Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Graniczna 21 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
REGON: 00051575000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole Nr 28 - remont dachu i sufitów podwieszanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 dla robót budowlanych zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz 1655 z późn. zm.), na zadanie pn.:Przedszkole Nr 28 - remont dachu i sufitów podwieszanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612147
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty budowlane obejmujące swoim zakresem: roboty dekarskie, wymianę stolarki okiennej i wykonywanie sufitów podwieszanych każda, których łączna wartość jest równa lub przekracza 200 000,00 zł brutto, a których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wylegitymuje się max. 2 robotami o pełnym w/w zakresie każda i o łącznej wartości min. 200 000,00 zł 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacji elektrycznej (po jednej osobie z wymaganymi uprawnieniami). 4.1.Zamawiający wymaga poświadczenia przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór oświadczenia- Załącznik Nr 2 do SIWZ- wskazana data podpisania oświadczenia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.3 SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazana data podpisania wykazu. 6.Dokumenty potwierdzające że roboty o których mowa w pkt. 10.2.1. SIWZ zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Uwaga: jeżeli zakres wykazanych i udokumentowanych robót budowlanych jest szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi wskazanemu w pkt 9.3 SIWZ. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w punkcie 9.4 SIWZ - Załącznik Nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.2.3. SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, (Załącznik nr 3A do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (zgodnie z pkt. 9.4. SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - po 1 osobie z każdej branży. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000,00 zł. Ponadto do oferty należy dołączyć: 11. Wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data podpisania oferty 12. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 13.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 13.2. wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przedszkole Nr 10 - remont dachu
Dodano: 2015-04-13 - Remont pokrycia stropodachu na segmencie basenu, w budynku szkolnym przy ulicy Legionów 9 w Sosnowcu, wchodzącym w skład Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego z siedzibą przy ulicy Kilińskiego 25 w Sosnowcu.
Dodano: 2014-05-15 - Modernizacja pokrycia dachowego Hali D na terenie Kopalni Doświadczalnej Barbara w Mikołowie, ul. Podleska 72 Głównego Instytutu Górnictwa w Katowicach.
Dodano: 2013-08-14 - Termomodernizacja dachów budynku N i S na terenie GIG Katowice
Dodano: 2013-07-11 - Usługa polegająca na wymianie rynien PCV po gradobiciu w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, Bandurskiego 1 oraz Remont i naprawa zniszczonych i uszkodzonych rynien i rur PCV w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, ul. Katowickiej 24.
Dodano: 2012-09-25 - Wymiana pokrycia dachowego na płyty bitumiczne budynku mieszkalnego wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Generała Andersa 2 w Piekarach Śląskich, zarządzanej przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich
Dodano: 2012-06-12 - Wymiana pokrycia dachowego na płyty bitumiczne budynku mieszkalnego wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Generała Andersa 1 w Piekarach Śląskich, zarządzanej przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Piekarach Śląskich
Dodano: 2012-06-12 - Dach papowy budynku laboratorium
Dodano: 2009-11-09 - Roboty dekarskie na dachach budynków Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2009-10-02 - I. Wymiana pokrycia dachowego budynku GWC przy ul. Olszynowej 5 w Rudzie Śląskiej 6 II. Wymiana pokrycia dachowego budynku GWC przy ul. Słowiańskiej w Rudzie Śląskiej 1
Dodano: 2009-07-14