Przetargi.pl
OPRACOWANIE URBANISTYCZNE: ZADANIE I: PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, ZADANIE II: ZMIANY PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LGOTA WIELKA

Gmina Lgota Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 97-565 Lgota Wielka, Ul. Radomszczańska 60
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 680 13 81 , fax. (044) 680 17 77
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lgota Wielka
    Ul. Radomszczańska 60 60
    97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie
    tel. (044) 680 13 81, fax. (044) 680 17 77
    REGON: 59064813200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lgota.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE URBANISTYCZNE: ZADANIE I: PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO, ZADANIE II: ZMIANY PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY LGOTA WIELKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań : Zadanie 1 Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lgota Wielka, zgodnie z uchwałą Nr XXXVIII/244/2014 Rady Gminy w Lgocie Wielkiej z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w Gminie Lgota Wielka - załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie 2 Sporządzenie zmiany Planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Lgota Wielka, zgodnie z uchwałą Nr XXXVIII/245/2014 Rady Gminy w Lgocie Wielkiej z dnia 14 lutego 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Lgota Wielka - załącznik nr 2 do SIWZ. W chwili obecnej na terenie Gminy Lgota Wielka obowiązują trzy miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, tj.: 1)Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Lgota Wielka uchwalony uchwałą Nr IX/65/2007 Rady Gminy w Lgocie Wielkiej z dnia 29 czerwca 2007 r., opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego Nr 242, poz. 2242; 2) Zmiana Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lgota Wielka uchwalona uchwałą Nr IV/22/2011 Rady Gminy w Lgocie Wielkiej z dnia 28 stycznia 2011 r., opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego Nr 82, poz.708, 3) Zmiana Miejscowego plan zagospodarowania przestrzennego Gminy Lgota Wielka uchwalona uchwałą Nr XVIII/111/2012 Rady Gminy w Lgocie Wielkiej z dnia 30 marca 2012 r., opublikowana w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego poz. 1598. Opracowania należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z uwzględnieniem wymogów: 1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012r. Nr 647), 2) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013, poz. 1232 z późn. zm.), 3) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013, poz.1235 z późn. zm.), 4) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (DZ.U. z 2003 r. Nr 169, poz.1587) ZADANIE I - Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym planu obejmuje szczególności: 1) przygotowanie podkładów geodezyjnych 2) przygotowanie pełnej dokumentacji toku formalno-prawnego łącznie z przygotowaniem treści pism zawiadomień o uzgodnienie i opinie, zawiadomień o wyłożeniu do publicznego wglądu, treści ogłoszeń i obwieszczeń, treści projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i podsumowaniem, 3) sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej, 4) sporządzenie projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego Województwa, 5) sporządzenie prognozy skutków finansowych, 6) uzyskanie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie zmiany planu, 7) sporządzenie rysunków planu w skali 1: 1000, 8) prezentacja koncepcji projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy, 9) wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 10) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 11) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu i w prognozie odziaływania na środowisko, 12) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu planu i prognozy odziaływania na środowisko, 13 ) wprowadzenie zmian w projekcie planu, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 14) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu planu w niezbędnych zakresach, 15) przygotowanie projektu uchwały w sprawie planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag i przedstawienie jej Wójtowi i Radzie Gminy 16) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji prac planistycznych dotyczących planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 3.5. Zamawiający wymaga aby kompletne i ostateczne opracowanie projektu planu, stanowiącego przedmiot zamówienia, składało się z: 1) tekstu planu w formie Uchwały Rady wraz z dokumentami formalno-prawnymi i materiałami związanymi ze sporządzeniem planu - po 4 egz. w wersji drukowanej + płyta CD 2) rysunków planu w skali 1: 1000 - po 4 egz. w technice barwionej zabezpieczone przed zniszczeniem np. poprzez laminowanie dla każdego opracowania planszowego planów + płyta CD 3) rysunków planu, pomniejszone do publikacji na nośniku CD 4) rysunków planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD- 1 szt. 5) prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze- 2 egz. oprawione + płyta CD. 6) prognozy skutków finansowych - 2 egz. oprawione + płyta CD. 7) oryginalnych dokumentów formalno-prawnych wymaganych przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 8) naniesienia planu na wersji papierowej m.p.z.p. w skali 1: 10 000 3.6. ZADANIE II-Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym zmiany planów obejmuje w szczególności: 1) przygotowanie pełnej dokumentacji toku formalno-prawnego łącznie z przygotowaniem treści pism zawiadomień o uzgodnienie i opinie, zawiadomień o wyłożeniu do publicznego wglądu, treści ogłoszeń i obwieszczeń, treści projektu uchwały wraz z uzasadnieniem i podsumowaniem, 2) sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej, 3) sporządzenie projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustaleń planu zagospodarowania przestrzennego Województwa, 4) sporządzenie prognozy skutków finansowych, 5) uzyskanie od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej opinii o projekcie zmiany planu, 6) sporządzenie rysunków zmiany planu w skali 1: 1000 , 7) prezentacja koncepcji projektu zmiany planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy, 8) wprowadzenie zmian wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, 9) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o wyłożeniu projektu zmiany planu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, 10) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmian planu i w prognozie odziaływania na środowisko, 11) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany planu i prognozy odziaływania na środowisko, 12) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany planu, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, 13) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany planu w niezbędnych zakresach, 14) przygotowanie projektu uchwały w sprawie zmiany planu wraz z listą nieuwzględnionych uwag i przedstawienie jej Wójtowi i Radzie Gminy, 15) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany planu wraz z załącznikami w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 3.7. Zamawiający wymaga aby kompletne i ostateczne opracowanie projektu zmiany planów, stanowiących przedmiot zamówienia, składało się z: 1) tekstu zmiany planu w formie Uchwały Rady wraz z dokumentami formalno-prawnymi i materiałami związanymi ze sporządzeniem planu - po 4 egz. w wersji drukowanej + płyta CD 2) rysunków zmiany planu w skali 1: 1000 - po 4 egz. w technice barwionej zabezpieczone przed zniszczeniem np. poprzez laminowanie dla każdego opracowania planszowego planów + płyta CD 3) rysunków zmiany planu, pomniejszone do publikacji na nośniku CD 4) rysunków zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD- 1 szt. 5) prognozy oddziaływania na środowisko przyrodnicze- 2 egz. oprawione + płyta CD. 6) prognozy skutków finansowych - 2 egz. oprawione + płyta CD. 7) oryginalnych dokumentów formalno-prawnych wymaganych przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 8) Naniesienia zmiany planu na wersji papierowej m.p.z.p. w skali 1: 10 000 . Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności planu i zmiany planu z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia planu i zmiany planu należą do Wykonawcy. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność prawną i zawodową za spełnienie wymogów przy sporządzaniu planu i zmiany planu określonych w przepisach prawa dotyczących w/w opracowań. W przypadku zmiany przepisów dotyczących przedmiotu zamówienia, należy uwzględnić zasady i procedurę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Z mocy niniejszej umowy Wykonawca wraz z projektantami (twórcami) przeniesie na rzecz Zamawiającego własność wszelkich praw autorskich do opracowania stanowiącego utwory w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 04.02.1994r., o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Z 2006r.; Nr 90 poz. 631 wraz ze zm.), .Przeniesienie własności autorskich praw majątkowych do opracowania stanowiącego przedmiot umowy następuje bezwarunkowo, na czas nieokreślony w ramach wynagrodzenia wskazanego w umowie. Wykonawca podpisując umowę oświadcza, że prawo do przeniesienia własności autorskich praw majątkowych we wskazanym wyżej zakresie posiada i że nie podlega ono żadnym ograniczeniom i obciążeniom. Zamówienie obejmuje również wykonanie materiałów geodezyjnych niezbędnych do wykonania Planu oraz aktualizacji opracowania ekofizjograficznego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji cyfrowej zgodnie z wytycznymi dyrektywy unijnej INSPIRE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lgota.i-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach