Przetargi.pl
Przeprowadzenie jobcoachingu dla uczestników projektu pn. Kompetencje na miarę potrzeb

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2010-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przeprowadzenie jobcoachingu dla uczestników projektu pn. Kompetencje na miarę potrzeb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie usługi jobcoachingu dla 200 uczestników projektu realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt. Kompetencje na miarę potrzeb w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Uczestnikami projektu mają być osoby zamieszkujące obszar województwa śląskiego, pracujące, które w dniu przystąpienia do projektu mają ukończony 50 rok życia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Przedstawienia harmonogramu usługi jobcoachingu, zawierającego opis metod pracy i narzędzi, które zostaną zastosowane na każdym etapie realizacji nie później niż 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Ramowy zakres usługi obejmuje zorganizowanie 4 etapów spotkań: a) pierwszy etap ma na celu zapoznanie uczestników z osobami odpowiedzialnymi za przeprowadzenie jobcoachingu, przedstawienie założeń projektu, poznanie oczekiwań uczestników odnośnie projektu, wstępne rozpoznanie psychologiczne oraz stworzenie pozytywnego nastawienia do udziału w projekcie i utrzymania na rynku pracy. Spotkania będą prowadzone w grupach co najwyżej 20 osobowych i są planowane na III kwartał 2010 roku, jednakże nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia szkoleń przez uczestników projektu - po jednym spotkaniu na grupę. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania raportu cząstkowego, zawierającego: opis przeprowadzonych działań, spis uczestników, analizę wejścia - wyjścia danej grupy szkoleniowej, tj. opis nastawienia uczestników na początku i na końcu zajęć i przekazania go Zamawiającemu w terminie 7 dni kalendarzowych od daty ostatniego spotkania w ramach etapu celem zatwierdzenia. Wszelkie ewentualne uwagi Zamawiającego do raportu powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze od daty otrzymania informacji; b) drugi etap ma na celu opracowanie Indywidualnych Planów Rozwoju (IPR) dla każdego z uczestników. Jest on planowany na IV kwartał 2010 r. i ma na celu określenie dalszej ścieżki projektowej. Do obowiązków trenerów będzie opracowanie zestawu 7 szkoleń najlepiej odpowiadających predyspozycjom zawodowym i osobowym danego uczestnika. Na podstawie wszystkich przeprowadzonych IPR Wykonawca opracuje listę najczęściej wskazywanych przez trenerów szkoleń wraz z listą uczestników. Raport cząstkowy, zawierający wszystkie IPR wraz z listą proponowanych szkoleń, zostanie przekazany Zamawiającemu celem zatwierdzenia w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od daty ostatniego spotkania w ramach etapu, ale nie później niż do końca 2010 r. Wszelkie ewentualne uwagi Zamawiającego do raportu powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania informacji; c) trzeci oraz czwarty etap spotkań grupowych ma na celu podtrzymanie motywacji uczestników do kontynuowania udziału w projekcie. Zgodnie z założeniami etapy mają zostać przeprowadzone w okresie luty - marzec 2011 r. oraz maj - czerwiec 2011 r., w grupach maksymalnie 20 osobowych - po jednym spotkaniu na grupę w ramach danego etapu. Wykonawca jest zobowiązany przygotować raport cząstkowy z każdego etapu, zawierający opis przeprowadzonych działań oraz spis osób biorących w nim udział i przesłać go Zamawiającemu celem zatwierdzenia. Wszelkie ewentualne uwagi Zamawiającego do raportu powinny być uwzględnione przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty otrzymania informacji; 2. Opracowania końcowego raportu z wykonania usługi w terminie do 20 dni kalendarzowych od zakończenia czwartego etapu spotkań. 3. Zachowania zasad poufności przetwarzania danych osobowych uczestników projektu. 4. Zapoznania się z zasadami równości szans ( w tym równości płci) oraz stosowanie ich w całym procesie jobcoachingu zgodnie z wytycznymi dla PO KL w tym zakresie. 5. Stałego dostępu do dokumentacji osobom wydelegowanym przez Zamawiającego. 6. Wizualizacji dokumentów, tj. zamieszczenia informacji o źródłach finansowania projektu oraz odpowiednich logotypów zgodnie z wytycznymi PO KL.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 550,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 W pozostałych formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00). 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20 maja 2010 r. do godz. 10.00. 2) W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3) Zamawiający zwraca wadium : 3.1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. III.1.6) 3.2) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 3.3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy. 4) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty, a toczyło się postępowanie odwoławcze i w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.1)ponowne wniesienie wadium nastąpi w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 6.1) w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 6.2) którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach