Przetargi.pl
Usługi kampanii informacyjnej w zakresie działań na rzecz bezpieczeństwa w pojazdach komunikacji miejskiej ZTM w czasie pandemii.

Zarząd Transportu Metropolitalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-053 Katowice, Barbary
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Metropolitalnego
    Barbary 21A
    40-053 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48(32)7438401, , fax. +48(32)7438745
    REGON: 369308114
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.metropoliaztm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kampanii informacyjnej w zakresie działań na rzecz bezpieczeństwa w pojazdach komunikacji miejskiej ZTM w czasie pandemii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi kampanii informacyjnej w zakresie działań na rzecz bezpieczeństwa w pojazdach komunikacji miejskiej ZTM w czasie pandemii – wykup miejsca reklamowego, druk plakatów i ulotek, dystrybucja materiałów oraz raport efektywności. KAMPANIA W INTERNECIE Zamówienie obejmuje: 1. Serwisy społecznościowe 1) Kampania śledząca, oparta na pixelu Facebooka (wyświetlana osobom, które wchodziły na stronę ZTM i ŚKUP). Czas trwania: 2 tygodnie; 14 dni (dwie kampanie). Termin: pierwszy i trzeci tydzień kampanii zakładane terminy: 15.09 - 21.09 – 7 dni,29.09 - 05.10 – 7 dni. 2) Posty sponsorowane, targetowane na mieszkańców miast metropolii. Czas trwania: 2 tygodnie, 14 dni (dwie kampanie). Potencjalny zasięg wyświetleń: 2 000 000 użytkowników. Szacowane dzienne wyniki 229 000 – 663 000 odsłon (wyświetleń). Termin: drugi i czwarty tydzień kampanii, zakładane terminy: 22.09 - 28.09 – 7 dni 06.10 - 12.10 – 7 dni. 2. Serwisy informacyjne Kampania z geotargetowaniem po IP dla miast, miejscowości Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii (GZM) na portalach horyzontalnych (zawierających informacje dla szerokiego grona odbiorców, posiadających różnorodne sekcje tematyczne np. Wiadomości, Kobieta, Motoryzacja oraz funkcjonalności np. poczta), serwisach lokalnych/regionalnych, aplikacjach oraz serwisach RON wydawców, posiadających udział w rynku wydawców w województwie śląskim na poziomie +/- 15%, 150 000 odsłon/dziennie (bez cappingu). Dane na podstawie liczby internautów badania PBI/Gemius. Czas trwania kampanii: 2 tygodnie, z podziałem jeden tydzień/jeden portal (wydawca), drugi tydzień/drugi portal (wydawca). Łączna oczekiwana liczba odsłon na dwóch portalach: +/- 15% 2 100 000. Przykładowe formaty nośników: mix formatów, w tym billboard, doublebillboard, mobile rectangle, top mobile board. Termin: Pierwszy i czwarty tydzień kampanii. Zakładane terminy: 15.09 - 21.09 – 7 dni, 06.10 - 12.10 – 7 dni. REKLAMY W RADIO 1. Kampania spotowa Zakres prac: 1) Zakup czasu antenowego u nadawców i emisja przekazanych przez Zamawiającego spotów. 2) Emisja maksimum 20-sekundowych spotów, w co najmniej 4 regionalnych i/lub lokalnych stacjach radiowych o charakterze informacyjno-rozrywkowym, obejmującym swoim zasięgiem GZM i/lub wybrane miasta GZM (w tym także regionalne rozgłośnie stacji ogólnopolskich/multiregionalnych). 3) Wykonawca powinien dostarczyć raport/zestawienie statystyczne odnośnie wyników słuchalności stacji radiowych w drugim kwartale 2020 r. oraz umotywować wybór stacji i pór emisji reklam (preferowane badanie Radio Track). 4) Liczba spotów: min. 30 spotów emitowanych w ciągu jednego dnia trwania kampanii w jednej stacji radiowej. 5) Emisja spotów wyłącznie w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 6) Minimum 80% emisji spotów w tzw. „drive time” (w godzinach: 6:00-10:00 i 15:00-19:00). Wskaźniki w aglomeracji śląskiej, wiek: 25-55. 7) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty siatki spotów wraz z wyliczonymi parametrami kampanii. 8) Do emisji przekazane może być maksymalnie 5 różnych 20-sekundowych spotów reklamowych. 9) Zamawiający nie dopuszcza emisji spotów reklamowych w rozgłośniach radia internetowego. 10) Czas trwania – 4 tygodnie. 11) Emisje powinny być przeprowadzone w następujący sposób: w ciągu dwóch pierwszych tygodni trwania kampanii w dwóch stacjach, w ciągu dwóch kolejnych tygodni – w dwóch innych stacjach radiowych. Termin emisji: cztery tygodnie trwania kampanii (pierwszy i drugi tydzień – w dwóch stacjach radiowych; trzeci i czwarty tydzień – w dwóch innych stacjach radiowych). Zakładane terminy: Radio 1 – 15.09-28.09, Radio 2 – 15.09-28.09, Radio 3 – 29.09-12.10, Radio 4 – 29.09-12.10. 2. Wskazania sponsorskie Zakres prac: 1) Zakup czasu antenowego u nadawców i emisja przekazanych przez Zamawiającego spotów w formie wskazania sponsorskiego w dwóch różnych stacjach radiowych. 2) Stacje, w których realizowane są wskazania sponsorskie mogą się pokrywać ze stacjami, w których realizowana jest kampania spotowa. 3) Spot o długości 2-4 s i 8-10 s - tworzące wskazanie sponsorskie do emisji przed oraz po wybranej audycji. 4) Do emisji przekazane mogą być maksymalnie 2 różne wskazania. 5) Emisja wskazań, w co najmniej 2 regionalnych i/lub lokalnych stacjach radiowych o charakterze informacyjno-rozrywkowym, obejmującym swoim zasięgiem GZM i/lub wybrane miasta GZM (w tym także regionalne rozgłośnie stacji ogólnopolskich/multiregionalnych). 6) Wskazania należy umieszczać przed oraz po audycji (taka emisja traktowana jako jedno wskazanie sponsorskie). W szczególności preferowane są informacje drogowe i/lub prognoza pogody. 7) Wykonawca powinien dostarczyć raport/zestawienie statystyczne odnośnie wyników słuchalności stacji radiowych w drugim kwartale 2020 r. oraz umotywować wybór stacji i pór emisji reklam (preferowane badanie Radio Track). 8) Liczba wskazań: min. 10 wskazań emitowanych w ciągu jednego dnia trwania kampanii w jednej stacji radiowej. 9) Emisja wskazań wyłącznie w dniach roboczych. 10) Minimum 80% emisji spotów w tzw. „drive time” (w godzinach: 6:00-10:00 i 15:00-19:00). Wskaźniki w grupie aglomeracja śląska, wiek: 25-55. 11) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty siatki wskazań wraz z wyliczonymi parametrami kampanii. 12) Zamawiający nie dopuszcza emisji wskazań sponsorskich w rozgłośniach radia internetowego. 13) Emisje powinny być przeprowadzone w następujący sposób: w ciągu dwóch pierwszych tygodni trwania kampanii w jednej stacji, w ciągu dwóch kolejnych tygodni w kolejnej stacji radiowej. 14) Termin emisji: cztery tygodnie trwania kampanii (pierwszy i drugi tydzień – w jednej stacji radiowej; trzeci i czwarty tydzień – w innej stacji radiowej). Zakładane terminy: Radio 1a – 15.09-28.09, Radio 2a – 29.09-12.10 REALIZACJA REKLAMY PRASOWEJ – zakup miejsca i emisja projektu przekazanego przez Zamawiającego. Zakres prac: 1) Zakup powierzchni reklamowych. 2) Miejsce ekspozycji reklam: 1 cała, dowolna strona redakcyjna, kolor. 3) Liczba emisji: w każdym tytule prasowym po 2 emisje. Emisja w danym tytule musi być zrealizowana w 2 różnych tygodniach kalendarzowych. Emisje powinny być rozłożone proporcjonalnie w całym miesiącu. 4) W ramach jednego wydania gazety może się ukazać tylko jedna reklama. 5) Specyfikacja dziennika, format, ilość emisji oraz ich daty: Specyfikacja: Dzienniki obejmujące swoim zasięgiem miasta GZM o łącznym nakładzie nie mniejszym niż 20 000 sztuk. Nie mniej niż 4 różne tytuły., Format: 1 strona, pełny kolor, Ilość emisji: Łącznie 8 emisji (w 4 różnych tytułach, po 2 w każdym) Terminy emisji: 1 tydzień kampanii - Tytuł nr 1 i 2 piątek, zakładana data 18.09;2 tydzień kampanii - Tytuł nr 3 i 4 wtorek, zakładana data 22.09; 3 tydzień kampanii - Tytuł nr 1 i 2 czwartek, zakładana data 01.10; 4 tydzień kampanii - Tytuł nr 3 i 4 piątek, zakładana data 09.10. DRUK I EKSPOZYCJA PLAKATÓW NA NOŚNIKACH TYPU CITYLIGHT. ZTM organizuje komunikację miejską na terenie gmin tworzących GZM, tj.: Będzin, Bieruń, Bobrowniki, Bojszowy, Bytom, Chełm Śląski, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gierałtowice, Gliwice, Imielin, Katowice, Knurów, Kobiór, Lędziny, Łaziska Górne, Mierzęcice, Mikołów, Mysłowice, Ożarowice, Piekary Śląskie, Pilchowice, Psary, Pyskowice, Radzionków, Ruda Śląska, Rudziniec, Siemianowice Śląskie, Siewierz, Sławków, Sosnowiec, Sośnicowice, Świerklaniec, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Tychy, Wojkowice, Wyry, Zabrze, Zbrosławice. Zakres prac: 1) Druk oraz ekspozycja plakatów reklamowych na nośnikach citylight – ekspozycja w wybranych lokalizacjach, minimum nieprzerwanie przez 30 dni (bez podziału na 2-tygodniowe interwały). 2) Zamawiający przewiduje maksymalnie do 2 różnych wzorów plakatów. 3) Zamawiający przekaże Wykonawcy gotowe projekty graficzne plakatów. 4) Miejscowości ekspozycji reklam: na terenie miast obszaru GZM rekomendowane w szczególności: Będzin, Czeladź, Katowice, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Zabrze, Dąbrowa Górnicza, Tarnowskie Góry, Tychy, Piekary Śląskie, Bytom, Ruda Śląska, Mysłowice, Mikołów, Siemianowice Śląskie. 5) Weryfikacja przedstawionych przez Wykonawcę lokalizacji w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia do 40% lokalizacji przedstawionych przez Wykonawcę i ponownego jednorazowego zaproponowania przez niego alternatywnych lokalizacji, spełniających wszystkie wytyczne określone w pkt 4, w celu skompletowania wymaganej liczby nośników. 6) Oferta musi obejmować co najmniej 10 różnych miast. 7) Zakup lokalizacji zatwierdzonych przez Zamawiającego. 8) Liczba nośników na kampanię: 40 citylightów w wiatach przystankowych o powierzchni reklamowej ok. 2,16 m2, format 120 x 180 cm. 9) Co najmniej 50% lokalizacji citylight musi być podświetlone. Termin ekspozycji reklam: co najmniej 30 dni (zakładany termin od 15 września 2020 r. do 15 października 2020 r.) DRUK, DOSTAWA I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH 1. Druk materiałów informacyjnych Zamawiający przekaże projekty graficzne materiałów reklamowych do druku (tj. ulotek i plakatów). Zakres prac: Wydruk plakatów i ulotek: 1) A1 (20 szt.) – jednostronne, pełen kolor, papier kreda mat, 130 g. 2) A3 (1 000 szt.) – jednostronne, pełen kolor, papier kreda mat, 130 g. 3) B1 (500 szt.) – jednostronne, pełen kolor, papier, kreda, mat, 130 g. 4) 2DL (3 000 szt.) – ulotka, druk dwustronny, pełen kolor, papier kreda mat. 150 g. Zamawiający dopuszcza druk maksimum dwóch wzorów z każdego formatu. W przypadku dwóch wzorów nakład rozbity zostanie na dwa osobne zamówienia, które w całości nie przekroczą wskazanej powyżej liczby sztuk dla każdego z poszczególnych wzorów. 2. Dystrybucja Zakres prac 1) Dostarczenie wskazanych przez Zamawiającego pakietów materiałów reklamowych do instytucji wskazanych przez Zamawiającego: a) wszystkich urzędów miejskich 41 miast i gmin należących do GZM (wraz z pismem przewodnim, które przekazane zostanie w liczbie odpowiadającej liczbie przesyłek po akceptacji wydrukowanych materiałów); lista miast członkowskich GZM znajduje się na stronie www.metropoliagzm.pl, b) dostarczenie Zamawiającemu potwierdzenia odbioru przesyłki z wszystkich urzędów miast i gmin. 2) Dostarczenie wskazanych przez Zamawiającego pakietów materiałów reklamowych do punktów obsługi ZTM (punkty obsługi pasażera wraz z siedzibą ZTM), Adresy Punktów Obsługi Pasażera: a) Bytom, pl. Wolskiego (dworzec autobusowy); b) Chorzów, Rynek 8/1; c) Gliwice, pl. Piastów 2; d) Katowice, dworzec kolejowy Katowice; e) Katowice, ul. Pocztowa 10; f) Katowice, ul. Barbary 21A (siedziba ZTM); g) Piekary Śląskie, ul. Papieża Jana Pawła II 46; h) Sosnowiec, ul. Warszawska 3/17 (podziemny pasaż handlowy); i) Tychy, al. Marszałka Piłsudskiego 12 (parter, wejście główne); j) Tarnowskie Góry, ul. Pokoju. 3) Dostarczenie pozostałego nakładu do siedziby ZTM, Katowice, ul. Barbary 21A. Dostarczenie do siedziby oznacza wniesienie i ułożenie materiałów we wskazanym przez pracowników Zamawiającego miejscu w budynku. 4) Wskazana liczba lokalizacji może wzrosnąć – ewentualne dodatkowe wskazania Zamawiającego przekazane będą do 3 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem dystrybucji. Liczba lokalizacji, do których będzie należało przekazać wskazane materiały informacyjne – minimum 50 lokalizacji - maksimum 75 lokalizacji na terenie miast GZM. Termin: dystrybucja zrealizowana do dwóch pierwszych dni rozpoczęcia emisji treści reklamowych, Zakładane daty – do 16.09 DRUK I EKSPOZYCJA PLAKATÓW NA NOŚNIKACH TYPU BILLBOARD. ZTM organizuje komunikację miejską na terenie gmin tworzących GZM, tj.: Będzin, Bieruń, Bobrowniki, Bojszowy, Bytom, Chełm Śląski, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gierałtowice, Gliwice, Imielin, Katowice, Knurów, Kobiór, Lędziny, Łaziska Górne, Mierzęcice, Mikołów, Mysłowice, Ożarowice, Piekary Śląskie, Pilchowice, Psary, Pyskowice, Radzionków, Ruda Śląska, Rudziniec, Siemianowice Śląskie, Siewierz, Sławków, Sosnowiec, Sośnicowice, Świerklaniec, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Tychy, Wojkowice, Wyry, Zabrze, Zbrosławice. Zakres prac: 1) Druk oraz ekspozycja plakatów reklamowych na nośnikach billboard. 2) Wielkość nośnika – 3x6m lub 5x2,38m. 3) Widownia dobowa minimum 12 000. Preferowane lokalizacje przy dużych skrzyżowaniach oraz przy drogach wjazdowych do centrów miast. 4) Zamawiający przewiduje maksymalnie do 2 różnych wzorów plakatów. 5) Zamawiający przekaże Wykonawcy gotowe projekty graficzne plakatów. 6) Miejscowości ekspozycji reklam: na terenie miast obszaru GZM rekomendowane w szczególności: Będzin, Czeladź, Katowice, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Zabrze, Dąbrowa Górnicza, Tarnowskie Góry, Tychy, Piekary Śląskie, Bytom, Ruda Śląska, Mysłowice, Mikołów, Siemianowice Śląskie. 7) Weryfikacja przedstawionych przez Wykonawcę lokalizacji w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia do 40% lokalizacji przedstawionych przez Wykonawcę i ponownego jednorazowego zaproponowania przez niego alternatywnych lokalizacji, spełniających wszystkie wytyczne określone w pkt 4, w celu skompletowania wymaganej liczby nośników. 8) Oferta musi obejmować co najmniej 5 różnych miast. 9) Zakup lokalizacji zatwierdzonych przez Zamawiającego. 10) Liczba nośników na kampanię: 10 billboardów. 11) Co najmniej 80% lokalizacji billboardów musi być podświetlone. Termin ekspozycji reklam: co najmniej 30 dni (zakładany termin od 15 września 2020 do 15 października 2020 r.) RAPORT ZE ZREALIZOWANYCH DZIAŁAŃ Zakres prac: 1) Wykonawca przedstawi raport ze wszystkich zrealizowanych działań zawierający: a) dokumentację potwierdzającą wykonanie wszystkich usług (sprawozdania/oświadczenia/potwierdzenia realizacji/dokumentację fotograficzną dla reklam typu citylight/screeny od wydawców i nadawców), w tym w zakresie działań internetowych dla każdej z pozycji dane potwierdzające zastosowane kryteria targetowania. W przypadku serwisu Facebook – dodatkowo rozbicie na zastosowane formaty reklamowe, w przypadku reklam prasowych Wykonawca dostarczy po jednym egzemplarzu dowodowych tygodników, b) opis wszystkich zrealizowanych działań. 2) Wykonawca ostateczną wersję raportu ze wszystkich zrealizowanych działań (zaakceptowaną przez Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu w formie wydruku kolorowego w formacie A4 (2 kopie), zawierającego ww. zakres oraz w wersji elektronicznej (pliki w formacie .pdf i .doc) nie później niż do 31 października 2020 r. Po ostatecznej akceptacji raportu ze zrealizowanych działań zostanie sporządzony protokół odbioru przedmiotu umowy podpisany przez obie Strony. Podpisany przez obie Strony protokół „bez zastrzeżeń” będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu harmonogram kampanii informacyjnej wraz z proponowanymi terminami, wymogami technicznymi dotyczącymi materiałów reklamowych, proponowanymi scenariuszami itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w sekcji IV.6.2 ogłoszenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. Oświadczenie Wykonawca składa w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy Wykonawca. Oświadczenie potwierdza, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na stronie internetowej informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w szczególności dotyczące firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej tych informacji, przekazuje Zamawiającemu, bez wezwania: 4. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ). 5.Jeżeli w terminie, o którym mowa w sekcji IV.6.2, zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca nie przekazuje Zamawiającemu oświadczenia, o którym mowa w pkt 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach