Przetargi.pl
Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Św. Jadwigi 7 w Twardogórze

Gmina Twardogóra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-416 Twardogóra, ul. Ratuszowa 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3158251 , fax. 071 3158142
  • Data zamieszczenia: 2009-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Twardogóra
    ul. Ratuszowa 14 14
    56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3158251, fax. 071 3158142
    REGON: 93193482200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.twardogora.um.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Św. Jadwigi 7 w Twardogórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i obejmuje budowę między innymi: Roboty przygotowawcze, roboty wyburzeniowe i usunięcie gruzu, Sala gimnastyczna w tym: Roboty ziemne, wykonanie fundamentów, roboty żelbetowe w zakresie widowni, roboty konstrukcyjne, wykonanie posadzki typu sportowego, roboty zadaszeniowe - pokrycie dachu, roboty wykończeniowe (tynki), przygotowanie ścian do malowania, malowanie, stolarka, instalowanie stolarki okiennej zewnętrznej aluminiowej, instalowanie stolarki okiennej i drzwiowej PCV, instalowanie stolarki drzwiowej drewnianej i aluminiowej w tym o odporności ogniowej oraz bram, ściany elewacji z bloczków typu silka, ocieplenie ścian elewacji oraz licowanie płytkami klinkierowymi, obróbki blacharskie i rynny, rusztowania, Zespół wejściowy w tym: przygotowanie i roboty ziemne, fundamenty, konstrukcje- poziom piwnic, instalowanie nawierzchni podłogowych poziom piwnic, roboty tynkarskie i malarskie, Klatka schodowa, Roboty remontowe i renowacyjne istniejących pomieszczeń - parter w tym: wyburzenia, konstrukcje, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, posadzki, układanie płytek, Roboty w hali sportowej parter w tym: ściany, okładziny ścian, posadzki i podkłady, układanie płytek, malowanie, Roboty w hali sportowej piętro I w tym: ściany, okładziny ścian, posadzki i podkłady, układanie płytek, wykładzina rulowana PCV, malowanie, Roboty w hali sportowej piętro II w tym: ściany, okładziny ścian, posadzki i podkłady, układanie płytek, wykładzina rulowana PCV, malowanie, Roboty remontowe i renowacyjne istniejących pomieszczeń piętro I w tym: wyburzenia, przygotowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, układanie płytek, Roboty remontowe i renowacyjne istniejących pomieszczeń piętro II w tym: przygotowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, układanie płytek, Roboty w zakresie kształtowania terenu w tym: wyrównanie nawierzchni obiektów sportowych, rekultywacja nieużytków, wznoszenie ogrodzeń, usunięcie gruzu, wyposażenie obiektu, balustrady, Instalacje sanitarne w tym: Przyłącze wody, przyłącze kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa, instalacja wody, instalacja kanalizacji, instalacja c.o. i zasilanie nagrzewnic wentylacyjnych, kotłownia, wentylacja, przyłącze c.o. z rur preizolowanych, Instalacje elektryczne w tym: WLZ i tablice, instalacja oświetleniowa, gniazd wtykowych i odbiorów technologicznych, instalacja nagłośnienia, instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych, instalacja przewietrzania, instalacja oddymiania, oświetlenie zewnętrzne, roboty demontażowe, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, prace porządkowe i zabezpieczające, inne prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122259
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wyamaga wniesienia wadium w wysokości 60 000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, 2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia przez co należy rozumieć wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego obiektu podobnego do przedmiotu zamówienia tj. budowa, przebudowa lub rozbudowa sali sportowej lub innego obiektu użyteczności publicznej typu: szkoła, świetlica obiekty służby zdrowia itp. o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 700m2 lub wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN. 4 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub będą dysponować takowymi osobami i wówczas przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), w szczególności posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. 2003, Nr 207, poz.2016 z póź. zm), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych - 1 osoba oraz w zakresie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych - 1 osoba. Wszystkie osoby winny posiadać aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego. 5 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty odbioru częściowego lub końcowego i otrzymania przez Zamawiającego faktury wraz z protokołem odbioru podpisanego przez obie strony oraz posiadają środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 0,5mln zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ. 2 Wykaz zawierający co najmniej jedną wykonaną (tj. rozpoczętą i zakończoną) z należytą starannością robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania (tj. od 30 grudnia 2004r. do 31 grudnia 2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za roboty odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uważa roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sali sportowej lub innego obiektu użyteczności publicznej typu: szkoła, świetlica obiekty służby zdrowia itp. o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 700m2 lub wartości nie mniejszej niż 2 mln PLN, wg wzoru załącznik nr 9 do SIWZ. 3 Wykaz osób, o których mowa w rozdziale 5 pkt.5.4 SIWZ, a którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z kserokopiami ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2003, Nr 207, poz. 2016 ze zm.) oraz aktualnych zaświadczeń o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego wg wzoru załącznik nr 10 do SIWZ 4 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6.1.3 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5 Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.twardogora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach