Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników i terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ w Delegaturze w Legnicy

Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Joannitów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 7979317 , fax. (071) 7979318
  • Data zamieszczenia: 2019-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki
    ul. Joannitów 6
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 7979317, fax. (071) 7979318
    REGON: 1544738200022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania biur, parkingów, chodników i terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ w Delegaturze w Legnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu jest świadczenie usługi sprzątania biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ. Usługi dotyczą utrzymania czystości w pomieszczeniach znajdujących się w budynkach, w których Zamawiający prowadzi swoją działalność, utrzymania w należytej czystości parkingów oraz terenów zewnętrznych należących do Zamawiającego. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co oznacza, że Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, jeżeli Wykonawca zatrudni osoby głuchonieme, aby zapewnił on we własnym zakresie tłumacza języka migowego. Obecność tłumacza jest wymagana codziennie, Zamawiający dopuszcza, aby była to osoba świadcząca codziennie usługę. 4. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 1 do SIWZ- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia został sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 90919200-4 , 90914000-7, 90620000-9, 77310000-6, 77300000-3. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia były zatrudnione wyłącznie na podstawie umowy o pracę (nie dopuszcza się zatrudnienia na podstawie umowy cywilno-prawnej), w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż wynikającym z ilości godzin, które dany pracownik przepracuje u Zamawiającego. 1) Wykonawca zapewni właściwą obsadę pracowników do prawidłowego wykonania usługi oraz stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę koordynatora, kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń. 2) okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: od 01.02.2019 r. do 31.12.2019 r. 3) sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: zanonimizowana (widoczne muszą pozostać: imię i nazwisko pracownika, forma zatrudnienia - umowa o pracę, wymiar czasu pracy) umowa o pracę udostępniona do wglądu Zamawiającemu, na jego żądanie w terminie 2 dni. 4) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę zatrudnienia wszystkich osób wykonujących czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: przeprowadzenie kontroli obejmującej zakres sfery działalności Wykonawcy związanej bezpośrednio z przedmiotem umowy, w tym możliwość zweryfikowania, czy osoby świadczące usługi utrzymania czystości w obiektach Zamawiającego są zatrudnione na podstawie wyłącznie umowy o pracę, 5) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wszystkie czynności sprzątania wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia bez mycia okien, prania wykładzin dywanowych, konserwacji posadzki (polimeryzacji). Pracownika zatrudnionego na umowę o pracę obowiązuje Kodeks Pracy, co oznacza m.in., że pracownik nie opuści stanowiska pracy bez poinformowania pracodawcy, przestrzega ustalonych godzin pracy. 7. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 PZP, wymaga zatrudnienia co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1. Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem wykluczenia z udziału w postępowaniu wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Wadium musi być wniesione w wysokości: 2.300,00 złotych (słownie: dwa tysiące trzysta złotych), 5.3. Wadium można wnieść w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5.4. Jako termin wniesienia wadium pieniężnego uznaje się termin zaksięgowania przelewu na koncie Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.5. Termin wniesienia wadium upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 11:00. 5.6. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z przepisami art. 46 ustawy. 5.7. Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami jeżeli zaistnieją okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 5.8. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5.9. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 5.10. Dowodem wniesienia wadium będzie: 5.10.1. dokument przelewu kwoty pieniężnej na dobro rachunku Zamawiającego BGK O/Wrocław 92 1130 1033 0018 7969 3720 0003, (Zamawiający sprawdzi w toku badania ofert, czy wadium wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert), 5.10.2. dokument potwierdzający zobowiązanie do pokrycia wadium (wadium w formie niepieniężnej). 5.11. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 powołanej ustawy. 5.12. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w pokoju 106, budynek B Narodowego Funduszu Zdrowia Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia przy ul. Joannitów 6 we Wrocławiu. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien oryginał wadium umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał wadium”. 5.13. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy PZP. 5.14. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5.13, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach