Powiat Parczewski ogłasza przetarg
- Adres: 21-200 Parczew, ul. Warszawska 24
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3551470 , fax. 083 3550673
- Data zamieszczenia: 2015-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Parczewski
ul. Warszawska 24 24
21-200 Parczew, woj. lubelskie
tel. 083 3551470, fax. 083 3550673
REGON: 03023736800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: spparczew.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym w ramach zadania pn. Scalenie gruntów obrębu Łubka, jednostka ewidencyjna Siemień, powiat parczewski - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
(1.) Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem poscaleniowym w ramach zadania pn. Scalenie gruntów obrębu Łubka, jednostka ewidencyjna Siemień, powiat parczewski. W zakres robót wchodzi: (a.) wykonanie udrożniania rowów z namułu na długości 3,16 km, (b.) budowa 6 przepustów, (c.) przebudowa dróg gruntowych Nr 5, 8, 1 (trzech odcinków o długości 100m, 450m i 250 m), (d.) budowa drogi z tłucznia kamiennego o długości 960 m. Przedmiot zamówienia na wykonanie robót budowlanych szczegółowo opisany jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1 do siwz). (2.) Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: (a.) przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem i wizytowanie placu budowy minimum .. (zgodnie z ofertą), (b.) reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, oraz sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, (c.) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, (d.) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, (e.) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń a także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawiania ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, (f.) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, (g.) weryfikację rozliczeń kosztorysów wykonawcy pod względem zasad i metod wyceny, (h.) kontrola obmiarów i potwierdzanie wpisów w rejestrze obmiarów, (i.) kontrola terminowości wykonania robót, informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu) oraz bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, zmianach lub konieczności wykonania robót mogących mieć skutki ekonomiczne dla Zamawiającego, (j.) w razie konieczności, na wniosek Zamawiającego, wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu prac, (k.) zgłaszanie projektantowi, w porozumieniu z Zamawiającym, zastrzeżeń do projektu sygnalizowanych przez Wykonawcę robót i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, (l.) opiniowanie konieczności wykonania robót i ewentualnych rozwiązań zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, (m.) przygotowywanie w porozumieniu z Zamawiającym protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, uzupełniających lub zamiennych i jeżeli zajdzie taka potrzeba opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej, (n.) udział w komisjach, spotkaniach i naradach w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, (o.) koordynacja kontaktów pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych, (p.) wykonywanie bieżących inwentaryzacji, (q.) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: (1.) Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt zł). (2.) Wadium może być wnoszone w następujących formach: (-) pieniądzu, (-) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, (-) gwarancjach bankowych, (-) gwarancjach ubezpieczeniowych, (-) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603). (3.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 71 8042 0006 0000 3535 2000 0100 przy czym w tytule przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg AZ.VII.272.3.2015. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. (4.) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub dołączyć do oferty. (5.) Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: (a.) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych; (b.) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ; (c.) gwarancja będzie gwarancją bezwarunkową; (d.) gwarancja będzie złożona w formie oryginału (złożenie gwarancji w kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem jest dopuszczalne pod warunkiem, że z jej treści nie wynika że gwarancja jest ważna pod rygorem złożenia jej przez beneficjenta w oryginale i do kserokopii gwarancji wykonawca dołączy wyjaśnienie lub oświadczenie osoby upoważnionej do reprezentowania gwaranta o tym, że będzie akceptował roszczenie beneficjenta gwarancji w przypadku złożenia wniosku o wypłatę wraz z kserokopią gwarancji). (6.) Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności spełnia odpowiednio wymagania wskazane w pkt 5.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość wizytacji placu budowy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spparczew.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa nadzoru inwestorskiego dla zadania pod nazwą przebudowa budynku administracyjnego oraz adaptacja budynku warsztatowego na pomieszczenia biurowe i archiwum, wraz z budową ganku i łącznika pomiędzy budynkami Prokuratury Rejonowej w Janowie Lub.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.- Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2015-07-17 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Strachosław w ciągu drogi powiatowej Nr 1840L, gm. Kamień
Dodano: 2015-07-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad inwestycją pn. wykonanie instalacji solarnych w budynkach prywatnych i budynkach użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie Miasta Lubartów, w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-07-07 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Poprawa bezpieczeństwa poprzez odcinkową przebudowę nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa nawierzchni na drodze powiatowej Nr 1814L na odcinku Liszno- Gołąb, gmina Rejowiec Fabryczny
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1835L na odcinku Kasiłan- Kasiłan Mały, gmina Leśniowice
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez budowę zatoki postojowej przy drodze powiatowej Nr 1809L w miejscowości Siedliszcze, gm. Siedliszcze
Dodano: 2015-04-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa chodnika przy ul. Fabrycznej, gm. Rejowiec
Dodano: 2015-03-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania- Projekt scalenia gruntów obrębu Majdan Nowy, gmina Wojsławice, powiat chełmski, województwo lubelskie
Dodano: 2015-03-12