Przetargi.pl
Prowadzenie bankowej obsługi środków finansowych będących w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Jędrzejowie, w ramach których znajdują się między innymi środki Funduszu Pracy oraz środki finansowe przeznaczone na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy, a także wykonywanie bankowej obsługi wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób

Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. Okrzei 49B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 386 38 93 , fax. 0-41 386 38 93
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Jędrzejowie
    ul. Okrzei 49B 49B
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 386 38 93, fax. 0-41 386 38 93
    REGON: 29114491100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjedrzejow.enetia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie bankowej obsługi środków finansowych będących w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Jędrzejowie, w ramach których znajdują się między innymi środki Funduszu Pracy oraz środki finansowe przeznaczone na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy, a także wykonywanie bankowej obsługi wypłat świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zapewnienie przez Wykonawcę obsługi bankowej Zamawiającego w co najmniej jednej placówce na terenie miasta Jędrzejowa, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 przez okres trwania umowy. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących (Fundusz Pracy, Budżet, ZFŚS) przez okres 60 m-cy, co najmniej 3 szt. 3. Otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych przez okres 60 m-cy, co najmniej 3 szt. 4. Otwarcie i prowadzenie na zasadach obowiązujących w zawartej umowie innych rachunków bankowych, co najmniej 3 szt. 5. Udostępnienie systemu elektronicznej bankowości, który musi obsługiwać jeden z formatów eksportu przelewów z systemu SYRIUSZ Std używanym przez Zamawiającego (komputerowy system dla Publicznych Służb Zatrudnienia autorstwa SYGNITY S.A.) wraz z oprogramowaniem, instalacją, serwisem i przeszkoleniem pracowników (usługa typu Home Banking z 5 kluczami dostępu) na jednym stanowisku komputerowym przez okres trwania umowy. W razie konieczności, na pisemny Wniosek Zamawiającego Wykonawca udostępni system elektronicznej bankowości na drugim stanowisku komputerowym Zamawiającego. 6. Wykonywanie przelewów krajowych do innego banku w systemie Home Banking około 90 060 szt. 7. Wykonywanie przelewów krajowych wewnętrznych w systemie Home Banking około 3 200 szt. 8. Wykonywanie przelewów krajowych do innego banku na blankietach bankowych około 400 szt. 9. Wykonywanie przelewów krajowych wewnętrznych na blankietach bankowych około 100 szt. 10. Realizację dyspozycji Zamawiającego podpisanych wyłącznie przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkami, a wymienione w karcie wzorów podpisów. 11. Wykonywanie dyspozycji Zamawiającego do wysokości środków znajdujących się na rachunkach. 12. Wydawanie opinii i zaświadczeń. 13. Udzielanie informacji telefonicznych o stanie środków na rachunkach (2 informacje w m-cu x 5 lat) 120 informacji. 14. Wydawanie blankietów czekowych (20 szt x 5 lat) 100 szt. 15. Realizację wpłat i wypłat gotówkowych przez okres 60 m-cy około 100 000,00 zł. 16. Prowadzenie zastępczej obsługi kasowej w siedzibie Wykonawcy w zakresie wypłat gotówkowych świadczeń pieniężnych dla bezrobotnych i innych uprawnionych osób, którzy nie posiadają rachunku bankowego oraz wpłat gotówkowych w punkcie kasowym na terenie miasta Jędrzejów, od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 przez okres 60 m-cy (20 osób x 60 m-cy x 1 000 zł.) kwota około 1 200 000,00 zł. 17. Udostępnienie przez bank kluczy elektronicznego podpisu do obsługi systemu Home Banking w ilości 5 szt. 18. Bank sporządzać będzie dzienne wyciągi bankowe w formie papierowej i elektronicznej spełniające wymogi dowodu księgowego w rozumieniu Ustawy o rachunkowości, które udostępni Zamawiającemu w następnym dniu roboczym po dniu, którego wyciąg będzie dotyczyć. 19. Oprocentowanie środków na rachunkach bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjedrzejow.enetia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach