Przetargi.pl
Zakup sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych w celu zwiększenia zakresu świadczeń udzielanych osobom niepełnosprawnym - dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Słowackiego 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2758501, 2758554 , fax. 024 2752627
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Słowackiego 32 32
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 024 2758501, 2758554, fax. 024 2752627
    REGON: 00030676200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozsierpc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych w celu zwiększenia zakresu świadczeń udzielanych osobom niepełnosprawnym - dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych: 1. Aparat do elektroterapii - 2 szt. 2. Rower treningowy - 1 szt. 3. Stół rehabilitacyjny - 1 szt. 4. Urządzenie do ćwiczeń biernych kończyny górnej - 1 szt. 5. Lampa sollux stołowa - 1 szt. 6. Aparat do masażu uciskowego - 1 szt. 7. Wyposażenie do aparatu do masażu uciskowego - 1 szt. 8. Dysk sensomotoryczny - 3 szt. 9. Piłka do ćwiczeń - 2 szt. 10.Taśma do ćwiczeń 25 m kolor czerwony - 2 szt. 11.Taśma do ćwiczeń 25 m kolor zielony - 2 szt. 12.Podwieszki : 12.1 Dwustawowa - 4 szt. 12.2 Ud i ramion - 8 szt. 12.3 Pod miednicę - 2 szt. 13. Linki: 13.1 Do ćwiczeń samowspomaganych 2,5 m - 2 szt. 13.2 Do podwieszek i ćwiczeń w odciążeniu 3 m - 4 szt. 13.3. Do ćwiczeń w odciążeniu 1,2 m. - 8 szt. 14. Trener dłoni: 14.1 piłeczka z kolcami 8 cm - 3 szt. 14.2 piłeczka z kolcami 6 cm - 3 szt. 14.3 piłeczka z kolcami 9 cm - 3 szt. 15. Rękawice stabilizujące uchwyt dłoni - 8 szt. 16. Kamaszki skórzane - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozsierpc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach