Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w II Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie przy ul. Garncarskiej 1 wraz z rozbudową i przebudową budynku istniejącej szkoły

Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-200 Dzierżoniów, Rynek 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8325220, 8316789 , fax. 073 8316601
  • Data zamieszczenia: 2009-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Dzierżoniowskiego
    Rynek 27 27
    58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8325220, 8316789, fax. 073 8316601
    REGON: 89072214900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pow.dzierzoniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w II Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Pawła II w Dzierżoniowie przy ul. Garncarskiej 1 wraz z rozbudową i przebudową budynku istniejącej szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wielobranżowych, w tym: budowa obiektu sali gimnastycznej z zapleczem dobudowa łącznika zespołu sportowego z obiektem szkoły przebudowa obiektu szkoły w zakresie niezbędnym dla inwestycji zagospodarowanie terenu z budową dwóch boisk, bieżni i infrastrukturą. Wielkość: część projektowana: przebudowa: powierzchnia zabudowy 1698,00 m2 39,00 m2 powierzchnia użytkowa 2099,00 m2 133,00 m2 kubatura 15374,00 m3 Obiekt Szkoły wpisany jest do rejestru zabytków. Planowane nakłady na realizację zadania w 2009r. - ca 1 500 000,00 zł Zakres przedmiotu zamówienia: 1)Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz nr 5 stanowi integralną część SIWZ. 2)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3)Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 4)Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, załączonych do SIWZ lub na stronie bip.pow.dzierzoniow.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 180 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawców, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami). O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz spełniają następujące wymagania: a) nie zalegają z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na budowie obiektu kubaturowego o funkcji sportowej, o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, c)dysponują osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, tj. - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno budowlanej oraz co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacji sanitarnych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży instalacji elektrycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, d) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wykonywania robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż : 2 000 000,- zł, e) posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 2 000 000,- zł, f) wniosą wadium przetargowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 4, do swojej oferty sporządzonej wg wzoru formularza nr 1 załączonego do SIWZ, powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia. 1)Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wg wzoru formularza nr 2 2)Aktualne zaświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 4)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, o których mowa w ust. 4 pkt 3 ppkt a-d wg wzoru formularza nr 3 wraz z dokumentami potwierdzającymi- dla osób wg ppkt a,b,c -uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i z zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 6)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 7)Wykaz wykonanego w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednego zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegającego na budowie obiektu kubaturowego o funkcji sportowej, o powierzchni użytkowej minimum 1500 m2, Fakt wykonania ww. robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 8)Informacja banku, w którym Wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynikać będzie, że Wykonawca posiada środki własne lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 2 000 000,- zł 9)Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wykonywania robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,- zł; 10)Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pow.dzierzoniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach