Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg
- Adres: 02-524 Warszawa, ul. Narbutta
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 849 97 95 , fax. 22 849 94 34
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
ul. Narbutta 85
02-524 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 849 97 95, fax. 22 849 94 34
REGON: 15540000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie złożonej usługi informatycznej polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzeniu testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych, jak również usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu na potrzeby Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85/86, 02-524 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania i obejmuje: a) opracowanie i implementację algorytmów czyszczenia danych i implementację podstawowych komponentów systemu, b) przeprowadzenie testów laboratoryjnych rozwiązania w różnych środowiskach (lokalnym i chmurowym) i optymalizację aplikacji na podstawie uzyskanych wyników, c) przeprowadzenie testów produkcyjnych z udziałem użytkowników końcowych i optymalizację aplikacji na podstawie uzyskanych wyników, d) aktualizację powykonawcza dokumentacji systemowej, e) wsparcie techniczne opracowanego systemu. Podzielenia zamówienia na zadania nie jest równoznaczne z podzieleniem zamówienia na części w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z wykorzystaniem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego oraz będzie rezultatem konsultacji z Wykonawcą przeprowadzanych zgodnie z podejściem zwinnym w zarzadzaniu projektami. 4. Mechanizmy czyszczenia danych będą uwzględniały aspekty związane z wyszukiwaniem, czyszczeniem i scalaniem danych, przy wykorzystaniu m.in. algorytmu odległości Levenshteina. 5. Uzyskany produkt (system) musi posiadać następujące funkcjonalności: • mechanizmy normalizacji danych, • mechanizmy zaawansowanych algorytmów czyszczenia danych, tj. zmiany wartości danego atrybutu na zgodny ze wzorcem, • mechanizmy wzbogacania danych, • mechanizmy deduplikacji, tj. łączenia rekordów dotyczących tego samego klienta w jeden, złoty rekord zawierający dane klienta o najwyższej jakości, • mechanizmy logowania procesu czyszczenia danych w celu monitorowania i ewidencji przebiegu całego procesu, • mechanizmy umożliwiające strojenie algorytmów czyszczenia, • mechanizm umożliwiający łatwą komunikację z narzędziem, tj. wysyłanie danych wejściowych i odbieranie danych wyjściowych (tj. API służące do integracji), • mechanizmy integracji z WebService'em GUS, umożliwiającym weryfikację poprawności numeru NIP i REGON. 6. Wsparcie techniczne funkcjonowania systemu dotyczy okresu min. 6 miesięcy po zakończeniu fazy rozwojowej, przy zachowaniu SLA na poziomie 24/7 w dni robocze, 8:00-20:00 w weekendy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wsparcie techniczne rozumiane jest jako naprawa błędów i utrzymanie ciągłości działania systemu. Czas znalezienia obejścia dla błędu krytycznego nie może przekraczać́ 4 godz., a czas jego naprawy 24 godz. 7. Przedmiot zamówienia musi być́ wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń́ osób trzecich. Przez "wadę̨ fizyczną" należy rozumieć́ jakakolwiek niezgodność́ ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72240000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VIII ust 1 stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wypełniony i podpisany formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 4) wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 5) wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ; 6) zaświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust 3 niniejszej SIWZ. 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 8) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy); 9) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 10) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – w formie oryginału (jeżeli dotyczy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne, modyfikacja oraz nadzór nad prawidłowością funkcjonowania systemu komputerowego pn. „Młodzieżowe Pośrednictwo Pracy”.
Dodano: 2022-11-09 - Świadczenie usług w zakresie analizy
Dodano: 2022-10-25 - Świadczenie usług w zakresie analizy
Dodano: 2022-08-24 - Rozbudowa systemu bazy danych substancji czynnych i produktów biobójczych – POBIS oraz usługi w zakresie utrzymania/wsparcia tego systemu informatycznego
Dodano: 2020-10-28 - UTRZYMANIE I ROZWÓJ SYSTEMU ELEKTRONICZNEJ KONTROLI ZEZWOLEŃ ORAZ DOSTAWA LICENCJI SERWEROWYCH
Dodano: 2019-04-01 - Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i udokumentowaniu mechanizmów modelu scoringowego, implementacji informatycznej funkcjonalności platformy usługowej dla modelu scoringowego oraz przeprowadzenia testów laboratoryjnych zmierzających do optymalizacji platformy usługowej i świadczenia usług wsparcia technicznego na potrzeby Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji ul. Narbutta 85, 02-524 Warszawa.
Dodano: 2019-03-27 - Usługa identyfikacji potrzeb, wypracowanie koncepcji oraz kompleksowe zaprojektowanie architektury biznesowo – technicznej zmodernizowanego systemu informatycznego ZoSIA (“Zintegrowany System Informacji Archiwalnej”).
Dodano: 2018-12-12 - Wsparcie techniczne oraz wprowadzenie zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu Delfin na rok 2019.
Dodano: 2018-11-13 - Zapewnienie zespołu specjalistów IT do realizacji zadań określonych przez KOWR w ramach projektów informatycznych
Dodano: 2018-07-27 - Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD
Dodano: 2018-05-17