Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z montażem dla SPZZOZ w Przysusze w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3833505 , fax. 048 3833504
  • Data zamieszczenia: 2013-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze
    Aleja Jana Pawła II 9A 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 3833505, fax. 048 3833504
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego wraz z montażem dla SPZZOZ w Przysusze w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż sprzętu rehabilitacyjnego do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj. ZOL, Oddz. Neurologii, oraz Fizykoterapii znajdujących się w budynku szpitala przy ul. Partyzantów 8 w Przysusze w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych celem realizacji projektu pn.Podniesienie dostępności do rehabilitacji poprzez doposażenie SPZZOZ w Przysusze w sprzęt rehabilitacyjny niezbędny w rehabilitacji osób niepełnosprawnych w ramach programu pn. Program wyrównywania różnic między regionami II - obszar A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do formularza oferty. Zadanie nr 1 - Aparat do elektroterapii Zadanie nr 2 - Aparat do terapii ultradżwiękowej Zadanie nr 3 - Sprzęt rehabilitacyjny - kamaszki, rotory, kliny, inne Zadanie nr 4 - Sprzęt rehabilitacyjny : leżanki,taborety. Zadanie nr 5 - Barierki przyłóżkowe Zadanie nr 6 - Diatermia krótkofalowa Zadanie nr 7 - Urządzenie do krioterapii Zadanie nr 8 - Aparat do masażu limfatycznego Zadanie nr 9 - Aparat do laseroterapii Zadanie nr 10 - Aparat do terapii pulsującym polem magnetycznym Zadanie nr 11 - Aparat do masażu w obiegu zamkniętym Zadanie nr 12 - Cykloergometr Zadanie nr 13 - Podnośnik do uruchamiania i podnoszenia chorego w łóżku. Wspólny Słownik Zamówień - nazwy i kody CPV: 33150000-6 - urządzenia do radioterapii, mechanoterapii, elektroterapii, fizykoterapii 33155000-2 - przyrządy do fizykoterapii, 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 4. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja na temat podwykonawców z określeniem, w zakresie, jakich zadań jest możliwe powierzenie części lub całości wykonania zamówienia podwykonawcom-formularz ofertowy załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy. a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c)ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6.Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. UWAGA Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Zamówienie będzie realizowane w przeciągu 14 dni od dnia podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach