Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie

Starostwo Powiatowe w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2014-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11020011300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 1409/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: 1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. 3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. 5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. 7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy. 8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów. 12.Kontrola postępu wykonywanych robót. 13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. 14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- 12 176,88 m II.ODWODNIENIE: droga Nr 12: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, wykop koryta pod przepust, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 64,00 m3 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 9,60 m2 3.Przepusty z rur żelbetowych średnicy 60 cm na ławie z kruszywa łamanego grubości 20 cm, skośne zakończenie przepustu- 16,00 m 4.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę rur przepustu, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 59,48 m3 5.Formowanie i zagęszczanie nasypów- 59,48 m3 droga Nr 11: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, wykop koryta pod przepust, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 40,00 m3 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 7,20 m2 3.Przepusty z rur żelbetowych średnicy 60 cm na ławie z kruszywa łamanego grubości 20 cm, skośne zakończenie przepustu- 12,00 m 4.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę rur przepustu, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 44,61 m3 5.Formowanie i zagęszczanie nasypów- 44,61 m3 6.Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp- 400,00 m III.NAWIERZCHNIA GRUNTOWA: 1.Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych- 77 475,96 m2 2.Mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych- 77 475,96 m2 IV.NAWIERZCHNIA Z GRUZU STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE: 1.Nawierzchni z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 30 cm- 4 207,75 m2 2.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 1 000,00 m2 3.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 15 cm- 10 606,10 m2 4.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę poboczy, miejsce dokopu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 1 322,94 m3 5.Profilowanie i zagęszczanie poboczy i skarp- 7 432,29 m2 V.NAWIERZCHNIA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE: 1.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 10 cm- 9 579,15 m2 2.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 15 cm- 4 011,40 m2 3.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 5 129,30 m2 4.Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 19 176,76 m2 5.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę poboczy płyt i drogi, miejsce dokopu uzyskane staraniem i na koszt - 4 411,68 m3 6.Profilowanie i zagęszczanie poboczy i skarp- 13 878,32 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt budowlano- wykonawczy. 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Projekt stałej organizacji ruchu. Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach