Przetargi.pl
Zakup powierzchni reklamowych na całoroczne potrzeby działań promocyjnych realizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach

Muzeum Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-205 Katowice, ul. Tadeusza Dobrowolskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7799300-1, 32 2130866
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląskie
    ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1
    40-205 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 7799300-1, 32 2130866
    REGON: 00109412100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup powierzchni reklamowych na całoroczne potrzeby działań promocyjnych realizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup powierzchni reklamowych na całoroczne działania promocyjne realizowane przez Muzeum Śląskie w Katowicach. Działania promocyjne, których dotyczy niniejsze zamówienie będą realizowane w Internecie, włącznie z użytkownikami telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 działania: 1) Działanie nr 1: Kampania internetowa, regionalna, zasięg: województwo śląskie, cel: zwiększenie sprzedaży biletów wstępu do Muzeum Śląskiego w Katowicach (MŚ). Planowany czas trwania: realizacja w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (początek kampanii nie wcześniej niż w lutym 2019 r. – koniec kampanii nie później niż 31 grudnia 2019 r.). Natężenie działań w ramach kampanii będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Kampania realizowana będzie za pomocą działań w Internecie, także na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych. 2) Działanie nr 2: Kampania internetowa ponadregionalna, zasięg: Warszawa, Kraków, Wrocław, Łódź, województwo opolskie, cel: zwiększenie sprzedaży biletów wstępu do Muzeum Śląskiego w Katowicach (MŚ). Planowany czas trwania: realizacja w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (początek kampanii nie wcześniej niż w lutym 2019 r. – koniec kampanii nie później niż 31 grudnia 2019 r.). Natężenie działań w ramach kampanii będzie uzależnione od potrzeb Zamawiającego. Kampania realizowana będzie za pomocą działań w Internecie, także na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych. 3) Działanie nr 3: Bieżące działania reklamowe w Internecie, służące zwiększeniu frekwencji podczas 5 głównych wydarzeń organizowanych przez Muzeum Śląskie w Katowicach oraz do 30 wydarzeń podstawowych, trwających w czasie od podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. lub do wyczerpania budżetu. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Działania nr 3 kwotę w wysokości ok. 25 000,00 PLN netto powiększoną o należny podatek VAT 23%, tj. ok. 30 750,00 PLN brutto. Działanie obejmuje zaprojektowanie planu emisji reklam oraz po jego weryfikacji i ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego zakup przestrzeni reklamowych, a następnie bieżące monitorowanie, analizowanie oraz zarządzanie z Zamawiającym przebiegiem kampanii reklamowych. Media plan dla Działania nr 3 Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty zgodnie z zapisem SIWZ rozdz. XI ust. 1 pkt 2) lit. a. Zamawiający informuje, iż przygotowanie kreacji leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania, analizowania oraz zarządzania wraz z Zamawiającym przebiegiem kampanii reklamowych stanowiących przedmiot zamówienia. Opis sposobu realizacji ww. czynności Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą zgodnie z zapisem SIWZ rozdz. XI ust. 1 pkt 2) lit. b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Brief (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. (zgodnie z opisem poszczególnych Działań w ust. 1 niniejszego rozdziału) lub do osiągnięcia maksymalnej kwoty, o której mowa § 3 ust. 1 umowy. Za termin wykonania poszczególnych Działań ustala się datę zakończenia ich realizacji, zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia oraz dostarczenia raportu realizacji każdego z Działań i jego akceptacji przez Zamawiającego, jednak nie później niż do dnia 31.12.2019 r. 3. Miejsce realizacji: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice. 4. Podwykonawstwo 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części (zakresu) zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części (zakresu) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i o ile jest to wiadome, należy wskazać wykaz proponowanych podwykonawców. W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części (zakresu), którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi, o których mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1) ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Oferty równoważne. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca może przedstawić ofertę równoważną, jednakże proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienie takie należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wymagane jest przedstawienie określonego oznakowania, Zamawiający akceptuje wszystkie oznakowania potwierdzające, że przedmiot zamówienia spełnia równoważne wymagania. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co Wykonawcy którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór informacji o braku przynależności do grupy kapitałowej zostanie udostępniony przez Zamawiającego w dniu zamieszczenia, na stronie na której zamieszczono SIWZ, informacji z otwarcia ofert.. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII ust. 5 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 3. Zamawiający wyklucza Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798 ze zm.), złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Forma dokumentów 4.1 Oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w SIWZ rozdz. VII ust. 1 i 3 składane jest w oryginale. 4.2 Dokumenty lub oświadczenia inne niż oświadczenie o którym mowa w SIWZ rozdz. VII ust. 1 i 3, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (nie dotyczy oferty oraz dokumentów o których mowa w rozdz. XI ust. 1 pkt 2), które składane są w oryginale). 4.3 Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 4.4 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 5. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) wraz z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 17 października 2018 r. zmieniającym ww. rozporządzenie (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993). 6. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Ofertę stanowi: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający cenę oferty, a także warunki realizacji zamówienia; 2) Arkusz kalkulacyjny ceny oferty sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 1A do SIWZ zawierający szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia dla Działań nr 1 i 2, a także szczegółową wycenę przedmiotu zamówienia wraz z cenami jednostkowymi dla każdego medium zaproponowanego w media planie dla Działania nr 3 oraz następujące opisy proponowanych rozwiązań dotyczących realizacji zamówienia: a. Media plan dla Działania nr 3 - proponowany przez Wykonawcę harmonogram emisji reklam, z wyszczególnieniem nazwy poszczególnych mediów, proponowanych technologii wyświetlania reklam, kryteriów targetowania, formatów, sposobów emisji. Media plan powinien realizować opisane w OPZ dla działania nr 3 cele biznesowe, komunikacyjne i być adresowany do wskazanej grupy docelowej oraz obejmować minimalny media mix dla zaplanowanych działań wskazany w OPZ dla Działania nr 3. Wykonawca jest zobowiązany w ramach niniejszego opisu przedstawić metodologię zaproponowanych działań w stosunku do 5 głównych wydarzeń objętych kampanią promocyjną oraz 30 pozostałych wydarzeń. Wykonawca w niniejszym opisie jest zobowiązany ponadto wskazać: - ceny jednostkowe dla każdego medium zaproponowanego w media planie do Działania nr 3; - nazwę serwisu społecznościowego, wyszukiwarki internetowej oraz serwisu internetowego umożliwiającego bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie strumieniowe, ocenianie i komentowanie przez internautów - proponowane dla Działań nr 3. Wykonawca wskazując nazwy ww. serwisów w media planie dedykowanym dla Działania nr 3, jednocześnie oświadcza, że za pomocą tych samych serwisów będzie realizował zamówienie odpowiednio w ramach Działania nr 1 (w zakresie serwisu społecznościowego i wyszukiwarki internetowej) oraz w ramach Działania nr 2 (w zakresie serwisu społecznościowego i wyszukiwarki internetowej). Opis jest niezbędny w celu oceny oferty w kryterium „Dobór serwisu społecznościowego, wyszukiwarki internetowej oraz serwisu internetowego umożliwiającego bezpłatne umieszczanie, odtwarzanie strumieniowe, ocenianie i komentowanie filmów, przez internautów” o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 4) SIWZ oraz „Jakość planu emisji reklam” o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 2) SIWZ. b. Opis sposobu monitorowania, analizowania i zarządzania wraz z Zamawiającym przebiegiem kampanii reklamowych stanowiących przedmiot zamówienia, o których mowa w działaniach 1 do 3. Dokument jest niezbędny w celu oceny oferty w kryterium „Jakość sposobu monitorowania, analizowania i zarządzania przebiegiem kampanii reklamowych”, o którym mowa w rozdz. XIV ust. 5 pkt 3) SIWZ. Powyższy dokument, o którym mowa w rozdz. XI ust. 1 pkt 2) SIWZ, wraz z opisami stanowi integralną część oferty oraz powinien zostać przedstawiony w sposób umożliwiający jego ocenę zgodnie z kryteriami i warunkami oceny ofert określonymi w rozdziale XIV SIWZ. Wykonawca składa go wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy wraz z ofertą Arkusza kalkulacyjnego ceny oferty lub nie dołączy do oferty opisów wymienionych w rozdz. XI ust. 1 pkt 2) lit. a - b. SIWZ (sporządzonych w ramach Załącznika nr 1A do SIWZ lub oddzielnie, zgodnie z wyborem Wykonawcy), jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ oraz jeżeli dotyczy rozdz. VII ust. 3 SIWZ; 2) Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty Wykonawca jest zobowiązany dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja, spółki cywilne) – należy ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) lub umowę – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach