Przetargi.pl
Dostawa aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości oraz aparatu do niskoenergetycznej laseroterapii ze skanerem dla Zakładu Rehabilitacji

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości oraz aparatu do niskoenergetycznej laseroterapii ze skanerem dla Zakładu Rehabilitacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości oraz aparatu do niskoenergetycznej laseroterapii ze skanerem dla Zakładu Rehabilitacji Zamówienie zostało podzielone na dwie części/pakiety Pakiet nr 1 - Aparat do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości Pakiet nr 2 - Aparat do niskoenergetycznej laseroterapii ze skanerem Ogólny zakres zamówienia Ogólny zakres zadań związanych z dostawą aparatu do terapii impulsowym polem magnetycznym wielkiej częstotliwości oraz aparatu do niskoenergetycznej laseroterapii ze skanerem. 1.Dostawa na miejsce 2.Uruchomienie 3.Szkolenie personelu w zakresie użytkowania 4.Szkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi technicznej i konserwacji 5.Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru: - dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń - wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ tj. Formularz ofertowy oraz Załączniki nr 5 do SIWZ tj. Wymagania ogólne. Gwarancja na zaoferowane urządzenia: - minimum 24 miesiące w zakresie pakietu nr 1 i 2 Urządzenia fabrycznie nowe - rok produkcji 2012 Dostępność części zamiennych min. 10 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach