Przetargi.pl
Remont budynku nr 2 przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie na potrzeby Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej .

Gmina Węgorzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. Zamkowa 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 4275400 , fax. 87 4275401
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgorzewo
    ul. Zamkowa 3 3
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 4275400, fax. 87 4275401
    REGON: 79067130800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegorzewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 2 przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie na potrzeby Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku nr 2 przy ul. Zamkowej 4 w Węgorzewie na potrzeby Miejsko -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń biurowych, korytarzy i pomieszczeń sanitarnych wraz z remontem elewacji budynku i wyminą pokrycia dachowego, w szczególności. Zakres robót budowlanych obejmować będzie - ROBOTY ROZBIÓRKOWE. 1/ Demontaż stolarki okiennej 2/ Demontaż stolarki drzwiowej. 3/ Demontaż parapetów 4/ Demontaż instalacji elektrycznej wraz z oprzyrządowaniem 5/ Demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami, 6/ Demontaż armatury sanitarnej 7/ Demontaż części instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej. 8/ Rozbiórka ścian w pomieszczeniu wc . 9/ Rozbiórka glazury w wc. Rozbiórka terakoty w wc. 11/ Przebicie otworów w ścianach pod drzwi. 12/ Rozbiórka ścian działowych na parterze. 13/ Rozbiórka posadzek z wykładziny rulonowej. 14/ Demontaż balustrady na klatce schodowej. 15/ Skucie posadzki betonowej w dwóch pomieszczeniach na parterze. 16/ Usunięcie lamperii olejnej ze ścian. PRACE BUDOWLANE . 1/ Murowanie ścian działowych na parterze i piętrze 2/ Wstawienie nadproży drzwiowych. 3/ Zamurowanie otworów drzwiowych 4/ Uzupełnienie tynków w pomieszczeniu gospodarczym pod schodami 5/ Wykonanie tynków gipsowych na murowanych ścianach. 6/ Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. 7/ Malowanie ścian i sufitów. 8/ Wykonanie lamperii w pomieszczeniach biurowych, korytarzy i klatki schodowej z tynku mozaikowego typu /marmurit/ drobnej granulacji. 9/ Wykonanie posadzek z płytek typu GRES na schodach klatki schodowej, korytarzach, pomieszczeniu wc i częściowo w pomieszczeniach biurowych. 10/ Wykonanie posadzek z paneli drewnianych w pomieszczeniach biurowych. 11/ Wykonanie okładzin ściennych z glazury w pomieszczeniu wc. 12/ Wstawienie stolarki okiennej z PCV. 13/ Wstawienie rolet antywłamaniowych do okien i drzwi parteru. 14/ Wstawienie podokienników zewnętrznych i wewnętrznych z PCV. 15/ Wstawienie drzwi wejściowych do budynku przeszklonych z aluminium . 16/ Wstawienie drzwi płytowych do pomieszczeń biurowych wraz z ościeżnicami systemowymi w kolorze skrzydła. 17/ Wstawienie drzwi płytowych do wc wraz z ościeżnicami systemowymi w kolorze skrzydła. 18/ Montaż armatury sanitarnej w wc /wc kompakt, umywalka, przepływowy podgrzewacz wody/. 19/ Wykonanie balustrady stalowej na klatce schodowej o wysokości 1,1 m i odstępach między tralkami max 0,12m wraz z kratą zabezpieczającą na piętrze. 20/ Sprawdzenie drożności i ewentualne udrożnienie przewodów wentylacyjnych wszystkich pomieszczeń. DACH - 1/ Rozbiórka obróbek blacharskich kominów i murów ogniowych. 2/ Skucie starych tynków na kominach. 3/ Wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na kominach. 4/ Malowanie kominów. 5/ Rozbiórka pokrycia z papy . 6/ Przygotowanie podłoża betonowego dachu pod przykrycie papą. 7/ Pokrycie dachu papą podkładową na zakład. 8/ Pokrycie dachu papą termozgrzewalną na zakład. 9/ Wykonanie obróbek blacharskich przy kominach i na murkach ogniowych. TEREN PRZED WEJŚCIEM DO BUDYNKU - 1/ Rozbiórka nawierzchni betonowej przed wejściem do budynku. 2/ Przemurowanie muru ogrodzeniowego z cegieł pomiędzy budynkami. 3/ Wykonanie tynku cementowo-wapiennego z obu stron muru. 4/ Wykonanie tynku strukturalnego w kolorze elewacji na murze od strony posesji. 5/ Malowanie muru od strony parku miejskiego. 6/ Wykonanie obróbki blacharskiej na szczycie muru. 7/ Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr.6cm na podsypce cementowo-piaskowej. ELEWACJA - 1/ Odbicie tynków na ścianach zewnętrznych. 2/ Wykonanie tynków zewnętrznych cementowo-wapiennych na elewacji. 3/ Wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego cienkowarstwowego. 4/ Demontaż rynien i rur spustowych. 5/ Montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej. 6/ Wyrównanie nawierzchni z trylinki przy budynku wraz z odpowiednim jej wyprofilowaniem w celu wykonania swobodnego podjazdu dla wózków inwalidzkich. 7/ Montaż 2 szt. daszków z pleksiglasu lekkiej konstrukcji nad drzwiami wejściowymi do budynku. 8/ Malowanie istniejących krat w oknach. STUDZIENKI KANALIZACYJNE - 1/ Demontaż 2 istniejących betonowych studni kanalizacyjnych przy budynku. 2/ Montaż 2 studni kanalizacyjnych PCV 600 3/ Wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej pomiędzy wymienianymi studniami z rur PCV 160. 4/ Likwidacja studzienki kanalizacyjnej wewnątrz pomieszczenia biurowego na parterze. INSTALACJA ELEKTRYCZNA - 1/ Wykonanie nowej instalacji elektrycznej pomieszczeń budynku po istniejącej trasie instalacji . 2/ Wymiana istniejącej tablicy rozdzielczej znajdującej się na klatce schodowej i przeniesienie jej na parter budynku. 3/ Nowa instalacja elektryczna w układzie TN-S z zastosowaniem wyłączników różnicowo - prądowych. 4/ Do zasilania gniazd wtykowych należy stosować przewód 3x2,5mm2, a instalacji oświetleniowej 3x1,5mm2. 5/ Wartość zabezpieczeń nadmiarowo prądowych dobrać zgodnie z planowanym obciążeniami instalacji elektrycznej. 6/ Montaż nowych gniazd wtykowych z uziemieniem. 7/ Montaż nowych włączników oświetleniowych. 8/ Montaż opraw oświetleniowych rastrowych w pomieszczeniach biurowych, klatki schodowej, korytarzy. 9/ Montaż opraw bryzgoszczelnych w pomieszczeniu wc i pomieszczeniu gospodarczym pod schodami. 10/ Montaż lamp oświetleniowych zewnętrznych typu LED nad drzwiami wejściowymi do budynku wyposażonych w czujnik zmierzchowy i ruchu. 11/ Wykonanie instalacji kabla sieciowego LAN i telefonicznego w tunelu kablowym po zewnętrznych ścianach na odcinku od pomieszczenia informatyka w budynku głównym MGOPS do pomieszczeń w budynku remontowanym. Rozmieszczenie gniazd i przebieg wiązek sieciowych należy uzgodnić z Informatykiem MGOPS. 12/ Montaż wyłącznika przeciwpożarowego w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej wraz z montażem 4 punktów wyłącznika zbijakowego przy głównych wejściach do pomieszczeń - kotłowni, budynku MGOPS, budynku remontowanego, ścianie zewnętrznej rozdzielni elektrycznej 13/ Po wykonaniu instalacji należy wykonać niezbędne badania instalacji elektrycznej i sporządzić stosowny protokół z pomiarów elektrycznych INSTALACJA WOD.-KAN. - 1// Wykonanie nowego pionu kanalizacyjnego wraz z wyprowadzeniem ponad dach z rury PCV i wykonaniem wywiewki oraz rewizjami na poszczególnych kondygnacjach. 2/ Zabudowa pionu kanalizacyjnego płytą g-k na ruszcie aluminiowym z wykonaniem drzwiczek rewizyjnych przy podłodze celem możliwości kontroli stanu technicznego pionów 3/ Wykonanie nowych odpływów do pionu kanalizacyjnego pod armaturę /wc i umywalka/ w pomieszczeniach wc. 4/ Wykonanie nowego odcinka instalacji wodociągowej z rur stalowych wraz z przeniesieniem wodomierza zimnej wody i wyprowadzeniem gałązek do umywalki i spłuczki . 5/ Montaż nowej baterii umywalkowej w pomieszczeniu wc . INSTALACJA C.O. - 1/ Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. budynku i pomieszczeń z rur stalowych spawanych 2)Montaż grzejników stalowych o wielkości dobranej do poszczególnych pomieszczeń. 3)Zabezpieczenie instalacji c.o. farbą olejną. 4)Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach wraz z zaworami odcinającymi na powrocie KOTŁOWNIA - a) roboty budowlane. 1)Skucie starych i odparzonych tynków na ścianach i sufitach. 2)Uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach na gładko 3)Malowanie ścian i sufitów. 4)Wykonanie lamperii olejnej o wysokości 1,5 m na ścianach. 5)Usunięcie starej farby z drzwi wejściowych wewnętrznych do kotłowni i wykonanie nowej powłoki malarskiej. 6)W przypadku montażu nowego kotła gazowego typu wiszącego skuć betonową podstawę istniejącego kotła i uzupełnić posadzkę płytkami typu GRES techniczny - b) wymiana kotła 1)Wymiana obecnego kotła firmy Shafer typu DXN163 na kocioł kondensacyjny o mocy 65 kW. 2)Wymiana wkładu kominowego na wkład kominowy przeznaczony do kotłów kondensacyjnych (pobór powietrza do spalania z pomieszczenia kotłowni). 3)Dostosowanie obecnej instalacji technologicznej do nowego kotła kondensacyjnego. 4)Montaż stacji demineralizującej wodę technologiczną z automatycznym dopuszczaniem do zładu. 5)Wymiana obecnego naczynia przeponowego na naczynie zapewniające zabezpieczenie całego zładu przed wzrostem ciśnienia. 6)Automatyka kotła musi zapewniać regulacje temperatury c.o. na podstawie sterowania pogodowego. 7)Układ automatyki musi posiadać polską instrukcję jak też menu. 8)Nowe urządzenia muszą współpracować z systemem powiadamiania o stanach awaryjnych kotłowni drogą SMS. 9)Nowy układ kotłowni, jak też kocioł należy zabezpieczyć zabezpieczeniami wymaganymi z obecnie obowiązującymi przepisami 10) Wykonać izolację termiczną rozdzielaczy oraz rurociągów przebiegających przez pomieszczenia kotłowni, c) instalacja gazowa -1) Uzyskanie pozwolenia na budowę przebudowy istniejącej instalacji gazowej zasilającej nowy kocioł wraz z montażem nowego filtra gazowego - Zamawiający jest w posiadaniu warunków gazowych. 2) Obecny system ASBIG pozostaje bez zmian, d) instalacja elektryczna- dostosowanie obecnej instalacji elektrycznej zgodnie z wymaganiami nowego kotła i przepisów prawnych oraz norm. 2.SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA . 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki, Załącznik Nr 4 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Załącznik Nr 5 do SIWZ - Rzuty z zakresem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wegorzewo.pl; http://gmina.wegorzewo.sisco.info/?przetargi=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach