Przetargi.pl
Przebudowa kompleksu budynków hali sportowej ( przebudowa pomieszczeń socjalno - sanitarnych ze wszystkimi instalacjami, przebudowa kotłowni na gazową) przy ulicy Sportowej w Oławie.

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa kompleksu budynków hali sportowej ( przebudowa pomieszczeń socjalno - sanitarnych ze wszystkimi instalacjami, przebudowa kotłowni na gazową) przy ulicy Sportowej w Oławie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: 1. Przebudowa części socjalno - sanitarnej ( roboty polegać będą na całkowitym wyburzeniu ścian wewnętrznych i zerwaniu posadzek oraz wykonaniu nowych ścian, posadzek i sufitów podwieszanych, z montażem stolarki drzwiowej aluminiowej.) - wiatrołap , holl , korytarz ( wg UEFA) gabinet masażu, pokój trenerski, łazienka trenerska, szatnia, węzeł sanitarny, WC, sauna, WC dla niepełnosprawnych, pomieszczenie gospodarcze, prysznice, wentylatornia, magazyn sprzętu - o łącznej powierzchni 472,22 m2 2. Wymiana kotłowni węglowej na gazową o mocy 315 kW na potrzeby centralnego ogrzewania, wentylacji i ciepłej wody wspomaganej przez 8 sztuk kolektorów słonecznych. 3. Wykonanie instalacji wewnętrznych: - instalacja solarna - rurociągi miedziane od fi 22 do fi 35 około 50 m z armatura i sterowaniem - instalacja wodociągowa - rurociągi z tworzyw sztucznych od fi 20 do fi 63 około 385 m, rurociągi stalowe od fi 15 do fi 65 około 180 m. - instalacja kanalizacji sanitarnej - średnica od fi 32 do fi 160 około 190m z montażem umywalek 16 kompletów, ustępów 9 kompletów i pisuarów 5 kompletów. - instalacja centralnego ogrzewania - rurociągi o średnicy od fi 15 do fi 80 około 1360 m, grzejniki stalowe z głowicami termostatycznymi 39 kpl. - instalacja technologiczna kotłowni - rury miedziane o średnicy od fi 15 do fi 80 około 110 m, rurociągi stalowe o średnicy 100 mm - 12 m, rurociągi stalowe ocynkowane o średnicy od fi 20 do fi 65 około 80 m, kotły gazowe 3x 105 kW , armatura. - instalacja gazowa w kotłowni - rurociągi stalowe od fi 25 do fi 50 około 18 m, - instalacja wentylacji mechanicznej - przewody wentylacyjne stalowe prostokątne i kołowe około 150 m2 z przepustnicami i czerniami, centrale wentylacyjne z automatyką - 2 szt. - instalacja elektryczna - około 490 m, oprawy oświetleniowe - 126 kpl., gniazda i przyciski, montaż i uruchomienie rozdzielnicy - 3 kpl. - automatyka 4. Przyłącza zewnętrzne. - kanalizacja grawitacyjna - ok. 30 m - wodociąg - ok. 25 m Wykonawca zafakturuje w 2010r,. roboty budowlane na kwotę nie większą niż 1 000 000zł. Kwota ta może uleć zwiększeniu jeżeli zamawiający pozyska dodatkowe środki na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 40 000zł .Zamawiający będzie żądać wniesienia wadium na etapie składania ofert przez wykonawców zaproszonych do ich złożenia , w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i w tym względzie: wykażą i udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj. 7.12.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali conajmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda (robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy przez to rozumieć budowę , a także remont budynku ) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : - każdy z osobna : 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, - wspólnie muszą wykazać, że : znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Warunek Nr 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Dokument potwierdzający spełnianie warunku : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników konsorcjum. Warunek Nr 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Znaczenie warunku - 100% Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Ocenie podlegać będzie ilość robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( tj.7.12.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda Sposób oceny spełniania warunku: Warunek będzie oceniany w skali 0-100pkt Wykonawca, który wykaże się największą ilością wykonanych robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia , otrzyma 100 pkt. Pozostali wykonawcy będą oceniani odpowiednio proporcjonalnie mniej w skali 0 - 100 pkt. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku : Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.7.12.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument podpisuje lider konsorcjum. Warunek nr 3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa lider konsorcjum. Warunek Nr 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę ( załącznik nr 1a). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składają wszyscy partnerzy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia składa je każdy z uczestników konsorcjum. 2.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj.7.12.2009r.) , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia ( o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załącznik nr 2) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokument podpisuje lider konsorcjum. 3.Oświadczenie o spełnianie warunków udziału w postępowaniu( załącznik nr 1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa lider konsorcjum. 4.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania ( załącznik nr 1a). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie składają wszyscy partnerzy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach