Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 37 24 200 , fax. 034 37 24 250
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 2
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 37 24 200, fax. 034 37 24 250
REGON: 00274129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czestochowa.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju napędowego dla 6 samochodów Bus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych jednego samochodu osobowego Renault Kangoo oraz zakup etyliny 95 dla jednego samochodu osobowego w okresie 01.01.2010 - 31.12.2111 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup oleju napędowego dla 6 samochodów Bus przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych , jednego samochodu osobowego Renault Kangoo oraz etyliny 95 dla jednego samochodu osobowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) umożliwiają tankowanie bezgotówkowe, za pomocą transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart mikroprocesorowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5a) niniejszej specyfikacji muszą być: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 4 do specyfikacji. f) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach na rzecz gminy miasta Częstochowy wg załącznika nr 5 do specyfikacji. 2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony druk Oferta , stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 1.a) niniejszej specyfikacji, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie . Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena jednostkowa brutto za 1 litr etyliny 95 , cena dnia z 18.11.2009
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.czestochowa.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa węgla kamiennego ekogroszek oraz oleju opałowego w sezonie grzewczym 2016/2017 dla placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański.
Dodano: 2016-06-20 - Paliwo do pojazdów Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu
Dodano: 2016-03-29 - Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r
Dodano: 2016-02-01 - ZAKUP PALIWA DO ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH NIEZBĘDNYCH DLA POTRZEB WŁASNYCH ZARZĄDU DRÓG I GOSPODARKI KOMUNALNEJ W KŁOBUCKU
Dodano: 2016-01-22 - Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy do 31.01.2019 r.
Dodano: 2016-01-13 - Zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2016-01-12 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Gminnego Zakładu Komunikacyjnego w Rędzinach
Dodano: 2015-12-10 - Zakup paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach i Oddziałów Terenowych w systemie bezgotówkowym na podstawie flotowych kart paliwowych
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywne zakupy oleju napędowego oraz benzyny na potrzeby Centrum Onkologii Instytutu im Marii Skłodowskiej Curie, Oddział w Gliwicach
Dodano: 2015-10-15 - Dostawę sprzedaż wraz z transportem oleju opałowego.
Dodano: 2015-09-08