Przetargi.pl
Usługi mające na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01 ogłasza przetarg

  • Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (71) 356-39-19, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 01
    Karolkowa 30
    01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (71) 356-39-19, , fax. -
    REGON: 36784953800177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi mające na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu bieżących prac naprawczo-konserwatorskich, transportowych, utrzymania czystości i zieleni wokół budynków biurowych i innych zleconych przez Zamawiającego mających na celu zapewnienie bezawaryjnego funkcjonowania biurowców należących do KOWR OT we Wrocławiu, znajdujących się we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, ul. Kunickiego 2 oraz ul. Kunickiego 4. 3.3 Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji Umowy według bieżących potrzeb Zamawiającego przez 160 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu materiałów i wyrobów niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy. Zamawiający może podjąć decyzję o wykonywaniu przedmiotu umowy lub poszczególnych prac przy użyciu materiałów przekazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zamierza przeznaczyć w całym okresie obowiązywania umowy kwotę 15 000,00 zł brutto na wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu zużytych materiałów i wyrobów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczenie materiałów i wyrobów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia nastąpi według cen ich zakupu, jednak nie wyższych niż średnie ceny rynkowe z doliczeniem wskaźnika kosztów zakupu, zgodnie z ofertą Wykonawcy. Zaproponowany przez Wykonawcę wskaźnik zakupu materiałów i wyrobów nie może być większy niż 5%. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego. Pozostałe informacje zawarte są w SIWZ i projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach