Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 523 483 , fax. 768 523 478
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wojska Polskiego 10
59220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 768 523 483, fax. 768 523 478
REGON: 39027809000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl (BIP)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości płyty Rynku w 2018 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres robót obejmuje codzienne utrzymanie czystości / utrzymanie n/w terenów w ramach ryczałtu miesięcznego: - płyty Rynku, - ul. Najśw. Marii Panny /od ul. Wrocławskiej do Rynku/ , - ul. Złotoryjska /od ul. Gwarnej do Rynku – cały deptak dot. części jezdnej i chodników/, - ul. Rycerska /od ul. Partyzantów do Rynku – chodniki i jezdnia/ - Plac Katedralny, - ul. Ks.Łączyńskiego, - ul. Szpitalna /od NMP do ul. Środkowej/, - ul. Młynarska / od ul. NMP do ul.Św. Piotra/, - ul. Biskupia, - Pl. Mariacki / teren wokół kościoła Mariackiego łącznie podcieniem kościoła/, - Pl. Pastora Wolfganga Maxa Meisslera, - ul. Św. Piotra /boczny odcinek ulicy od łuku na wys. browaru do ul.NMP /, - Pl. Słowiański, - ul. Grodzka / od Rynku – do ul. Paderewskiego- łącznie z terenami zielonymi/. - Pl. Wilsona 2. Zamówienie obejmuje wykonanie n/w prac łącznie z dniami wolnymi i świętami: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Legnicy, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2013 r. , poz 1399 Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie transportu odpadów (zezwolenie) wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie uprawnienia do prowadzenia działalności polegające na zbiórce, przeładunku i przechowywaniu materiału kategorii I. Materiał ten będą stanowiły martwe zwierzęta pochodzące głównie z wypadków komunikacyjnych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, czasu rozpoczęcia prac w zakresie zimowego utrzymania , oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; 2.) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. 6) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości płyty Rynku
Dodano: 2020-02-19 - Utrzymanie czystości na obiektach mostowych
Dodano: 2020-01-07 - Utrzymanie płyty Rynku i ulic przyległych
Dodano: 2019-01-10 - Utrzymanie czystości płyty Rynku w 2019 r
Dodano: 2018-12-07 - „Utrzymanie czystości na obiektach mostowych ” w 2018 r.
Dodano: 2017-12-19 - Utrzymanie czystości na obiektach mostowych w 2017 r
Dodano: 2016-12-28 - Usługi w ramach zadania: Utrzymanie czystości płyty Rynku.
Dodano: 2016-11-29 - Usuwanie skutków powypadkowych
Dodano: 2016-11-10