Przetargi.pl
Utrzymanie płyty Rynku i ulic przyległych

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 523 483 , fax. 768 523 478
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Wojska Polskiego 10
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 523 483, fax. 768 523 478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.legnica.eu (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie płyty Rynku i ulic przyległych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie n/w prac łącznie z dniami wolnymi i świętami: 1) Codzienne zamiatanie i opróżnianie koszy do godz. 7.00. 2) Codzienne zbieranie śmieci i opróżnianie koszy w godz. 13.00- 15.00. Pracownicy /minimum 2 osoby / powinni być na terenach objętych umową i wykonywać w/w prace od godz. 13.00 – 15.00. 3) Mycie ciągów pieszych z płyt kamiennych : płyta Rynku, ul. NMP, Pl. Katedralny w razie potrzeby /maks. 10 razy w ciągu trwania umowy / – na zgłoszenie Zamawiającego . 4) Usuwanie na bieżąco trawy i chwastów wyrastających ze szczelin i spoin nawierzchni (wybór sposobu usuwania chwastów leży po stronie Wykonawcy). 5) Przestawianie donic z drzewami, ławek, wież kwiatowych i koszy przed planowanymi imprezami i po ich zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, czasu rozpoczęcia prac w zakresie zimowego utrzymania , oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy;Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach