Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
- Data zamieszczenia: 2019-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
REGON: 17427604000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UTRZYMANIE I ROZWÓJ SYSTEMU ELEKTRONICZNEJ KONTROLI ZEZWOLEŃ ORAZ DOSTAWA LICENCJI SERWEROWYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w części I jest dostawa i przekazanie do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (dalej: „GITD”) trzech licencji serwerowych Win SRV External Connec 2019 Open No Level Government. Część II obejmuje 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oraz rozwój systemu EKZ. 2. System EKZ jest dedykowanym systemem wspierającym pracę Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (dalej: „GITD”) w zakresie rejestrowania informacji o kontrolowanych zezwoleniach ministra właściwego do spraw transportu. 3. Podstawowe procesy biznesowe wspierane obecnie przez System EKZ: a. Rejestracja w systemie numerów zezwoleń oraz numerów odcinków kontrolnych; b. Zarządzanie użytkownikami; c. Zarządzanie kontyngentami zezwoleń; d. Zarządzanie lokalizacjami; e. Zarządzanie organami kontrolującymi zezwolenia f. Raportowanie z zakresu wprowadzonych danych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72240000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: część I postępowania: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) część II postępowania: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.69.2018, część …….” 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie dla części I i II zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta sporządzony według wzoru OF.0. 2. Formularz cenowy OF.1. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe (należy wykorzystać formularz DP.3.) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;b) pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne, modyfikacja oraz nadzór nad prawidłowością funkcjonowania systemu komputerowego pn. „Młodzieżowe Pośrednictwo Pracy”.
Dodano: 2022-11-09 - Świadczenie usług w zakresie analizy
Dodano: 2022-10-25 - Świadczenie usług w zakresie analizy
Dodano: 2022-08-24 - Rozbudowa systemu bazy danych substancji czynnych i produktów biobójczych – POBIS oraz usługi w zakresie utrzymania/wsparcia tego systemu informatycznego
Dodano: 2020-10-28 - Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu.
Dodano: 2019-11-15 - Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i udokumentowaniu mechanizmów modelu scoringowego, implementacji informatycznej funkcjonalności platformy usługowej dla modelu scoringowego oraz przeprowadzenia testów laboratoryjnych zmierzających do optymalizacji platformy usługowej i świadczenia usług wsparcia technicznego na potrzeby Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
Dodano: 2019-03-27 - Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA (“Zintegrowany System Informacji Archiwalnej”).
Dodano: 2018-12-12 - Wsparcie techniczne oraz wprowadzenie zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu Delfin na rok 2019.
Dodano: 2018-11-13 - Zapewnienie zespołu specjalistów IT do realizacji zadań określonych przez KOWR w ramach projektów informatycznych
Dodano: 2018-07-27 - Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD
Dodano: 2018-05-17