Przetargi.pl
Usługa polegająca na wymianie rynien PCV po gradobiciu w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, Bandurskiego 1 oraz Remont i naprawa zniszczonych i uszkodzonych rynien i rur PCV w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, ul. Katowickiej 24.

Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Karola Miarki 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054 , fax. 0-32 22 60 169
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Szkół i Przedszkoli Mikołowskich
    ul. Karola Miarki 9 9
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 60 169, 22 62 054, fax. 0-32 22 60 169
    REGON: 27157086500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na wymianie rynien PCV po gradobiciu w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, Bandurskiego 1 oraz Remont i naprawa zniszczonych i uszkodzonych rynien i rur PCV w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, ul. Katowickiej 24.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Wymiana rynien PCV po gradobiciu w Szkole Podstawowej nr 3 w Mikołowie, ul. Bandurskiego 1 Część II Remont i naprawa zniszczonych i uszkodzonych rynien i rur PCV w Szkole Podstawowej nr 5 w Mikołowie, ul. Katowickiej 24. Kładzenie dachów bitumicznych, Kładzenie rynien, Uszczelnianie dachu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612147
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach