Przetargi.pl
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu strefy uzdrowiskowej C na terenie miejscowości Uniejów i dla fragmentu terenu miejscowości Ostrowsko w gminie Uniejów oraz sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Uniejów

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu strefy uzdrowiskowej C na terenie miejscowości Uniejów i dla fragmentu terenu miejscowości Ostrowsko w gminie Uniejów oraz sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Uniejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu strefy uzdrowiskowej C na terenie miejscowości Uniejów i dla fragmentu terenu miejscowości Ostrowsko gm. Uniejów obejmującego obszar o pow. około 31 ha zgodnie z uchwałą Nr XX/155/2015 Rady Miejskiej w Uniejowie z dnia 24 listopada 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu strefy uzdrowiskowej C na terenie miejscowości Uniejów i dla fragmentu terenu miejscowości Ostrowsko w gminie Uniejów oraz opracowanie zmiany fragmentu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Uniejów zgodnie z uchwałą Nr XX/154/2015 Rady Miejskiej w Uniejowie z dnia 24 listopada 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Uniejów. Opracowania należy wykonać zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199, z późn. zm.), aktami wykonawczymi do ustawy, przepisami odrębnymi oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Uniejów. 2. Dla zmiany studium i projektu planu zadania obejmować będzie w szczególności: 2.1. Opracowanie projektu zmiany Studium winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: - dokumentację formalno - prawną prac nad Studium, - opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, - propozycje Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, - analizę uwag dotyczących projektu Studium oraz przygotowanie stanowiska Burmistrza Miasta i Gminy dotyczącego ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - analiza złożonych uwag i wniosków do zmiany studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego z przygotowaniem projektu rozstrzygnięcia Burmistrza o sposobie ich uwzględnienia, - inwentaryzację urbanistyczną - prace terenowe, wizja terenowa zainwestowania i uzbrojenia terenu oraz elementów przyrodniczych, - przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych, projekty pism zgodnie z art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ogłoszenia, obwieszczenia, wykazy, zestawienia, wystąpienia, uchwały i współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych, - prezentację projektu Studium i uczestnictwo w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań; prezentację projektu Studium podczas posiedzeń komisji Rady Miejskiej i Gminnej Komisji Urbanistycznej, prezentacji projektu Studium podczas sesji Rady Miejskiej, - uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla przyjętych rozwiązań po zakończeniu każdego z etapów prac planistycznych, - uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień i opinii wraz z przygotowaniem projektów pism do instytucji i organów opiniujących i uzgadniających Studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, - analizę otrzymanych opinii i uzgodnień wraz z przygotowaniem wykazu opinii oraz wprowadzeniem zmian wynikłych z uzyskanych opinii i uzgodnień, ewentualne wdrożenie ponownej procedury opiniowania i uzgadniania, - przygotowanie projektów pism związanych z wyłożeniem Studium do publicznego wglądu, - uczestniczenie i udzielanie niezbędnych wyjaśnień w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie Studium rozwiązaniami oraz sporządzenie protokołu z tej dyskusji, - analizę złożonych uwag do wyłożonego projektu Studium, sporządzenie wykazu, wraz z pisemnym stanowiskiem dotyczącym ich uwzględnienia lub nieuwzględnienia, - wprowadzenie zmian do projektu Studium wynikających z uwzględnienia wniesionych uwag, a następnie w niezbędnym zakresie ponowienie uzgodnień, - przedłożenie Radzie Miejskiej projektu Studium po zmianach wynikających z uwzględnionych uwag - projekt uchwały wraz z załącznikami, - przygotowanie do przedstawienia Wojewodzie uchwały o uchwaleniu Studium wraz z załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych, - udział w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia Studium do zgodności z przepisami prawa, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszelkich koniecznych opracowań uzupełniających w szczególności takich, jak: - prognoza oddziaływania na środowisko do Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, - wykonanie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych Dz. U. Nr 155, poz. 1298 na obszar objęty Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, - opracowanie projektów dokumentów, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prowadzenie postępowania formalno-prawnego w imieniu Burmistrza Miasta i Gminy , zgodnie z wymogami ustawy jw. W zakresie prowadzenia postępowania formalno-prawnego Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia obsługi wyłożenia projektu Studium uwarunkowań do publicznego wglądu w pełnym ich okresie wyłożenia, - uczestniczenia w publicznych dyskusjach, o których mowa w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, cyklicznej prezentacji poszczególnych etapów, jak również uczestniczenia w innych spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego związanych z przedmiotem zamówienia, w tym w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej i sesjach. Wszystkie czynności będące przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać we własnym zakresie i na własny koszt, co uwzględni przy sporządzaniu oferty na zadanie jw. m. in.: - opracowanie, redagowanie projektów pism zawiadamiających, uzgadniających, obwieszczających, opiniujących itp. - redagowanie projektów ogłoszeń, - przygotowanie projektów zawiadomień, obwieszczeń - również do prasy o wyłożeniu do publicznego wglądu itp. - Wykonawca zobowiązany jest również do uzyskania map do celów planistycznych na własny koszt. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały znajdujące się w jego posiadaniu, a mogące służyć do opracowania przedmiotu zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: - kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia Studium zawierającego część tekstową i graficzną w formie papierowej - 5 egz. Wersję elektroniczną utworzoną w Edytorze Aktów Prawnych pliki w formacie *xml - 1 egz. oraz w formacie doc. lub docx. - prognozę oddziaływania na środowisko - 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; - opracowanie ekofizjograficzne - 5 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej CD/DVD; - rysunek kolorowy Studium w skali 1:10 000 - 5 egz. w tym: 1 egzemplarz zafoliowany; - tekst Studium w formie papierowej - 5 egz.; - Studium w wersji elektronicznej - 5 płyt CD/DVD nośnik elektroniczny do odczytu i wydruku, a dodatkowo zapis części graficznej - format plików: JPG, DWG, PDF, DXF; Dodatkowo załącznik graficzny w formie bazodanowej wszystkich wymienionych opracowań w plikach w formacie .shp (Shapefile) na nośnikach elektronicznych, 2 egzemplarze nośnika, Dokumentację formalno-prawną prac nad Studium w dwóch egzemplarzach (oryginał + kopia). 2.2. Opracowanie projektu miejscowego planu winno być poprzedzone wariantowymi koncepcjami terenu objętego opracowaniem, które podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona: - Analizę materiałów wyjściowych, inwentaryzację urbanistyczną, - Przygotowanie zawiadomień o przystąpieniu do sporządzenia planu do instytucji i organów właściwych do uzgadniania i opiniowania planu oraz ogłoszenia i obwieszczenia o przystąpieniu do sporządzenia planu, informujących o możliwości składania wniosków do planu. Przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko, - Analizę zgłoszonych wniosków oraz sposobów ich rozstrzygnięcia - Wykonanie opracowania ekofizjograficznego - 3 egz. - Sporządzenie projektu planu dla obszarów określonych w załączniku graficznym do wymienionej wyżej uchwały Rady Miejskiej w Uniejowie, obejmującego część tekstową w formie projektu uchwały Rady Miejskiej w Uniejowie oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na przygotowanej mapie, zawierającej wyrys ze Studium. Rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej - w skali i ilości niezbędnej do opiniowania /uzgadniania (pliki doc, jpg, pdf - na nośniku danych) - Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko 3 egz. - Opracowanie Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu 3 egz. - Opracowanie - w zależności od potrzeb - wniosków o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, - Przedłożenie projektu planu do opiniowania i uzgodnień - część graficzna i tekstowa będzie wykonana w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień /opinii. - Uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień, - Przygotowanie materiałów do wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu oraz w razie potrzeby w trakcie wyłożenia, - Udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami, - Analiza uwag wniesionych do projektu planu w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia (w formie tekstowej i graficznej) , - Przedłożenie Radzie Miejskiej projektu uchwały wraz z załącznikami do uchwalenia (wraz z udziałem w posiedzeniach Komisji Rady Miejskiej oraz sesjach Rady Miejskiej poświęconych tematyce planu), - Uczestnictwo w dodatkowych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury oraz realizacji zadania, - Przygotowanie kompletnej dokumentacji formalno-prawnej oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Łódzkiego - oraz w wersji elektronicznej (pliki, doc, jpg, pdf, plik xml z możliwością importu do systemu Legislator - na nośniku danych), - Udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym w zakresie przygotowania planu, - Przygotowanie uchwalonego planu w wersji elektronicznej (wektorowej) w formacie DWG, SHP wraz z metadanymi - zgodnie z ustawą o infrastrukturze informacji przestrzennej, do programu wskazanego przez Zamawiającego - Przygotowanie wystąpienia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej o udostępnienie numerycznej mapy sytuacyjno-wysokościowej z elementami ewidencji gruntów (wraz z warstwicami) w skali 1:1000 (wersja elektroniczna format pliku DWG lub DXF) z kołnierzem urbanistycznym (100-150 m) Ostateczną wersję planu w wersji papierowej należy sporządzić w 10 egz. oraz wersji elektronicznej w 2 egz. (dwg), dokumentację prac planistycznych w 2 egz. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt wykonać wszelkie poprawki i uzupełnienia realizowanego projektu powstałe w wyniku złego zaprojektowania, w tym również naruszenia przepisów wskazane przez Wojewodę Łódzkiego w ramach nadzoru prawnego po uchwaleniu dokumentów. 3. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i prawa zależne do wszelkich opracowań będących przedmiotem zamówienia oraz do wszelkich egzemplarzy sporządzonych opracowań na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W szczególności Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawo majątkowe do utworu, na następujących polach eksploatacji: a) autorskie prawa majątkowe do wszystkich utworów w rozumieniu ustawy o Prawie autorskim i prawach pokrewnych wytworzonych w trakcie realizacji przedsięwzięcia, w szczególności takich jak: raporty, mapy, wykresy, rysunki, plany, dane statystyczne, ekspertyzy, obliczenia inne dokumenty powstałe przy realizacji przedsięwzięcia oraz broszury, zwanych dalej utworami; b) Zezwala Zamawiającemu na korzystanie z opracowań utworów oraz ich przeróbek oraz na rozporządzanie tymi opracowaniami wraz z przeróbkami - tj. udziela Zamawiającemu praw zależnych. - użytkowania utworów na własny użytek, użytek swoich jednostek organizacyjnych oraz użytek osób trzecich w celach związanych z realizacją zadań Zamawiającego, - utrwalenie utworów na wszelkich rodzajach nośników, a w szczególności na nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego (np. CD, DVD, Blue-ray, pendrive, itd.), - zwielokrotnianie utworów dowolną techniką w dowolnej ilości, w tym techniką magnetyczną na kasetach video, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie jakąkolwiek techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową, - wprowadzania utworów do pamięci komputera na dowolnej liczbie stanowisk komputerowych oraz do sieci multimedialnej, telekomunikacyjnej, komputerowej, w tym do Internetu, - wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu, - nadawanie całości lub wybranych fragmentów utworu za pomocą wizji albo fonii przewodowej i bezprzewodowej przez stację naziemną, - nadawanie za pośrednictwem satelity, - reemisja, - wymiana nośników, na których utwór utrwalono, - wykorzystanie w utworach multimedialnych, - wykorzystywanie całości lub fragmentów utworu co celów promocyjnych i reklamy, - wprowadzanie zmian, skrótów, - sporządzenie wersji obcojęzycznych, zarówno przy użyciu napisów, jak i lektora, - publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez niego wybranym - Prawo do przeniesienia autorskich praw majątkowych i praw zależnych na podmiot trzeci - rozpowszechnianie przez prezentację lub publikację w całości lub we fragmentach, na wystawie, w katalogach, wydawnictwach promujących inwestycje lub Zamawiającego, w mediach, na spotkaniach, konferencjach i na stronach internetowych; - możliwości reprodukcji i publikacji utworu w całości lub we fragmentach za pomocą dowolnej techniki; - użyczanie, najmowanie, wprowadzanie do obrotu; - prawa do opracowania utworu w szczególności jego przeróbki lub adaptacji; - sporządzanie projektów na podstawie utworu; - prawa do wykonywania robót budowlanych i innych prac sporządzonych na podstawie utworu - wykorzystywanie do opracowania wniosków o dofinansowanie - przetwarzanie, wprowadzanie zmian, poprawek i modyfikacji - udostępnianie wykonawcom, w tym również wykonanych kopii - wykorzystywanie wielokrotne utworu do realizacji celów, zadań i inwestycji Zamawiającego; - wyświetlanie i publiczne odtwarzanie utworu 4. Przeniesienie autorskich praw majątkowych jest bezpłatne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszym SIWZ. 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku, prowadzącego w/w rachunek. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: Wadium - przetarg na wykonanie usługi dla zadania pn.: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu strefy uzdrowiskowej C na terenie miejscowości Uniejów i dla fragmentu terenu miejscowości Ostrowsko w gminie Uniejów oraz sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Uniejów nie otwierać przed 17.02.2016 r. do godz. 10:30 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy) a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów, b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium, jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku niewniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 7. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adresu banku, numeru konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zabezpieczenie należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uniejow.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach