Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków na obszarze wsi Sosnowiec Pieńki - obręb Sosnowiec

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki 27
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 7198002 , fax. 42 7198193
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 42 7198002, fax. 42 7198193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strykow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków na obszarze wsi Sosnowiec Pieńki - obręb Sosnowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Stryków na obszarze wsi Sosnowiec Pieńki - obręb Sosnowiec, którego granice określa załącznik graficzny do Uchwały Nr XXXIX/300/2013 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 24 lipca 2013 r. Łączna powierzchnia gruntów 48.9053ha Przeznaczenie terenu pod przemysł, bazy, składy i magazyny z obiektami i urządzeniami towarzyszącymi, obiekty dla prowadzenia handlu hurtowego i detalicznego na pow. 47.0851 ha oraz zabudowa zagrodowa na powierzchni 1.8202 ha. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: a) kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia zmiany planu zawierający część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egz. oraz wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych (pliki w formacie *xml) - 1 egz., b) prognozę oddziaływania na środowisko - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD, c) opracowanie ekofizjograficzne - 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DV, d) rysunek kolorowy zmiany planu w skali 1:1 000 - 5 egz., e) tekst planu w formie tradycyjnej - 5 egz., f) plan w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD (nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików: JPG, DWG, PDF, DXF), g) dokumentację formalno-prawną prac nad planem - 2 egz. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (projekty pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z załącznikami i ich wydrukami) - ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, - inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe (wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych), - przygotowanie i prezentację projektu planu i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację projektu planu podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej i Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, prezentację projektu planu podczas sesji Rady Miejskiej, - rozpatrzenie wniosków w sprawie zmiany planu zagospodarowania złożonych wcześniej oraz analiza wniosków o których mowa w art. 17 pkt. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z przedstawieniem Zamawiającemu w formie pisemnej stanowiska o sposobie ich rozpatrzenia, - prezentację projektu planu na posiedzeniu komisji urbanistyczno-architektonicznej - uzyskanie pozytywnej opinii, - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających plan wraz z prognozą oddziaływania na środowisko z podaniem rozdzielnika, - analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, - przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem planu do publicznego wglądu, - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - uczestniczenie w obsłudze wyłożenia do publicznego wglądu planu, polegające na zapewnieniu pracownika w wyłożeniu (na żądnie Zamawiającego i w godzinach wskazanych w Ogłoszeniu Burmistrza o możliwości zapoznania się z projektem planu), - analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu planu, sporządzenie wykazu uwag wniesionych do projektu planu wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, - przedłożenie Radzie Miejskiej w Strykowie projektu planu po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu planu wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia planu do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę, - wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz innych przepisach prawa, w tym uchwalonych po dniu podpisania umowy, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia. W załączeniu kserokopia Uchwały Rady Miejskiej z załącznikiem graficznym - zał. nr 8 do SIWZ. Oznaczenie wg CPV: 71.41.00.00-5 usługi planowania przestrzennego Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 500,00 PLN, (słownie: pięćset złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 528785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strykow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach