Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez budowę zatoki postojowej przy drodze powiatowej Nr 1809L w miejscowości Siedliszcze, gm. Siedliszcze

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez budowę zatoki postojowej przy drodze powiatowej Nr 1809L w miejscowości Siedliszcze, gm. Siedliszcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez budowę zatoki postojowej przy drodze powiatowej Nr 1809L w miejscowości Siedliszcze, gm. Siedliszcze.W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego.Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności:1.Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.3.Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 4.Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.5.Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu. 6.Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.7.Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy robót.8.Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 9.Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 10.Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.11.Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę robót dokumentów.12.Kontrola postępu wykonywanych robót.13.Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych.14.Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.15.Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.16.Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 17.Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.18.Wykonanie badań :- dla podbudowy z betonu cementowego: Tablica 1. Częstotliwość oraz zakres badań i pomiarów1.Lp. 2.Wyszczególnienie badań i pomiarów, 3.Częstotliwość badań, 4.Wartości dopuszczalne, 1.Badanie kwalifikacyjne: sprawdzenie materiałów, ustalenie składu mieszanki, raz na etapie projektowania składu mieszanki i przy każdej zmianie materiału, wg pktu 2 i 5. 2.Badanie w czasie robót- rzędne podłoża gruntowego, na 0,1 długości odbieranego odcinka, wg 5.3.2. - zagęszczenie podłoża gruntowego, w 3 przekrojach na każdej działce roboczej, wg 5.3.2. - konsystencja mieszanki betonowej, 2 razy w czasie zmiany roboczej, wg 2.2.9. - wytrzymałość betonu na ściskanie, raz dziennie, wg 2.2.9. 3.Badania odbiorcze po wykonaniu podbudowy- grubość podbudowy, raz na każde 2000 m długości odbieranego odcinka, odchyłka grubości ? 1 cm, nasiąkliwość wg PN-S- 96014:1997 [10] i pktu 2.2.9.- nasiąkliwość betonu w podbudowie, raz na każde 2000 m długości odbieranego odcinka, odchyłka grubości ? 1 cm, nasiąkliwość wg PN-S- 96014:1997 [10] i pktu 2.2.9,-mrozoodporność betonu w podbudowie, na próbkach badanej nasiąkliwości, wg PN-S-96014:1997 [10]. - szerokość podbudowy, 2 razy, odchyłka szerokości ? 5 cm. - równość w przekroju poprzecznym, 2 razy, prześwity między łatą a powierzchnią (<=) 12 mm. - spadki poprzeczne, jw., odchylenia ? 0,5 % spadków zaprojektowanych. - równość podbudowy w profilu podłużnym (badania łatą 4-metrową), w 2 miejscach, nierówności (<=)12 mm.- wytrzymałość betonu w podbudowie (metodą nieniszczącą lub na próbkach wyciętych), w 2 losowo wybranych miejscach, wg PN-S-96014:1997 [10] .- rozmieszczenie i wypełnienie szczelin, w 2 miejscach losowo wybranych, oględziny zgodności z dokumentacją projektową. - dla podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie: Tablica 2. Częstotliwość oraz zakres pomiarów wykonanej podbudowy z tłucznia Kamiennego Lp. Wyszczególnienie badań i pomiarów, Minimalna częstotliwość pomiarów 1. Szerokość podbudowy, 10 razy na 1 km. 2.Równość podłużna, w sposób ciągły planografem albo co 20 m łata na każdym pasie ruchu.3. Równość poprzeczna, 10 razy na 1 km.4. Spadki poprzeczne *), 10 razy na 1 km. 5. Rzędne wysokościowe, co 100 m w osi jezdni i na jej krawędziach. 6. Ukształtowanie osi w planie *), co 100 m.7. Grubość podbudowy, Podczas budowy: w 3 punktach na każdej działce roboczej, lecz nie rzadziej niż raz na 400 m2, Przed odbiorem: w 3 punktach, lecz nie rzadziej niż raz na 2000 m2.8. Nośność podbudowy, nie rzadziej niż raz na 3000 m2, *) Dodatkowe pomiary spadków poprzecznych i ukształtowanie osi w planie należy wykonać w punktach głównych łuków poziomych. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: I. Roboty Przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów postojowych 0,160 ha; 2. Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia 0,100 ha; 3. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej do ponownego wbudowania) 12,000 m; 4. Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej (do ponownego wbudowania) 18,200 m2; 5. CHODNIK Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 35 cm wraz z zagęszczeniem pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni 388,900 m2; 6. Warstwy odsączające z piasku średnioziarnistego wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm 388,900 m2; 7. Podbudowy z gruntocementu Rm=2,5 MPa gr.10 cm 388,900 m2; 8. Ława pod obrzeża betonowa z oporem 2,040 m3; 9. Podsypka cementowo-piaskowa z zagęszczeniem mechanicznym - 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu 15,288 m2; 10. Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm , spoiny wypełnione piaskiem 254,800 m; 11. Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej (obniżone + wystające +ułożone na płask) - na odcinkach prostych 457,800 m; 12. Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej na łukach zjazdów i zatok postojowych (R1, R3, R5) 36,800 m; 13. Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej zaniżone na istniejącym chodniku (materiał pochodzący z rozbiórki) 12,000 m; 14.Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm koloru czerwonego na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 370,700 m2. 15. Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (kostka z rozbiórki) 18,200 m2; 16. ZJAZDY PUBLICZNE Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 60 cm z zagęszczeniem podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni 36,410 m2; 17. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm 36,410 m2; 18.Podbudowy z gruntocementu Rm=5,0MPa gr.15 cm 36,410 m2; 19. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 15 cm 36,410 m2; 20. Nawierzchnia zjazdu z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 36,410 m2; 21. ZJAZDY INDYWIDUALNE Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. V-VI głębokości 50 cm z mechanicznym zagęszczeniem pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni 33,070 m2; 22. Podbudowy z gruntocementu RM=5,0MPa gr.15 cm 33,070 m2; 23. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 20 cm 33,070 m2; 24. Nawierzchnia zjazdu z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 33,070 m2; 25. Mechaniczne wykonanie koryta pod zatokę postojową w gruncie kat. V-VI głębokości 60 cm z mechanicznym zagęszczeniem podłoża pod w-wy konstrukcyjne nawierzchni 645,500 m2; 26. Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm 645,500 m2; 27. Podbudowy z gruntocementu o Rm=5,0 MPa gr.15 cm 645,500 m2; 28. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 15 cm 645,500 m2; 29. Nawierzchnia zatoki z kostki brukowej betonowej grafitowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 645,500 m2; 30. ODBUDOWA NAWIERZCHNI PRZY KRAWĘŻNIKU Podbudowa dolna z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 20 cm 33,750 m2; 31. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC11S o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) 33,750 m2; 32. Słupki do znaków z rur ocynkowanych fi 60 14,000 szt.; 33. Tarcze znaków (D-6, D18, D148a) 15,000 szt.; 34. Tabliczki do znaków (T30a,T30b, T29) 9,000 szt.; 35. Wykonanie poziomego oznakowania cienkowarstwowego koperty + przejścia 58,500 m2.Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności:1. Przedmiar robót.2. Projekt budowlany.3. Projekt wykonawczy.4. Projekt stałej organizacji ruchu.5. Specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach