Przetargi.pl
Utrzymanie czystości płyty Rynku w 2019 r

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 523 483 , fax. 768 523 478
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Wojska Polskiego 10
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 768 523 483, fax. 768 523 478
    REGON: 39027809000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.legnica.eu (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie czystości płyty Rynku w 2019 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Zamówienie obejmuje wykonanie m.in. prac łącznie z dniami wolnymi i świętami: 1) Codzienne zamiatanie i opróżnianie koszy do godz. 7.00. 2) Codzienne zbieranie śmieci i opróżnianie koszy w godz. 13.00- 15.00 3) Mycie ciągów pieszych z płyt kamiennych : płyta Rynku, ul. NMP, Pl. Katedralny / w razie potrzeby – na zgłoszenie Zamawiającego /. 4) Usuwanie na bieżąco trawy i chwastów wyrastających ze szczelin i spoin nawierzchni. 5) Przestawianie donic z drzewami, ławek, wież kwiatowych i koszy przed planowanymi imprezami i po ich zakończeniu. itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań .:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, czasu rozpoczęcia prac w zakresie zimowego utrzymania , oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeśli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach