Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 41500 Chorzów, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
- Data zamieszczenia: 2018-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
Rynek 1
41500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
REGON: 27625530600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ulicy Omańkowskiej 9 w Chorzowie – zakup, dostawa i montaż wyposażenia kuchni - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa i rozbudowa infrastruktury wychowania przedszkolnego w zdegradowanym budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej w Chorzowie wraz z niezbędnym jego wyposażeniem Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa oraz montaż wyposażenia kuchni na zamówienie. W ramach zamówienia nowe meble i sprzęty należy dostarczyć, oraz jeśli jest to konieczne złożyć, ustawić i podłączyć w pomieszczeniach Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w Chorzowie. Istniejące meble i sprzęty należy, rozmontować, odłączyć i przewieźć z przedszkola przy ul. Powstańców 51 i dostarczyć, złożyć, podłączyć i ustawić w pomieszczeniach Przedszkola nr 9 przy ul. Omańkowskiej 9 w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2. Miejsce dostawy: 41-500 Chorzów, ul. Omańkowskiej 9. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w SIWZ, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych w SIWZ. Planowane dostawy uwzględniają również dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego nie będą prowadzone rozliczenia w walutach obcych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy. Uwaga: w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (podpisana przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika). 2. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (Formularz oferty). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca zamierza wykonać zamówienie samodzielnie. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 2. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. Wykonawca winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w budynku POSMI Etap II”
Dodano: 2024-01-27 - „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w budynku POSMI Etap II”
Dodano: 2023-12-06 - Sprzedaż i dostawa sprzętu, mebli, urządzeń i wyposażenia gastronomicznego do pracowni technologii gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-03-30 - Sprzedaż i dostawa sprzętu, mebli, urządzeń i wyposażenia gastronomicznego do pracowni technologii gastronomicznej w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-12-21 - „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 23 Specjalnej w Pszczynie” w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu”.
Dodano: 2020-10-21 - „Zakup wyposażenia pomieszczeń i kuchni przedszkola Koziegłowy Oddział zamiejscowy w Starej Hucie przy ul. Szkolnej 1” w ramach projektu pn.: „Zapewnienie edukacji przedszkolnej na najwyższym poziomie poprzez podniesienie, jakości bazy dydaktycznej w przedszkolu w Koziegłowach i w oddziałach pozamiejscowych przedszkola w Koziegłowach zlokalizowanych w miejscowości Stara Huta”
Dodano: 2019-08-06 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego dla Żłobka Miejskiego przy ul. Buchenwaldczyków 32 w Zabrzu
Dodano: 2019-05-08 - Dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznych oraz obsługi klienta w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej w ramach projektu pn. „Modernizacja bazy dydaktycznej dla kształcenia zawodowego w Bielsku-Białej”
Dodano: 2018-10-26 - Dostawa mebli kuchennych
Dodano: 2018-10-04 - Dostawa i montaż wyposażenia w Zespole Szkół Ekonomiczno - Gastronomicznych w ramach zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury edukacyjnej wspierająca dostosowanie do lokalnego rynku pracy”
Dodano: 2018-09-03