Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8552273 , fax. 81 8552016
  • Data zamieszczenia: 2015-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 81 8552273, fax. 81 8552016
    REGON: 43101938800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn.: Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj w następujących specjalnościach (branżach): 1. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 2. konstrukcyjno-budowlanej, 3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Inwestycja pn. Wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj, która obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dokumentacji projektowej dla montażu: a) 695 instalacji solarnych dla budynków prywatnych, b) 6 instalacji solarnych dla budynków użyteczności publicznej wyposażonych w sterowniki umożliwiające wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet, c) 2 instalacji dla budynków należących do wspólnot mieszkaniowych, d) 2 instalacji dla potrzeb spółdzielni mieszkaniowych. 2) zainstalowanie wg opracowanych projektów kompletnych instalacji solarnych w w/w obiektach, 3) zainstalowanie wg opracowanych projektów 6 kpl instalacji solarnych w budynkach użyteczności publicznej wyposażonych w sterowniki umożliwiające wizualizację pracy instalacji solarnej w czasie rzeczywistym poprzez sieć Internet, 4) przeprowadzenie prób i regulacji instalacji, 5) rozruch technologiczny instalacji solarnych, 6) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji solarnych wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom, 7) usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym. Przeglądy serwisowe będą dokonywane przez wykonawcę bezpłatnie i odbywać się będą, w okresie obowiązywania niniejszej gwarancji z częstotliwością ustaloną przez wykonawcę, nie rzadziej jednak niż raz na dwa lata. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystykę inwestycji, której dotyczy nadzór inwestorski będący przedmiotem zamówienia określa Załącznik nr 1 do projektu umowy - Załącznika nr 4 do siwz. Dodatkowo opis inwestycji której dotyczy nadzór zawarty jest w Programie funkcjonalno - użytkowym wraz z wyjaśnieniami stanowiącym Załącznik nr 8 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki wykonywania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach