Przetargi.pl
Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy.

Gmina Piekoszów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-065 Piekoszów, ul. Częstochowska 66A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3061008 , fax. 041 3062193
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
    ul. Częstochowska 66A 66A
    26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3061008, fax. 041 3062193
    REGON: 29101059900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Piekoszów i jednostek organizacyjnych Gminy Piekoszów w okresie od 01.12.2015 r. do 30.11.2020 r (60 miesięcy).
    Obsługą bankową objęte zostaną niżej wymienione jednostki:
    - Urząd Gminy w Piekoszowie
    - Zespół Placówek Oświatowych w Piekoszowie
    - Zespół Placówek Oświatowych w Łosieniu
    - Zespół Placówek Oświatowych w Zajączkowie
    - Zespół Placówek Oświatowych w Jaworzni
    - Zespół Oświatowych Placówek Integracyjnych w Micigoździe
    - Szkoła Podstawowa w Brynicy
    - Szkoła Podstawowa w Rykoszynie
    - Szkoła Podstawowa w Górkach Szczukowskich
    - Żłobek Gminny w Piekoszowie
    - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piekoszowie
    - Środowiskowy Dom Samopomocy w Piekoszowie
    Każda z powyższych jednostek indywidualnie podpisze umowę prowadzenia rachunków bankowych na zasadach wynikających z niniejszego postępowania. W przypadku łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.
    2. Obsługa bankowa będzie polegać na:
    - otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bieżących, rachunków pomocniczych oraz rachunków do obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych, w tym z funduszy unijnych,
    - realizacji poleceń przelewów wewnętrznych miedzy rachunkami w tym samym banku w formie elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego),
    - realizacji poleceń przelewów do innych banków w formie elektronicznej (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego),
    - dokonywaniu wypłat gotówkowych z obsługiwanych rachunków bankowych,
    - przyjmowaniu wpłat gotówkowych na obsługiwane rachunki bankowe,
    - generowaniu i przekazywaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych, potwierdzających stan salda i operacji finansowych dokonanych danego dnia, Zamawiający dopuszcza formę elektroniczną sporządzanych wyciągów,
    - realizowaniu transakcji płatniczych z wykorzystaniem czeków tradycyjnych lub równoważnych wystawionych przez Zamawiającego w formie elektronicznej składanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej lub na podstawie dyspozycji wypłaty,
    - wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych bez prowizji i opłat,
    - w okresie najbliższych 2 lat dopuszcza się możliwość wprowadzenia obsługi płatności masowych,
    - wydawanie blankietów czekowych,
    - nieodpłatny dostęp do tresora nocnego,
    - wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, dokonanie innych czynności niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi bankowej gminy i jednostek organizacyjnych,
    - możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego na pisemny wniosek, w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy ( w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy uwzględnić stawkę WIBID 1M na dzień ogłoszenia przetargu skorygowaną o stały wskaźnik zaoferowany przez Bank, podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
    - automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach nocnych pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez zamawiającego, w oparciu o stawkę WIBID O/N skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy (w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy uwzględnić stawkę WIBID ON na dzień ogłoszenia przetargu skorygowaną o stały wskaźnik zaoferowany przez Bank, podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
    - oprocentowanie środków bieżących na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy oraz jednostek organizacyjnych w oparciu o stawkę WIBID 1M skorygowaną wskaźnikiem banku stałym w czasie trwania umowy ( w celu porównania ofert w zakresie oprocentowania należy uwzględnić stawkę WIBID1M na dzień ogłoszenia przetargu skorygowaną o stały wskaźnik zaoferowany przez Bank, podany z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku),
    - zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na wskazany rachunek bankowy gminy,
    Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach.
    Zamawiający dopuszcza możliwość, aby bankowa obsługa budżetu Gminy Piekoszów oraz jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie wpłat i wypłat gotówkowych świadczona była w ramach zastępczej obsługi kasowej w placówkach pośrednika kasowego - Banku Pocztowego S.A., który posiada swoja placówkę w Piekoszowie.
    Dopuszcza się możliwość dokonywania wpłat zamkniętych do placówki Poczty Polskiej, położonej najbliżej siedziby Zamawiającego.
    Dla innych ewentualnych czynności nie przewidzianych w SIWZ będących przedmiotem zlecenia Zamawiającego, Wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyżej niż określone w obowiązującej w banku oficjalnej tabeli, która będzie stanowić załącznik do umowy.
    3. Informacje:
    Budżet Gminy na 2015 rok:
    - plan dochodów: 47 171 864,89 zł (stan na 31.10.2015r.),
    - plan wydatków: 44 623 033,89 zł (stan na 31.10.2015),
    - ilość rachunków bankowych: 12 rachunków podstawowych (jeden na każdą jednostkę), pozostałe rachunki to rachunki pomocnicze tj. 36 szt,
    - wypłaty gotówkowe miesięcznie szacunkowo: 1 do 2 czeków na miesiąc dla każdej jednostki,
    - szacunkowa ilość dokonywanych przelewów zewnętrznych do innego banku - 2700 szt/miesięcznie,
    - szacunkowa Ilość dokonywanych przelewów wewnętrznych w ramach tego samego banku: 200 szt/ miesięcznie,
    - przekazywanie przelewów w formie papierowej, tylko w przypadku awarii systemu elektronicznego,
    - ilość pobranych czeków miesięcznie: 24 szt.
    - średnia kwota pojedynczej wpłaty gotówkowej - wpłaty od 17,00 zł do 10.000,00 zł,
    - planowana liczba wypłat gotówkowych miesięcznie - ok. 24,
    - średnia kwota pojedynczej wypłaty - 2.000,00 zł. Większość transakcji odbywa się poprzez dokonywanie przelewu,
    - wpłaty do tresora nocnego - 15 razy w miesiącu,
    - w przypadku wpłat zamkniętych - średnia kwota pojedynczej gotówkowej wpłaty zamkniętej od 5 tysięcy do 15 tysięcy dziennie,
    - ilość użytkowników z prawem podpisu operacji w bankowości elektronicznej - 4 osoby- UG, plus 12 - pozostałe jednostki. Zamawiający w przypadku zmiany struktury organizacyjnej może zmienić ilość użytkowników (chodzi np. o powołanie nowej jednostki budżetowej bądź likwidacja dotychczasowej jednostki budżetowej),
    - ilość czytników - 4 Urząd Gminy plus po jednym czytniku w każdej jednostce budżetowej, tj. 11,
    - ilość przelewów Sorbet - w miesiącu tylko przelew subwencji oświatowej - powyżej 1 mln zł.
    Dokumenty zawierające niezbędne informacje służące przygotowaniu oferty udostępnione są na stronie internetowej Zamawiającego: bip.piekoszow.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawców wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.piekoszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach