Przetargi.pl
Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 1742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: wsparcie pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w zakresie wytwarzania, utrzymania i rozwoju aplikacji oraz systemów wspierających procesy realizowane przez GITD. Aplikacje wspierające procesy realizowane przez GITD zostały stworzone z wykorzystaniem w szczególności następujących technologii: • Microsoft Windows Server • Linux (CentOS, RedHat, Ubuntu, OpenSuse) • MS SQL Server • Postgre SQL • Oracle • MS Reporting Services • MS .NET • ASP .NET MVC • HTML 5 • Bootstrap • Angular • DevExpress • JBoss • J2EE • J2SE Swing • JFreeChart • Jquery • RiftSAW (BPEL orchestration engine) • LAMP (PHP, Apache, MySQL) • GXT • Spring • Apache Tomcat • MSE Magic eDeveloper v9.4 • Pervasive PSQL v9 • Google Web Toolkit • Jasper Reports • JAX-WS • Enterprise JavaBeans B • JPA/Hibernate • Oracle Forms & Reports 6i • Java Script Wsparcie, o którym mowa powyżej obejmuje: • wsparcie w zakresie zbierania wymagań dotyczących rozwoju obecnych oraz powstających systemów informatycznych (m.in. EKZ, Archiwum Elektroniczne, ST CEN, KREPTD, iSEPO, OpenBTM) • audyt dokumentacji dotyczącej systemów informatycznych, wskazanie nieprawidłowości oraz obszarów niezbędnych do uzupełnienia, • audyt dokumentacji projektowej, • audyt kodów źródłowych, • audyty bezpieczeństwa, • audyt infrastruktury teleinformatycznej, • projektowanie założeń oraz architektury dla aplikacji / systemów, • wsparcie Zamawiającego w procesach odbioru produktów dostarczanych przez firmy zewnętrzne w ramach podpisanych umów, • modelowanie oraz optymalizacja wybranych procesów biznesowych, • wprowadzanie modyfikacji w systemach informatycznych Zamawiającego, • wsparcie we wdrażaniu oprogramowania, • analizę pracochłonności zadań związanych z budową oraz rozwojem systemów, • konsultacje w zakresie budowania oraz rozwoju systemów informatycznych. Zamawiający posiada lub planuje zakup następujących narzędzi, w których m.in. będzie oczekiwał realizacji zadań przez Wykonawcę: • Microsoft Project, • Mantis, • Enterprise Architect, • Visual Studio, • iGrafx , • JIRA, • SVN. W przypadku realizacji zlecenia w siedzibie Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy Zamawiający może udostępnić stanowisko z dostępem do wymienionego oprogramowania. W przypadku, gdy realizacja zlecenia wymaga użycia specjalistycznego oprogramowania (np. audyt bezpieczeństwa, audyt kodów) odpowiednie licencje zapewni Wykonawca. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72240000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 83 1010 1010 0079 7913 9120 0000, jako tytuł przelewu wskazując: „Wadium w postępowaniu nr BDG.ZPB.230.4.2018 ”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu w postaci przelewu na rachunek bankowy wskazany powyżej; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej w postępowaniu wysokości, we wskazanej formie lub formach, zostanie wykluczony z postępowania. II. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10% zaoferowanej ceny, w formie zgodnej z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. Warunki zwrotu zabezpieczenia zostały określone w Części IV SIWZ (IPU).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz OFERTA sporządzony według wzoru OF.0.; 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; b) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, zamawiającego o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (należy wykorzystać formularz DP.4.). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach