Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 765 94 90 , fax. 22 765 94 90
- Data zamieszczenia: 2015-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Paderewskiego 6 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 765 94 90, fax. 22 765 94 90
REGON: 01497565300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce realizacji: nad morzem polskim, woj. pomorskie. Termin realizacji: 08.05.2015r- 16.05.2015r. - 9 dni Ilość osób: 10 dorosłych osób niepełnosprawnych (symbole niepełnosprawności 05-R,08-T, 10-N,11-I,07-S,02-P). Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. Dojazd,Powrót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników busem z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i powrót z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego w dniu zakończenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W przypadku złego stanu technicznego sprawdzanego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (bus). W przypadku awarii środka transportu w trakcie podroży Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy bus oraz przewoźnika. 2. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedstawi ksero ubezpieczenia poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu) Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed wyjazdem. 3. Zakwaterowanie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania uczestników w Ośrodku Rehabilitacyjno - Wypoczynkowym w budynku murowanym na 9 dni (8 noclegów) W 10 pokojach jednoosobowych znajdujących się obok siebie w jednym budynku na parterze bądź, jeśli pokoje będą znajdować się wyżej niż parter zapewnienie dostępu do windy. W każdym z pokoi musi być dostęp do pełnego węzła sanitarnego (WC, umywalka, prysznic lub wanna, całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody) z wyłącznością do korzystania przez 1 osobę. Dwie z łazienek muszą posiadać uchwyty przy WC, prysznicu lub wannie. Każdy pokój wyposażony musi być w łóżko z pościelą, (wyklucza się łóżko piętrowe), czajnik bezprzewodowy, TV i dostęp do Internetu. Na terenie obiektu (miejsca zakwaterowania uczestników) musi znajdować się kryty basen z bezpłatnym dostępem dla uczestników wyjazdu. (opis ośrodka załącznik nr 2 do SIWZ). Ośrodek musi znajdować się nie dalej niż 1 km od morza,plaży (opis ośrodka załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla uczestników podczas pobytu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: W ramach wyżywienia Wykonawca zapewni - śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad dwudaniowy, kolacje w formie stołu szwedzkiego. Wykonawca zapewni uczestnikom całodobowy dostęp do wody mineralnej tj. codziennie 0,5l wody gaz, 0,5l wody niegaz. dla każdego uczestnika. W dniu przyjazdu uczestników Wykonawca zapewni obiadokolację składającą się z dwóch dań i deseru. W dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem będzie śniadanie. - Zapewnienie podczas wieczorków tanecznych poczęstunku w postaci przekąsek tj. kanapeczki bankietowe, herbatniki/krakersy, orzeszki, napoje ciepłe i zimne. - Zapewnienie podczas wycieczki całodniowej o której mowa w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia zapewnienia obiadu dwudaniowego dla każdego uczestnika w Gdańsku albo w Sopocie. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika suchy prowiant na drogę powrotną (dwie kanapki, 2x woda 0,5l niegaz., 1 baton czekoladowy). 5. Rehabilitacja i opieka medyczna Wykonawca zapewni badanie lekarskie na początku pobytu celem wskazania na odpowiednią rehabilitację oraz na końcu pobytu dla każdego uczestnika celem oceny stanu zdrowia po przeprowadzonej rehabilitacji. Wykonawca zapewni opiekę medyczną - pielęgniarka i lekarz na telefon. Zabiegi rehabilitacyjne dostosowane odpowiednio do schorzeń uczestników: Wykonawca zapewni 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika (oprócz dnia przyjazdu, dnia wyjazdu, w dzień w który organizowana będzie wycieczka Wykonawca zapewni po 1 zabiegu rehabilitacyjnym dla każdego uczestnika). Wykonawca zapewni na terenie obiektu bazę przystosowaną do przeprowadzenia rehabilitacji tj. odpowiednie pomieszczenia, sprzęt, wykwalifikowaną kadrę. 6. Opiekun grupy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jednego opiekuna grupy, który będzie obecny podczas pobytu i podróży, w tym podczas przewozu uczestników z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego. Opiekun grupy będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Opiekun grupy musi posiadać doświadczenie w wyjazdach z osobami niepełnosprawnymi. W momencie korzystania przez uczestników z kąpieli w basenie Wykonawca musi zapewnić opiekę ratownika wodnego. 7. Wycieczka, Inne atrakcje 1) Zapewnienie całodniowej wycieczki obejmującej: - zwiedzanie Starego Miasta w Gdańsku ( m.in. Bazylika WNMP, Dwór Artusa, ul. Długa) oraz zwiedzanie Sopotu (wejście na molo). Wykonawca w ramach wycieczki zapewni przewóz, przewodników, opłaty za wstępy, bilety. Wycieczki nie mogą odbyć się w dniu przyjazdu uczestników tj. po drodze do miejsca zakwaterowania a także w dniu wyjazdu uczestników z miejsca zakwaterowania tj. w drodze powrotnej. 2) Dwa wieczorki taneczne (zapoznawczy i pożegnalny) z poczęstunkiem 3) Spacery nad morzem i po okolicy. 8. Kursy 1) Wykonawca podczas pobytu uczestników przeprowadzi kurs: kurs języka angielskiego poziom podstawowy Ilość godzin: 20h zegarowych W ramach realizacji kursu Wykonawca: a) Zapewni salę na terenie budynku (miejsca zakwaterowania uczestników) odpowiednio dostosowaną i wyposażoną do przeprowadzania tego typu kursu. b) Zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia kursu. c) Zapewni materiały dydaktyczne na własność dla każdego uczestnika (skrypty, notatnik, długopis). d) Zapewni odpowiednie warunki do przeprowadzenia kursu, które są zgodne z zasadami BHP; e) Zapewni uczestnikom podczas trwania kursu dostęp do napoi ciepłych,zimnych, ciastek. f) Wydania każdemu uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu kursu. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: Przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni roboczych przed wyjazdem program lub harmonogram wyjazdu. Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji harmonogramu lub programu w uzasadnionych przypadkach. W ciągu 7 dni po ukończeniu wyjazdu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: - imienne listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników z przebiegu kursu, udziału w rehabilitacji oraz wycieczce, - dziennik zajęć z kursu - listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych z kursu - listę potwierdzając odbiór przez uczestników zaświadczeń, - uzupełnione ankiety ewaluacyjne na zakończenie wyjazdu. Oznaczenia dokumentów i miejsca wykonania przedmiotu zamówienia informacją, że jego realizacja związana jest z projektem pn Czas na , który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także umieszczenia logotypów zgodnie z wytycznymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu lub programu zajęć, informowania o poziomie realizacji wyjazdu, frekwencji uczestników oraz umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie wizyt monitorujących wraz z możliwością zrobienia zdjęć w miejscu realizacji kursu. Wykonania zdjęć z przebiegu wyjazdu oraz przekazania ich Zamawiającemu na płycie CD w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia wyjazdu. Przekazania Zamawiającemu sprawozdania z wyjazdu zawierającego m.in. datę rozpoczęcia i zakończenia wyjazdu, rodzaje zabiegów, z jakich skorzystali uczestnicy, informacji o przeprowadzonym badaniu lekarskim na początku i na końcu pobytu, informacji o kursie, spędzaniu czasu wolnego oraz wycieczce. Sprawozdanie zostanie przekazanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu. Podpisania umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą MAG 135
Dodano: 2016-07-14 - Przeprowadzenie szkolenia Spawanie blach i rur ze stali niestopowych spoinami pachwinowymi metodą MAG (135-1) oraz Spawanie blach ze stali niestopowych spoinami czołowymi metodą MAG (135-2) dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sochaczewie
Dodano: 2016-07-04 - Szkolenia osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141
Dodano: 2016-05-20 - Usługa szkoleniowa w zakresie badań nieniszczących oraz kursów międzynarodowego inspektora spawalniczego, międzynarodowego inżyniera spawalnika, europejskiego specjalisty klejenia
Dodano: 2016-01-18 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-12 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w formie seminaryjno-warsztatowej pn. Planowanie rozwoju gospodarstwa rolnego, dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-10-05 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla pracowników Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-09-30 - Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatu zawodowego z zakresu robót budowlano-wykończeniowych w formie warsztatów praktycznych dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Dodano: 2015-08-20 - Szkolenie osób bezrobotnych - Spawanie metodą TIG 141/111
Dodano: 2015-07-30 - Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Płocku pn. Mała Przedsiębiorczość
Dodano: 2015-07-15