Przetargi.pl
Dach papowy budynku laboratorium

Szpital Miejski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Kościuszki 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 231 82 21 , fax. 0-32 231 46 78
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Kościuszki 29 29
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 231 82 21, fax. 0-32 231 46 78
    REGON: 24016153300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dach papowy budynku laboratorium
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana pokrycia papowego wraz z odeskowaniem (~ 530 m2), wymiana rynien i rur spustowych, przemurowanie kominów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612147
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki określone w art. 22 ust. 1: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Sposób oceny spełnienia warunków: sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz w stosunku do niego nie zachodzą okoliczności określone w art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia- zamówienie obejmujące wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nowego dachu papowego lub wymianie pokrycia dachowego, z zastosowaniem papy termozgrzewalnej, o powierzchni co najmniej 300 m2 - zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże on realizację co najmniej 3-ch zamówień o których mowa powyżej; dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane ujęte w wykazie j.w. zostały wykonane należycie; wskazanie osoby, która będzie pełnić obowiązki kierownika robót wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoba ta posiada uprawnienia zgodnie z Prawem Budowlanym i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - t.j. uprawnienia budowlane w specjalności odpowiedniej dla danych robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szptal.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach