Przetargi.pl
zakup i dostawa wyposażenia łazienek oddziałowych (wanna o regulowanej wysokości 2 szt., krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt., krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa wyposażenia łazienek oddziałowych (wanna o regulowanej wysokości 2 szt., krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt., krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt.) dla potrzeb Zakładu Opieki Długoterminowej z Zakładem Pielęgnacyjno - Opiekuńczym, Zakładem Opiekuńczo - Leczniczym Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres nr 1 - wanna o regulowanej wysokości 2 szt. L.p. Parametry wymagane Wersja I 1. O regulowanej wysokości i długości całkowitej nie większej niż 2,5 m 2. Panel elektryczny regulujący wysokość wanny i dezynfekcji 3. Termostat regulujący zabezpieczenie przed poparzeniem. Termometr z czytnikiem temperatury wody w wannie. 4. Udźwig wanny nie mniej niż 380 kg 5. Użytkowa pojemność wanny: do 300 l 6. Poduszka i regulowany wspornik stóp umożliwiający kąpiel pacjentów o różnym wzroście 7. Hydromasaż do wanny. 8. Wąż do masażu podwodnego wyposażony w centralną dyszę. Możliwość regulacji ciśnienia w dyszy do masażu podwodnego od 0 aż do maksymalnej wartości. Ciągła regulacja powietrza zasysanego do dyszy do masażu podwodnego 9. Podnośnik regulowany hydraulicznie zmiany wysokości, możliwość obciążenia min. 140 kg. 10. Długość podnośnika w pozycji leżącej min. 190 cm. Możliwość łamania leża na 3 części z regulacją kąta położenia. 11. Pasy zabezpieczające przed upadkiem z podnośnika, w wyposażeniu min. 2 sztuki 12. Komplet min. 2 materacy na podnośnik wykonanych z materiału nienasiąkliwego, z możliwością mycia i dezynfekcji 13. System mycia i dezynfekcji. Oddzielny prysznic do dezynfekcji 14. Gwarancja ogólna min. 24 miesiące 15. Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat Wersja II 1. O regulowanej wysokości, długości całkowitej nie większej niż 2,5 m, z dwiema rączkami do podtrzymywania się umieszczonymi wewnątrz wanny 2. Panel elektryczny, regulacja za pomocą dwóch siłowników znajdujących się na dwóch końcach wanny. Panel regulujący wysokość wanny oraz z systemem termostatu i termometru. 3. Dezynfekcja z możliwością regulacji dozowania środka, podaż oddzielnym systemem prysznicowym. Pojemnik ze środkiem bezpiecznie zamocowany w wannie. 4. Podnośnik transportowy do przemieszczania chorych, elektrycznie sterowany 5. Udźwig min. 160 kg możliwość obracania o 360 stopni 6. Zakres podnoszenia min. 1200 mm, 2 akumulatory i ładowarka 7. System awaryjnego opuszczania podnośnika 8. Nosidło transportowe z możliwością zabezpieczenia odcinka szyjnego kręgosłupa 9. Gwarancja 24 miesiące 10. Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat 11. Dodatkowe wyposażenie w rękaw do przesuwania chorego z łóżka na wózek w pozycji leżącej, z materiału łatwoślizgowego, możliwość dezynfekcji materiału. Zakres nr 2 - krzesło kąpielowe pod prysznic 2 szt. L.p. Parametry wymagane 1. Podstawa mobilna na 4 kółkach z blokadą 2. Uchwyt do przewożenia 3. Boczne barierki 4. Minimalna waga pacjenta 120 kg 5. Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki 6. Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienasiąkliwej tkaniny 7. Możliwość transportu pacjenta na krześle w pozycji siedzącej do łazienki 8. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 9. Gwarancja 24 miesiące Zakres nr 3 - krzesło toaletowo - kąpielowe 2 szt. L.p. Parametry wymagane Wersja I - z możliwością regulacji wysokości 1. Wysokość krzesła fotela regulowana elektrycznie - wyposażenie podstawowe w ładowarkę i min. 2 baterie. Udźwig min. 130 kg. 2. Możliwość utrzymania pozycji siedzącej lub półleżącej z opcją ustawienia poduszki pod głowę zależnie od wzrostu chorego i opcją umożliwiającą wyprostowanie nóg. 3. Poza funkcją kąpielową opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem 4. Boczne barierki podłokietniki, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji. 5. Głębokość siedziska min. 37 cm 6. Stała podstawowa rama 7. Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt 8. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 9. Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji . 10. Gwarancja 24 miesiące 11. Gwarancja produkcji/zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat Wersja II 1. Wysokość krzesła fotela regulowana elektrycznie. Udźwig min. 130 kg. 2. Możliwość ustawienia w pozycji siedzącej, półleżącej oraz uniesienia części pośladkowej chorego do góry 3. Boczne barierki podłokietniki, oparcie i siedzisko wykonane z materiału o lekkiej konstrukcji. 4. Głębokość siedziska min. 37 cm 5. Wykonany z tworzywa sztucznego dla celów medycznych, oparcie dla pleców wykonane z nienamakającej tkaniny 6. Stała podstawowa rama 7. Pojemnik sanitarny ułatwiający wylewanie zawartości oraz wyposażony w ergonomiczny uchwyt 8. Poza funkcją kąpielową, opcja toaletowa z basenem pod siedziskiem 9. Wytrzymały i odporny na wszelkie środki dezynfekujące 10. Możliwość wielokrotnego mycia, dezynfekcji . 11. Gwarancja 24 miesiące 12. Gwarancja produkcji zabezpieczenia w części zamienne min. 10 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 2.300,00 PLN Zakres nr 2 - 900,00 PLN Zakres nr 3 - 27,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane urządzenie odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach