Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Majdan Nowy, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie

Starostwo Powiatowe w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11020011300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Majdan Nowy, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Projekt scalenia gruntów obrębu Majdan Nowy, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 1409/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności: 1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową. 3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego. 5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń. 7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy. 8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów. 12.Kontrola postępu wykonywanych robót. 13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. 14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane. 15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym. 16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: I. Roboty przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym - 18,18 km; 2. Mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków wraz z wywozem na odległość do 5km (Odkrzaczanie drogi nr: 1,10,19,22,23,24,25,26,27,28) - 2,10 ha; 3. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 36-45 cm) - 32,00 szt.; 4. Ścinanie drzew piłą mechaniczną (śr. 46-55 cm) - 10,00 szt.; 5. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 36-45 cm) - 49,00 szt.; 6. Mechaniczne karczowanie pni (śr. 46-55 cm) - 32,00 szt.; 7. Wywożenie dłużyc na odległość do 5 km - 45,60 m3; 8. Wywożenie karpiny na odległość do 5 km - 28,12 mp; 9. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie, kora i wrzos) z wywiezieniem do 5km - 21000,00 m2; 10. Usuwanie odcinków miedz koparkami podsiębiernymi (śr. wys. 1m) na odległość do 1km - 1070,00 m3; 11. Nakłady uzupełn.za każde dalsze rozp. 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po terenie lub drogach gruntowych ziemi kat.I-II Krotność = 8 - 1070,00 m3; II. Konserwacja przepustów DN 1200: 12. Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat.I-II z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km - 57,00 m3; 13. Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 120 cm - 38,00 m; 14. Przepusty rurowe ława fundamentowa żwirowa - 6,84 m3; 15. Przepusty rurowe rury betonowe o śr. 120 cm - 38,00 m; 16. Warstwa wyrównawcza w korycie - grub. warstwy po zag. ok 50 cm Krotność = 5 - 57,00 m2; III. Roboty ziemne: 17. Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0.60 m3 w ziemi kat. I-III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km (Obj. netto robót ziemnych (odwóz na zwałkę)) - 1880,17 m3; 18. Nakłady uzupełniające za każde dalsze rozpoczęte 0.5 km transportu ponad 1 km samochodami samowyładowczymi po drogach utwardzonych ziemi kat. III-IV - za nast. 4 km Krotność = 8 - 1880,17 m3; 19. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 33708,37 m2; IV. Konstrukcja utwardzeń: 20. Podsypka cem.-piaskowa 1:4 z zagęszczeniem mechanicznym - 5cm grub. warstwy po zagęszcz. - 33708,37 m2; 21. Nawierzchnie z płyt betonowych 300x150x15 cm - 33708,37; 22. Wyrównanie pobocza pospółką do poziomu jezdni na grubość do 10 cm - 6097,00 m2; 23. Umocnienie skarp płytami EKO wraz z humusowaniem i obsianiem gr. 10 cm - 80,00 m2; V. Równiarka: 24. Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie ( równiarka) - 66310,00 m2 Roboty towarzyszące: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt budowlano- wykonawczy. 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach