Przetargi.pl
Zadanie inwestycyjne pn. Budowa kompleksu strażnicy Straży Granicznej w m. Węgorzewo - roboty ogólnobudowlane.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-401 Kętrzyn, ul. Sikorskiego 78
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 750 31 88 , fax. 089 750 37 54
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
    ul. Sikorskiego 78 78
    11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 750 31 88, fax. 089 750 37 54
    REGON: 51020760500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie inwestycyjne pn. Budowa kompleksu strażnicy Straży Granicznej w m. Węgorzewo - roboty ogólnobudowlane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.Budowa kompleksu strażnicy Straży Granicznej w m. Węgorzewo - roboty ogólnobudowlane. Kod CPV - 45000000-7, 45400000-1, 45300000-0; 45310000-3, PKOB: 1274. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w tym: załącznik nr 1a - dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakres robót, program funkcjonalno-użytkowy wykonania przyłącza gazowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty oznaczone CPV: 45000000 - 7, 45400000 -1, 45300000 - 0, 45310000 - 3. Wartość co najmniej jednej roboty budowlanej musi wynosić nie mniej niż 1 000 000 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie; Wykonawca musi udokumentować, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. w zakresie kierowania robotami budowlanymi w niżej wymienionych specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, b) sieci, instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) sieci, urządzeń elektrycznych, - oraz aktualny dokument potwierdzający członkostwo we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 1.1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 3.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 5 do SIWZ. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty budowlane oznaczone CPV: 45000000 - 7, 45400000 -1, 45300000 - 0, 45310000 - 3. Wartość co najmniej jednej roboty budowlanej musi wynosić nie mniej niż 1.000.000,00 zł. brutto. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. 3.2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalnościach niżej wymienionych: - w branży konstrukcyjno-budowlanej, - sieci, instalacji gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - sieci, urządzeń elektrycznych, oraz aktualny dokument potwierdzający członkostwo we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w punkcie 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty, o których mowa wyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach