Przetargi.pl
Zakup powierzchni reklamowych na całoroczne potrzeby działań promocyjnych realizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7799300-1, 32 2130866
  • Data zamieszczenia: 2018-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 7799300-1, 32 2130866
    REGON: 001094121
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup powierzchni reklamowych na całoroczne potrzeby działań promocyjnych realizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowych na całoroczne potrzeby działań promocyjnych realizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach. Działania promocyjne których dotyczy niniejsze zamówienia będą realizowane w Internecie, dla użytkowników telefonów komórkowych oraz poprzez mailing. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 działania: 1) Działanie nr 1: Kampania internetowa, regionalna, zasięg: województwo śląskie, cel: zwiększenie sprzedaży biletów wstępu do Muzeum Śląskiego w Katowicach (MŚ). Planowany czas trwania: do 10 tygodni, realizacja w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (początek kampanii nie wcześniej niż w II kwartale 2018 r. – koniec kampanii nie później niż 31 grudnia 2018 r.). Kampania realizowana będzie za pomocą działań w Internecie, kampanii na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych. 2) Działanie nr 2: Kampania internetowa, regionalna, zasięg: województwo śląskie, cel: zwiększenie sprzedaży usług komercyjnych tj. wynajmu przestrzeni konferencyjnych MŚ. Planowany czas trwania: 1 miesiąc (działania w wyszukiwarce do 6 miesięcy), realizacja w najbliższym możliwym terminie po podpisaniu umowy, uzgodnionym z Zamawiającym, ale nie później niż do końca 2018 roku. Zadanie obejmuje zakup mediów (kampanii mobilnych: notyfikacje tekstowe i/lub graficzne oraz SMS-y, a także emisję reklam w serwisie społecznościowym i wyszukiwarce internetowej) oraz przeprowadzenie działań retargetingowych, tj. kierowanie komunikatu do osób, które miały kontakt z reklamą (kliknięcie) lub odwiedziły stronę docelową kampanii, w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę. Opis proponowanych działań retargetingowych dla Działania nr 2 Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zgodnie z zapisem SIWZ rozdz. XI ust. 1 pkt 2 lit. a). 3) Działanie nr 3: Bieżące działania reklamowe w Internecie, służące zwiększeniu frekwencji podczas 5 głównych wydarzeń organizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach oraz do 30 wydarzeń podstawowych, trwających w czasie od podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. lub do wyczerpania budżetu. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Działania nr 3 kwotę w wysokości ok. 25 000,00 zł netto powiększoną o należny podatek VAT 23%, tj. ok. 30 750,00 zł brutto. Działanie obejmuje zaprojektowanie planu emisji reklam oraz po jego weryfikacji i ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego zakup przestrzeni reklamowych, a następnie bieżące monitorowanie, analizowanie oraz zarządzanie z Zamawiającym przebiegiem kampanii reklamowych. Media plan dla Działania nr 3 Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zgodnie z zapisem SIWZ rozdz. XI ust. 1 pkt 2 lit. b.). 4) Działanie nr 4: Zadanie obejmuje trzykrotne wykonanie mailingu, w terminach ustalonych z Zamawiającym, do co najmniej 190 000 kont użytkowników, z sektora MŚP i instytucji publicznych, zlokalizowanych w województwie śląskim. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Działania nr 4 kwotę w wysokości 7 500,00 zł netto, powiększoną o należny podatek VAT 23%, tj. 9 225,00 zł brutto. Działanie obejmuje zaproponowanie bazy mailingowej, najbardziej odpowiadającej celowi komunikacji marketingowej, a następnie w uzgodnieniu z Zamawiającym w czasie realizacji Działania nr 2, dokonanie wysyłki mailingowej do zaproponowanej bazy mailingowej. Opis proponowanej bazy mailingowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zgodnie z zapisem SIWZ rozdz. XI ust. 1 pkt 2 lit. c.). Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania, analizowania oraz zarządzania wraz z Zamawiającym przebiegiem kampanii reklamowych stanowiących przedmiot zamówienia. Opis sposobu realizacji ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą zgodnie z zapisem SIWZ rozdz. XI ust. 1 pkt 2 lit. d.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Brief (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawcy którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie udostępniony przez Zamawiającego w dniu zamieszczenia, na stronie na której zamieszczono SIWZ, informacji z otwarcia ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 5 SIWZ składa każdy z Wykonawców. Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentów 1) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 2) Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 8 pkt 1 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126). 1. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający cenę oferty, a także warunki realizacji zamówienia; 2) Arkusz kalkulacyjny ceny oferty sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1A do SIWZ zawierający szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia dla Działań nr 1, 2 i 4, a także szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia wraz z cenami jednostkowymi dla każdego medium zaproponowanego w media planie do Działania nr 3 oraz następujące opisy proponowanych rozwiązań dotyczących realizacji zamówienia: a. Opis proponowanych działań retargetingowych dla Działania nr 2, tj. kierowanie komunikatu do osób, które miały kontakt z reklamą (kliknięcie) lub odwiedziły stronę docelową kampanii. Niniejszy opis jest niezbędny w celu oceny oferty w kryterium „Jakość planu emisji reklam, bazy mailingowej i proponowanych działań retargetingowych”, o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 2) SIWZ. b. Media plan dla Działania nr 3 - proponowany przez Wykonawcę harmonogram emisji reklam, z wyszczególnieniem nazwy poszczególnych mediów, proponowanych technologii wyświetlania reklam, kryteriów targetowania, formatów, sposobów emisji. Media plan powinien realizować opisane w OPZ dla działania nr 3 cele biznesowe, komunikacyjne i być adresowany do wskazanej grupy docelowej oraz obejmować minimalny media mix dla zaplanowanych działań wskazany w OPZ dla Działania nr 3. Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego opisu przedstawić metodologię zaproponowanych działań w stosunku do 5 głównych wydarzeń objętych kampanią promocyjną oraz 30 pozostałych wydarzeń. Wykonawca w niniejszym opisie jest zobowiązany ponadto wskazać:  ceny jednostkowe dla każdego medium zaproponowanego w media planie do Działania nr 3;  nazwę serwisu społecznościowego, wyszukiwarki internetowej oraz serwisu internetowego umożliwiającego bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie strumieniowe, ocenianie i komentowanie przez internautów - proponowane dla Działań nr 3. Wykonawca wskazując nazwy ww. serwisów w media planie dedykowanym dla Działania nr 3, jednocześnie oświadcza, że za pomocą tych samych serwisów będzie realizował zamówienie odpowiednio w ramach Działania nr 1 (w zakresie serwisu społecznościowego) oraz w ramach Działania nr 2 (w zakresie serwisu społecznościowego i wyszukiwarki internetowej). Opis jest niezbędny w celu oceny oferty w kryterium „Jakość planu emisji reklam, bazy mailingowej i proponowanych działań retargetingowych”, o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 2) SIWZ oraz „Dobór serwisu społecznościowego, wyszukiwarki internetowej oraz serwisu internetowego umożliwiającego bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie strumieniowe, ocenianie i komentowanie filmów, przez internautów o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 4) SIWZ. c. Opis proponowanej bazy mailingowej - spełniającej opisane w OPZ dla Działania 4 cele ilościowe, komunikacyjne, biznesowe, skierowanej do grupy docelowej. Dokument jest niezbędny w celu oceny oferty w kryterium „Jakość planu emisji reklam, bazy mailingowej i proponowanych działań retargetingowych”, o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 2) SIWZ. d. Opis sposobu monitorowania, analizowania i zarządzania wraz z Zamawiającym przebiegiem kampanii reklamowych stanowiących przedmiot zamówienia, o których mowa w działaniach 1 do 4. Dokument jest niezbędny w celu oceny oferty w kryterium „Jakość sposobu monitorowania, analizowania i zarządzania przebiegiem kampanii reklamowych”, o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 3) SIWZ. Powyższy dokument, o którym mowa w rozdz. XI ust. 1 pkt 2) SIWZ, wraz z opisami stanowi integralną część oferty oraz powinien zostać przedstawiony w sposób umożliwiający jego ocenę zgodnie z kryteriami i warunkami oceny ofert określonymi w rozdziale XIV SIWZ. Wykonawca składa go wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy wraz z ofertą Arkusza kalkulacyjnego ceny oferty lub nie dołączy do oferty opisów wymienionych w rozdz. XI ust. 1 pkt 2) lit. a do d. SIWZ (sporządzonych w ramach Załącznika nr 1A do SIWZ lub oddzielnie, zgodnie z wyborem Wykonawcy), jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ oraz jeżeli dotyczy rozdz. VII ust. 3 SIWZ; 2) Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 3) Dokumenty o którym mowa w rozdz. XI ust. 3 SIWZ – jeżeli dotyczy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) lub umowę – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach