego wzoru: a) strona tytułowa b) spis treści c) streszczenie d) wprowadzenie, cel opracowania dokumentu, zadania strategii, określenie istoty kultury Powiatu Tarnogórskiego e) przyjęta metodologia opracowania strategii (sesje strategiczne, zakres przeprowadzonych badań) f) opis aktualnej sytuacji w zakresie kultury g) analiza SWOT h) wizja, misja i cele strategiczne i) strategia będzie określać priorytety i kierunki działań oraz będzie zawierać przykłady przedsięwzięć j) analiza zgodności z opracowaniami strategicznymi szczebla krajowego regionalnego i lokalnego, analiza przeprowadzonych badań i ankiet k) propozycja realizacji rozwiązań i koncepcji przyjętych w czasie sesji strategicznych z uwzględnieniem podmiotów zaangażowanych w realizację przyjętych rozwiązań, społecznych skutków wdrożenia zaproponowanych rozwiązań, sposobów i możliwości pozyskania funduszy zewnętrznych na proponowane rozwiązania l) strategia będzie podzielona na priorytety i działania ł) wykaz wskaźników możliwych do osiągnięcia w wyniku realizacji proponowanych rozwiązań, przewidywane korzyści ekonomiczne m) wdrażanie, monitoring wraz ze wskazaniem konkretnych wskaźników realizacji celów n) szacowany budżet i potencjalne źródła finansowania o) badania, ankiety, raporty opracowane na potrzeby strategii, 11. Obowiązkowo do strategii Wykonawca załącza raporty z sesji strategicznych oraz źródła przeprowadzonych badań, ankiet, analiz, ekspertyz. 12. Wykonawca wykona Strategię rozwoju kulturalnego dla Powiatu Tarnogórskiego na lata 2010 - 2020 w następującej formie: a) w postaci pisemnej: - format A4 - oprawa zbindowana - czcionka Times New Roman, wielkość 12 - liczba egzemplarzy: 3 b) w postaci elektronicznej: - nośnik CD/DVD - format WORD, EXCEL - liczba egzemplarzy: 3 13. Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek błędów w opracowaniu Wykonawca uwzględni uwagi Zamawiającego. 14. Wykonawca nieodpłatnie przekazuje Zamawiającemu wyłączne prawa autorskie majątkowe do opracowania. Prawa autorskie osobiste jako niezbywalne pozostaną przy Wykonawcy. 15. Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć Opracowanie stanowiące przedmiot umowy w formie i ilości, o których mowa w pkt. 12, do Kancelarii Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój nr 1 w terminie do 31 sierpnia 2010 roku. 16. Przez termin wykonania umowy należy rozumieć przedłożenie Zamawiającemu kompletnego Opracowania, o którym mowa w pkt.10, pkt.11, pkt.12. 17. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu umowy w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia jej dostarczenia przez Wykonawcę. 18. Ewentualne wady treści merytorycznej i usterki techniczne Opracowania zostaną bezpłatnie usunięte przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. Poprawione Opracowanie Wykonawca dostarczy do Zamawiającego w formie i ilości o której mowa w pkt. 12. 19. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania zasad wynikających z Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji dostępnych na stronie http://rpo.silesia-region.pl/. Dokument ten zawiera wzory logotypów, które muszą zostać zastosowane do oznaczenia Strategii. 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych brutto 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach