Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTÓW ZMIAN MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY GŁOWNO

Gmina Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Jana Kilińskiego 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7191291 , fax. 042 7192008
  • Data zamieszczenia: 2013-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głowno
    ul. Jana Kilińskiego 2/4 2/4
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 042 7191291, fax. 042 7192008
    REGON: 00047205776700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina-glowno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTÓW ZMIAN MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY GŁOWNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu 9 zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 647, 951, 1445, z 2013 r. poz. 21) (Ustawa o Planowaniu), aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, a w szczególności zgodnie z art. 17 Ustawy o Planowaniu oraz na podstawie niżej wskazanych uchwał (Plany Miejscowe): 1) Uchwała Nr XXXV/163/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru części wsi Mąkolice oraz części wsi Feliksów i części wsi Wola Mąkolska (Uchwała Nr XXXV/163/13); 2) Uchwała Nr XXXV/164/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru części wsi Mąkolice, części wsi Wola Mąkolska, wsi Jasionna, części wsi Dąbrowa, części wsi Mięsośnia, części wsi Władysławów Popowski i części wsi Popów Głowieński (Uchwała Nr XXXV/164/13); 3) Uchwała Nr XXXV/165/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Boczki Domaradzkie (Uchwała Nr XXXV/165/13); 4) Uchwała Nr XXXV/166/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Chlebowice (Uchwała Nr XXXV/166/13); 5) Uchwała Nr XXXV/167/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Ziewanice (Uchwała Nr XXXV/167/13); 6) Uchwała Nr XXXV/168/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Kamień (Uchwała Nr XXXV/168/13); 7) Uchwała Nr XXXV/169/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Ostrołęka (Uchwała Nr XXXV/169/13); 8) Uchwała Nr XXXV/170/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Lubianków (Uchwała Nr XXXV/170/13); 9) Uchwała Nr XXXV/171/13 Rady Gminy Głowno, z dnia 23 maja 2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Głowno dla obszaru wsi Wola Lubiankowska (Uchwała Nr XXXV/171/13). 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje (dla każdego z obszarów objętych ww. Uchwałami): 1) wykonanie projektu zmiany Planu Miejscowego wraz z rozstrzygnięciami, stanowiącymi załączniki do Uchwały zgodnie z uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia planu miejscowego; oraz prowadzenie procedury sporządzenia planu miejscowego zgodnie z postanowieniami Ustawy o Planowaniu wraz z aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, a w szczególności art. 17 Ustawy o Planowaniu; 2) prowadzenie procedury sporządzenia Planu Miejscowego zgodnie z Ustawą o Planowaniu - w tym, Wykonawca sporządzi: a) prognozę oddziaływania na środowisko do zmiany Planu Miejscowego; b) prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany Planu Miejscowego; c) wnioski o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze (w przypadku zaistnienia konieczności zmiany gruntów rolnych na cele nierolnicze); 3) sporządzenie analizy i przedstawienia Zamawiającemu rekomendacji co do sposobu uwzględnienia w projekcie Planu Miejscowego wyników uzyskanych opinii, uzgodnień i złożonych uwag oraz dokonanie korekt w projekcie Planu Miejscowego i opracowaniach, o których mowa w punkcie 2), na każdym etapie sporządzania Planu Miejscowego, wynikających z opinii, uzgodnień i uwag (w przypadku zaistnienia konieczności takich korekt i podjęcia stosownej decyzji przez Zamawiającego), 4) sporządzenie podsumowania dla Planu Miejscowego na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm.), 5) sporządzenie dla Planów Miejscowych wyznaczonych Uchwałami Nr XXXV/163/13 i Nr XXXV/164/13 analizy propagacji hałasu generowanego przez elektrownie wiatrowe, dla właściwego zlokalizowania elektrowni wiatrowych i wyznaczenia ich stref ochronnych, w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa i metodykę opartą na normie PN-ISO 9613-2 Akustyka - Tłumienie dźwięku podczas propagacji w przestrzeni otwartej. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i upoważnienie Zamawiającego do wykonywania autorskich praw osobistych do utworów wytworzonych przez Wykonawcę w ramach wykonywania zamówienia w zakresie i na warunkach określonych we wzorze Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnych), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmiotu, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 92 8787 0000 0000 0563 2000 0007 z dopiskiem - Wadium - OPRACOWANIE PROJEKTÓW ZMIAN MIEJSCOWYCH PLANÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO - w tej formie wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w ust. 1 lit. 2) - 4) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. 2) - 4) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą konieczne będzie przedłużenie okresu ważności tych dokumentów. 4. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzule, z których wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gmina-glowno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach