Przetargi.pl
Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu.

Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-524 Warszawa, ul. Narbutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 849 97 95 , fax. 22 849 94 34
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Inżynierii Produkcji
    ul. Narbutta 85
    02-524 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 849 97 95, fax. 22 849 94 34
    REGON: 15540000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wip.pw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzenie testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych oraz usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie złożonej usługi informatycznej polegającej na opracowaniu i implementacji algorytmów poprawiających jakość danych w przedsiębiorstwie, implementacji podstawowych komponentów systemu, testów oraz optymalizacji aplikacji w środowisku lokalnym i chmurowym oraz przeprowadzeniu testów produkcyjnych i wynikającej z nich optymalizacji platformy do wyszukiwania, czyszczenia i scalania danych, jak również usługi wsparcia technicznego opracowanego systemu na potrzeby Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej, ul. Narbutta 85/86, 02-524 Warszawa. 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania i obejmuje: a) opracowanie i implementację algorytmów czyszczenia danych i implementację podstawowych komponentów systemu, b) przeprowadzenie testów laboratoryjnych rozwiązania w różnych środowiskach (lokalnym i chmurowym) i optymalizację aplikacji na podstawie uzyskanych wyników, c) przeprowadzenie testów produkcyjnych z udziałem użytkowników końcowych i optymalizację aplikacji na podstawie uzyskanych wyników, d) aktualizację powykonawcza dokumentacji systemowej, e) wsparcie techniczne opracowanego systemu. Podzielenia zamówienia na zadania nie jest równoznaczne z podzieleniem zamówienia na części w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z wykorzystaniem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego oraz będzie rezultatem konsultacji z Wykonawcą przeprowadzanych zgodnie z podejściem zwinnym w zarzadzaniu projektami. 4. Mechanizmy czyszczenia danych będą uwzględniały aspekty związane z wyszukiwaniem, czyszczeniem i scalaniem danych, przy wykorzystaniu m.in. algorytmu odległości Levenshteina. 5. Uzyskany produkt (system) musi posiadać następujące funkcjonalności: • mechanizmy normalizacji danych, • mechanizmy zaawansowanych algorytmów czyszczenia danych, tj. zmiany wartości danego atrybutu na zgodny ze wzorcem, • mechanizmy wzbogacania danych, • mechanizmy deduplikacji, tj. łączenia rekordów dotyczących tego samego klienta w jeden, złoty rekord zawierający dane klienta o najwyższej jakości, • mechanizmy logowania procesu czyszczenia danych w celu monitorowania i ewidencji przebiegu całego procesu, • mechanizmy umożliwiające strojenie algorytmów czyszczenia, • mechanizm umożliwiający łatwą komunikację z narzędziem, tj. wysyłanie danych wejściowych i odbieranie danych wyjściowych (tj. API służące do integracji), • mechanizmy integracji z WebService'em GUS, umożliwiającym weryfikację poprawności numeru NIP i REGON. 6. Wsparcie techniczne funkcjonowania systemu dotyczy okresu min. 6 miesięcy po zakończeniu fazy rozwojowej, przy zachowaniu SLA na poziomie 24/7 w dni robocze, 8:00-20:00 w weekendy, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wsparcie techniczne rozumiane jest jako naprawa błędów i utrzymanie ciągłości działania systemu. Czas znalezienia obejścia dla błędu krytycznego nie może przekraczać́ 4 godz., a czas jego naprawy 24 godz. 7. Przedmiot zamówienia musi być́ wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń́ osób trzecich. Przez "wadę̨ fizyczną" należy rozumieć́ jakakolwiek niezgodność́ ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72240000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VIII ust 1 stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; 3) wypełniony i podpisany formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; 4) wykaz wykonanych usług stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 5) wykaz osób wskazanych do realizacji zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ; 6) zaświadczenia o których mowa w Rozdziale VIII ust 3 niniejszej SIWZ. 7) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; 8) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy); 9) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 10) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – w formie oryginału (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach